Zamieszczone przez eroberto1
[O1] Czasem nie odpali za I razem!
Zwiń
X
-
Sebastian_TM, profil, silnik :idea:
No i było, wystarczy poszukać na przykład:
Komentarz
-
-
1.6 SR 101 KM... Dziękuje za linki ale szukałęm już i jak sam widzisz wszystko dotyczy TDi.. Jest jeden wątek w któym bohaterem jest benzyniak ale ja nie mam takich objawów... U mnie dzieje się to sporadycznie... Za drugim razem zawsze odpali... Wymieniłęm czujnik temperatury, ale nic to nie dało... Ehh wykończy mnie to auto
Komentarz
-
-
nie wyjdziesz...
ja mam swoje problemy z samochodem ( nie ma głupich pytań )
hall - moduł zapłonowy podaje sygnał o położeni wału i należy do układu sterującego momentem zapłonu
źle się wyraziłem ale silniczek krokowy na wtrysku lub aparacie zapłonowym ...Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury płynu chłodzącego.
U mnie problem był z rozruchem na ciepłym silniku. Po wymianie jak ręką odjął. Pamiętaj żeby kupić oryginał - zamienniki w większości przypadków nie nadają się do niczego. A i jeśli będziesz wymieniać to tylko na zimnym silniku najlepiej z rana. Jak będzie ciepły to płyn chłodniczy wywali Ci na zewnątrz.
Komentarz
-
-
Miałem podobnie w swoim AKLu i okazało się (przypadkiem) że wina leżała po stronie przepustnicy bo była totalnie zasyfiona. Ale jeśli masz czystą to nie zawadzi pomyśleć o wymianie świec i sprawdzeniu przewodów WN. No i sprawdź koniecznie czujnik temepratury bo też potrafi zakłamać kompa. Tyle że wtedy na zimnym by ci nie chciała odpalać. Z resztą oryginał kosztuje grosze więc nie zbankrutujesz.
I jeszcze coś: w AKL nie ma silniczka krokowego ponieważ potencjometr regulacji wolnych obrotów jest zespolony z przepustnicą i po prostu obecność "osobnego" krokowca jest niemożliwa
Komentarz
-
Komentarz