[O1] problem z odpalaniem na zimnym silniku 2,0 8V

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartb
    Classic
    • 2012
    • 30

    [O1] problem z odpalaniem na zimnym silniku 2,0 8V

    A cha, poczytałem sobie
    za mych czasów nauczano w jedynie słusznym języku naszego wielkiego brata :diabelski_usmiech

    Kończ Waść więc, wstydu oszczędź ops:
  • rafalek1
    Classic
    • 2011
    • 4

    #2
    [O1] problem z odpalaniem na zimnym silniku 2,0 8V

    Kiedy odpalam z rana samochód załapuje ale zachowuje się jakby nie palił na wszystkie gary i gaśnie. Po kilku próbach zapala normalnie.

    Komentarz

    • Dudekken
      Drive
      • 2010
      • 75

      #3
      Po pierwsze to zmień stację na której tankujesz, po drugie to umyj przepustnicę i wymień filtr powietrza... Do sprawdzenia dodatkowo świece i przewody...

      Komentarz

      • pablo_doctor
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 791

        #4
        bez zaczytania bledow mozna zgadywac i sprawdzac rozne teorie.
        podmien jesli mozesz czujnik temperatury wody lub jesli masz dostep do skanera porownaj wskazania blokow temp. w silniku i w tablicy.
        pablo_doctor

        Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

        CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

        http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

        Komentarz

        • matrix_pl
          Elegance
          • 2010
          • 758

          #5
          to ja proponuję podjechać do kogo kolwiek kto ma kabelek i VAGa u mnie kasowanie błędów pomaga w 100 %.

          mam LPG i generuje mi złośliwieć mase błędów które dają o sobie znać tylko na noPB na gazie OK


          kasowanie nawet u mietka za blokiem pomaga. przy okazji można przeczytać co to za ustrojsto i za jakiś czas sprawdzić czy się powtarzają jak tak to masz winowajce
          Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

          Komentarz

          • ahmed799
            RS
            • 2009
            • 6871
            • Ford

            #6
            rafalek1, przerabiałem to samo u siebie. Męczyłem się ok roku aż doszedłem. Wymieniłem wkład pompy paliwa koszt ok 70 zł + 50 zł wymiana odpala jak nowy. Przyczyną było nietrzymanie paliwa i schodziło z przewodów do zbiornika.

            Jeszcze jedno jak będziesz odpalał auto z rana to wcisnij pedał gazu zobacz jak wtedy odpali.

            филип
            Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

            Komentarz

            • zamlynny
              Drive
              • 2011
              • 81

              #7
              Re: problem z odpalaniem na zimnym silniku 2,0 8V

              Zamieszczone przez rafalek1
              Kiedy odpalam z rana samochód załapuje ale zachowuje się jakby nie palił na wszystkie gary i gaśnie. Po kilku próbach zapala normalnie.
              Możliwe, że masz problem z LPG. Przez złą regulację LPG bardzo często rozjeżdżają się mapy wtrysku noPB, co później objawia się m.in. problemami z uruchomieniem zimnego silnika. Pojeździj sobie 50 - 100 km na noPB i sprawdź wtedy jak odpala zimny silnik. Jeśli będzie OK, jedź do gazownika niech przejrzy ci sprawność instalacji + poprawność jej regulacji.

              Komentarz

              Pracuję...