pomoc- za duze spalanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paweł kornus
    Classic
    • 2012
    • 1

    pomoc- za duze spalanie

    Wtryski i regulator cisnienia paliwa tez seria? Tzn 320cc i 3bary?

    Zrob przy okazji logi 002 i 031, 115 i 020, 118 i 034 i 114 (chyba d obciążenie), będę wdzięczny, do porównania ile daje brak naleśnika i przelot, będzie to łatwe do policzenia

    BTW gratki wyniku
    paweł
  • dj.d
    Classic
    • 2011
    • 3

    #2
    pomoc- za duze spalanie

    Witam , prosze o pomoc
    jezdze octavia I 2.0 benzyna 115 KM 2001 rok i mam problem ze spalanie
    generalnie raz na jakis czas cos sie przestawia i auto duzo za duzo pali, generalnie srednie spalanie mam okolo 9l/100 jak sie przestawi to 14 - 15 litrow, w aucie lekko czuc benzyne tak jakby sie nie nadazala spalac. obserwuje to po komputerze na wolnych obrotach jak jest ok to pali 1,0 l/h jak sie popsuje to 2,1l/h i nie rowno prcuje,
    bylem juz w roznych serwisach wyskakuje kilka roznych bledow czyszcza przepustnice, wymieniaja mi przeplywomierz na taki bez czujnika temperatury i pojezdze troche i znowu sie przestawia - czy ktos wie co to moze byc? prosze o pomoc [email protected] pozdrawiam Damian
    Damian

    Komentarz

    • acero1964
      Ambiente
      • 2010
      • 118

      #3
      no ja tak miałem podobnie, zaświecał się check engine, komputer pokazywał mi też spalanie po 15-20 litrów a auto mimo to jechało w miarę normalnie na benzynie, na gazie szarpało za to, wymieniłem sondę lambda i wszystko gra

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14885
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        Zamieszczone przez dj.d
        wyskakuje kilka roznych bledow
        a błąd sondy pokazuje? Bo jak u mnie było coś z sondą, to na checku pokazywało, że o nią chodzi.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • jacog
          Rider
          • 2008
          • 420
          • Felicia I (6U1)

          #5
          Zuzyta sonda labda nie musi zglosic bledu. Sprawdzic wtyk lambdy, sporadyczny problem wskazuje na niepewne polaczenie.

          Komentarz

          • ruwado
            RS
            • 2009
            • 14885
            • Octavia IV (NX3)

            #6
            Zamieszczone przez jacog
            Zuzyta sonda labda nie musi zglosic bledu
            a czy może nie zgłaszając błędu sondy (świecący check), tylko za ubogą mieszankę, być przyczyną niesprawności sondy lambda???
            pozdrawiam - Darek

            Komentarz

            • pablo_doctor
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 791

              #7
              blad moze "czekac w kolejce" do zapalenia lampki MIL - proponuje podpiac auto pod skaner i popatrzec na sonde oraz koniecznie sprawdzic w blokach pomiarowych poprawnosc odczytu temp plynu chlodzacego / najlepiej porownac to co wskazuja bloki z licznika z blokami z silniaka/
              pablo_doctor

              Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

              CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

              http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

              Komentarz

              • agrala
                Rider
                • 2011
                • 397

                #8
                Tak jak napisał kolega - sprawdzenie temperatury na cieplym silniku we wskaznikach za pomoca VAGa i w sterowniku silnika - temperatura powinna byc niemal ze identyczna. Najlepiej sprawdzac jak pokazuje ze pali zbyt duzo.
                Może być też uszkodzona sonda przed katalizatorem. W blokach pomiarowych kanal 33 pokazuje napięcie jaki jest na sondzie - na wolnych obroach powinno oscylowac w granicach 0,1-0,8V (dla silnika AQY, dla BFQ jest inaczej bo tam jest sonda szeokopasmowa). Sprawdzić jakie błędy pokazuje VAG.
                Błąd ubogiej mieszanki nie musi być spowodowany uszkodzeniem sondy- może też wystąpić przy zaciąganiu lewego powietrza przez silnik pomiędzy kolektorem ssacym a przepustnicą lub w przyadku uszkdzenia przepływomierza.

