potwierdzam, temat nie warty dalszego rozwijania.... odpuść te lampy
Wieksze spalanie w 2 litrrówce
Zwiń
X
-
Wieksze spalanie w 2 litrrówce
może będziecie mieli jakiś pomysł
Ostatnie kilka dni komp wskazuje spalanie w granicach 7-8 litów a wcześniej max 6
Dziś go trochę przegoniłem i miałem wskazania ponad 10.
Restart nic nie pomógł, nogę raczej mam tą samą od jakiegoś czasu i nawet wiosna na mnie za bardzo nie działa.
z ostatnich napraw wymiana oleju i wymiana turbo na regenerowaną - ale ale to chyba nie powinno mieć znaczenia.
Przy dzisiejszych cenach paliwa 2 litry więcej na 100 to sporoNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
-
-
wczesniej musiał ci komp zanizac...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
cd tematu i to chyba nie wskazania:
dziś rano wskazuje około 9 litrów więc postanowiłem sprawdzić co tam kom pokaże.
żadnego błędu poza klapką od klimatyzacji
przy okazji po radzie mechanika wyczyścili przepływomierz
efekt 9-9,5 przy normalnej jeździe, wiec myślę sobie "odmulę klekota"
nakręcanie na ponad 5 tys obrotomierz, ponad 160 szafa a spalanie 10-10.5 (taki miałem przy tym stylu jazdy) Turbina odczuwalna dopiero przy 4-4,2 obrotów(?)
wracam do mechaników i patrzą na zawór podciśnieniowy turbiny - DZIAŁA
wracam do domu już normalnie i 9 litrów znowu
jak by jakiś pomysł to będę wdzięczny
drugi temat przy okazji:
przy wyłączaniu stacyjki zawsze gasły mi światła nawet na włączonym przełączniku a od 2 dni zostaje na światłach - nic nie grzebałem w instalacji i zastanawia mnie ta zmianaNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Gość
2 litry musi spalic wiecej niz moja, ale spalanie jakie podajesz jest dosc wysokie moim zdaniem. Ja u siebie tez mialem nadspodziewanie wysokie spalanie gdy zaczely sie cieple dni, co dziwne zbieglo sie to w czasie z wymiana filtra paliwa, ale juz wrocilo do normy choc jest troszke wyzsze niz bylo jednak srednio 6,7 l po miescie dociskajac (zero PSJ-tu) to nie 9 czy 10. Najlepiej zatankuj do pelna przejedz jakis 100 czy wiecej km zatankuj znow, skoryguje sie wskazanie wzgledem kompa, zorientowany bedziesz czy przeklamuje czy nie bo u mnie np. tankowania pokrywaja sie z kompem.
Komentarz
-
kkuligowski, sprawdź VAG-iem temperaturę powietrza jaką dostaje komp silnika ( ta na szafie jest z innego czujnika ). Czujnik temperatury zasysanego powietrza ( G42 ) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania ( G31 ). Jeśli komp dostaje nieprawdziwe info o temperaturze powietrza ( np. dostaje info że jest zimno ) to spalanie może być wyższe...
EDIT.
Jakby co to czujnik znajduje się na poziomej rurze dolotowej, tej na dole między wyjściem z IC a wlotem do klapki gaszącej/EGR.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kkuligowskiZamieszczone przez JerzyM73może ma to związek z używaniem klimatyzacji ?????O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
nic więcej nie robiłem
komp przestawił się po czyszczeniu przepływki i wróciło spalanie na poziom 5,5- 6 litrów.
znacząco spadła temperatura i może to jest to że w "zimie" palił mniej.
kolejne badanie kompem nic nie pokazałoNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
Komentarz