McGan, Zwrotnice to Ty w kazdej opcji wiekszej od seryjnej potrzebujesz przesiadajac sie z tych 280mm i zaciskow FSIII, no chyba ze cos juz grzebales
[O1] 1.9 Tdi problem podczas rezerwy paliwa
Zwiń
X
-
[O1] 1.9 Tdi problem podczas rezerwy paliwa
Witam użytkowników. Z moją Octavią 1.9 TDI dzieją się dziwne rzeczy-gdy poziom paliwa zbliża się do rezerwy auto zaczyna ciężko palić , podczas podjeżdżania pod górkę potrafi zgasnąć i trzeba wówczas ją odpowietrzać luzując wtryski. Odwiedziłem już 3 zakłady mechaniczne, które mi "polecono" i wszyscy oczywiście twierdzą, że układ uszczelnili, nie łapie powietrza na lewo a i tak problem nadal jest.Jest paliwo wszystko gra-ppoziom spada i wciąż to samo. Nikt nie potrafi mi pomóc. Problem wyszedł podczas ostrych mrozów-jeśli ta info może być przydatna. Poza tym auto wydaje mi się średnio dynamiczne-wcześniej miałem passata b5 z tym samym silnikiem 110 KM i tam na 3 i 4 potrafił wsadzić w fotel-tu jest słabiej a masa chyba jest mniejsza? w dwóch miejscach sprawdzano kąt wtrysk i sprawność na komputerze i ponoć jest ok. Proszę o propozycje
-
-
Moim zdaniem zaczyna Ci "padać" pompa paliwa.....Pozdrawiam
Maciek
Czekałem na białego Scouta 1.8TSI.......i się doczekaliśmy...trwało to 4 m-ce
www.anatoliandog.pl
Komentarz
-
-
O ile dobrze pamietam to nie ma tam zwykłej pompy paliwa w baku a pompa wtryskowa sama zasysa paliwo... Moim zdaniem albo syf w baku i blokuje ssak paliwa tworzy się podciśnienie i gdzieś zasysa powietrze bo łatwiej, filtr paliwa tez może wadzić np woda w nim...Ogladnij kolanka na wyjściu se smoka z baku moga byc pękniete i ciagnie powietrze ...
Warto by było przeczyścic bak i przegladnąć układ doprowadzania paliwa bo takie zapowietrzanie układu moze doprowadzic do przytarcia pompy wtryskowej.
Ostatnie co mi przychodzi do głowy to przcieki na pompie wtryskowej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez richi9O ile dobrze pamietam to nie ma tam zwykłej pompy paliwa w baku a pompa wtryskowa sama zasysa paliwo
Jeżeli wszystkie metody już zawiodą to możesz zamontować pompkę elektryczną na przewodzie która będzie wspomagać pompkę podawczą , mam taki patent zrobione w Nissanie terrano bo mi też padła pompka podawcza w pompie wtryskowej .Daniel
Komentarz
-
-
Zdarza sie że zamiast pompy paliwa w baku jest tzw. gruszka do podpompowania paliwa...
Ale łatwo to sprawdzic odpinajac przewód przy pompie i przekręcając kluczyk...
Ja obstawiam że jest tylko pompa wtryskowa i sama sobie zaciaga...
Pompa wtryskowa nie wymaga pompy paliwa w baku bo jest to pompa ssąco tłocząca, natomiast w nowszych systemach wtryskowych (pompowtryski) wystepuje pompa tandem podpieta pod wałek , a w systemach CR jest pompa w baku i podaje paliwo do pompy wyskiego ciśnienia a ta tłoczy paliwo na szyne wspólna pod wymaganym cisnieniem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez richi9Pompa wtryskowa nie wymaga pompy paliwa w baku bo jest to pompa ssąco tłocząca, natomiast w nowszych systemach wtryskowych (pompowtryski) wystepuje pompa tandem podpieta pod wałek
Gruszka o których piszesz to były kiedyś w starych autach które nie miały ręcznej pompki podawczej i służyły one do pod pompowania paliwa .Daniel
Komentarz
-
-
Nie to bym zostawił jako ostateczność...