                [ Dodano: Nie 24 Kwi, 11 07:25 ]
                Zamieszczone przez acero1964
                no ja tak miałem podobnie, zaświecał się check engine, komputer pokazywał mi też spalanie po 15-20 litrów a auto mimo to jechało w miarę normalnie na benzynie, na gazie szarpało za to, wymieniłem sondę lambda i wszystko gra
                Jaki rocznik masz tej Skody? Moja jest 2000r i nie mam lampki CHECK a przynajmniej mi sie nie zapala po wlaczniu zaplonu. W ktorym ona jest miejscu. Czy obie też pokazuje spalanie chwilowe w l/h na postoju?
                Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                Emulator czujnika poziomu oleju G266
                Napraw sterowników AIRBAG

                Komentarz

                • acero1964
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 118

                  #9
                  mam rocznik 2001, checka mam tak jak na tym zdjęciu zaraz nad wskazówką prędkościomierza:


                  i oczywiście pokazuje mi spalanie chwilowe i na postoju i w czasie jazdy

                  Komentarz

                  • agrala
                    Rider
                    • 2011
                    • 397

                    #10
                    Zamieszczone przez acero1964
                    mam rocznik 2001, checka mam tak jak na tym zdjęciu zaraz nad wskazówką prędkościomierza:


                    i oczywiście pokazuje mi spalanie chwilowe i na postoju i w czasie jazdy
                    Zegary masz takie same jak na tym zdjeciu? Czyli po lifcie i na CANie.
                    Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                    Emulator czujnika poziomu oleju G266
                    Napraw sterowników AIRBAG

                    Komentarz

                    • dj.d
                      Classic
                      • 2011
                      • 3

                      #12
                      Witam, zegary mam takie jak kolega, natomiast teraz po skasowaniu bledow znowu pojezdzilem i znowu sie zrobilo ze pali b. duzo wyskakuja 3 bledy - za uboga mieszanka x2 i zla praca sondy lambda tyle ze moj mechanik powiedzial ze moze pokazywac zla sonde lambda bo teraz jest juz zapchana od niespalonego paliwa ( bardzo kopci), bo wczsniej ten blad sie nie pojawial. Podaje ciagle ze zauboga mieszanka i podaje wiecej paliwa a mieszanka juz jest zabogata skad ten problmem? ( nie mam gazu jezdze tylko na benzynie)
                      Damian

                      Komentarz

                      • agrala
                        Rider
                        • 2011
                        • 397

                        #13
                        Zamieszczone przez dj.d
                        Witam, zegary mam takie jak kolega, natomiast teraz po skasowaniu bledow znowu pojezdzilem i znowu sie zrobilo ze pali b. duzo wyskakuja 3 bledy - za uboga mieszanka x2 i zla praca sondy lambda tyle ze moj mechanik powiedzial ze moze pokazywac zla sonde lambda bo teraz jest juz zapchana od niespalonego paliwa ( bardzo kopci), bo wczsniej ten blad sie nie pojawial. Podaje ciagle ze zauboga mieszanka i podaje wiecej paliwa a mieszanka juz jest zabogata skad ten problmem? ( nie mam gazu jezdze tylko na benzynie)
                        Lewe powietrze pomiędzy przepływomierzem a korektorem ssącym bądź uszkodzony przepływomierz.
                        Jak masz VAGa to go podepnij i zobacz na wolnych obrotach ile ciagnie powietrza - kanał 002 w silniku.
                        Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                        Emulator czujnika poziomu oleju G266
                        Napraw sterowników AIRBAG

                        Komentarz

                        Pracuję...