Napoczątek założył bym przed sama pompą wężyki paliwowe przeźroczyste...To pozwoli na określenie czy faktycznie układ sie zapowietrza...Za pompa też można taki wężyk założyć....
I tak bym zaczoł...Jeżeli wężyki zacznie zaciągać podciśnienie to podpowiada duże opory przepływu np zatkany przytkany ssak w baku...
Tu chyba sie zgodzimy
Komentarz
-
-
Mam bardzo podobny problem z tym samym silnikiem (1,9TDI). Podczas zbliżania się poziomu paliwa do 1/4 pojemności baku występuje problem z odpaleniem. Zaobsewrowałem, że podczas rozruchu w przewodzie pomędzy filtrem i pompą wtryskową jest powietrze zamiast paliwa. Sprawdziłem przewody widoczne pomiędzu bakiem i filtrem - nie są zdniecione.
Na filtrze mam zrobione ok 8 tyś.
rudi01
Komentarz
-
-
w pojeździe innej marki od wiosny do jesieni lałem 100% bio (z stacji bliska) żeby było taniej i w ubiegłym tygodniu msiałem wyjąć i wyczyścić zbiornik bo zrobił się 2cm grubości kożuch pływający sobie po wierzchu
pełny zbiornik wszystko grało, 1/4 i mniej nie dało się jechać, brak mocy, z tyłu batory, kłopot z odpałem - przy niskim stanie paliwa ten kożuch całkowicie i szczelnie oklejał ujęcie paliwa w zbiorniku
przez te 7 miesięcy zużyłem ok 1000l paliwa, a glut powstał wielkości średniej pizzy z "piczahut"5,5l/100
Komentarz
-
-
No panowie to jest nic u kolegi silnik nie chodził przy temperaturze -5stopni i wiecej , paliwo zamarzało ale nie w baku a w filrze na dnie spuszczanie wodu raz w tygodniu pomogło a stacja BP i Orlen To że przewody nie są zgniecione nic nie zmienia gdzieś łapie powietrze na przewodach z baku na pompę. Pompa ciągnie paliwo a gdy ciagnie to jest podciśnienie to pociagnie to co łatwiej. A po zgaszeniu powietrze sie cofa . weź wężyk z woda i trzymaj palec na końcu jak go puścisz to woda ucieka i w baku tak samo. Rozumiesz zasade...
Komentarz
-
-
tankowałem przez pewien czas bio ( do momentu gdy cena sie wyrównała ze zwykłym ON) i postanowiłem w szkodniku wymienic filtr paliwa. operacja prosta jak budowa cepa-wykrecic i odpiac stary filtr zalac nowy paliwem podpiac i wkrecic, ale jak zawsze wystapiły problemy. szkodnik odpalił pochodził 5 min i zgasł, ( w przewodach pojawiło sie powietrze ( miedzy filtrem a pompa) wiec zalałem ponownie filtr pod sufit, zakreciłem i odpalił. 5 min i padł. po godzinie grzebania i sprawdzania układu paliwowego znalazłem przyczyne --- zatkany przewód doprowadzajacy paliwo ze zbiornika do filtra. Znalazłem to wykrecajac "koszyk" w baku i oczyszczajac z mazi która zatkała wlot do przewodu paliwowego.
reasumujac jesli kolega ma podobny problem to proponuje podniesc tylna kanape i wyciagnac "koszyk" sprawdzic czystosc a dodatkowo sprawdzic drożnosc przewodów paliwowych ( prosty sposób to sprezone powietrze tyle ze po podłoczeniu potrzebna bedzie strzykawka do zaciągniecia paliwa z baku)
jesli pomogłem to sie ciesze
pozdradamadam
Komentarz
-
-
Mam ten sam problem przy niskim stanie paliwa auto słabiej odpala ,sprawdzam to jeszcze testuje. Na innych forach też jest poruszany ten problem. Po wymianie świec żarowych i filtra paliwa przestałem szukać. Szkoda pieniędzy na bezskuteczne naprawy.
Teraz zaczynam podejrzewać pompę paliwa lub jakąś nieszczelność choć to drugie wątpliwe. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292527
Może w takim razie trzeba by dołożyć drugą pompkę jak w artykule powyżej?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz