acero1964, dokladnie jak piszesz wszystko chodzi ciezej bo elementy sa nowe. Z czasem sie wyrobia. Mam tak samo po wymianie ale mechanik uspokajal ze to normlane
Przekładnia kierownicy
Zwiń
X
-
no też mnie tak uspokajają
tylko męczy mnie to że przy skręcaniu w prawo opór na kierownicy jest większy niż przy kręceniu w lewo... dziwne :?
jeszcze dodam że zauważyłem że po skręceniu kierownicy tak na zakręcie np 90 stopni nie chce całkiem wrócić sama do pozycji "na wprost" hmm, ciekawe czy też to zaniknie :P
Komentarz
-
-
Pan z firmy gdzie zakupiłem przekładnie tak mi odpisał po przedstawieniu mu moich problemów:
"witam
tuleje prowadzące są właśnie z prawej strony od strony pasażera
moim zdaniem do sprawdzenia
1. łożyska na mcphersonach
2. krzyżak na klumnie kierownicy
3. pompa wspomagania, która przy prawidłowo(jak fabrycznie) dopasowanych tulejach nie ma siły przepchnąć przekładni z odpowiednią siłą gdyż wytwarza za małe cisnienie
pozdrawiam"
po czym dopisałem o nie odbijającej kierownicy i napisał:
"efekt wskazujący na łożyska na makpersonach"
co o tym myślicie ?
Komentarz
-
-
flyski, odpisałem na PW a dla potomnych kupowałem u tego allegrowicza http://allegro.pl/show_user.php?uid=21005583
Komentarz
-
-
Dzięki za info
[ Dodano: Czw 17 Sty, 13 16:43 ]
To może dla potomnych napiszę jak u mnie się to skończyło.
Po namyśle:
1 Czy kupić nowy zamiennik (ok 950zł z All...) który muszę przecież gdzieś wymienić (samodzielnie nie mam gdzie a więc +koszt).
Zamiennik ma gwarancję, ale jeżeli zakładam we własnym zakresie to
zawsze ktoś może (w razie usterki na gwarancji) powiedzieć że niefachowo założona.
2 Czy wymienić w zakładzie o specjalności "Regeneracja maglownic"
Jednak zdecydowałem się na opcję 2 - koszt całości: 700zł (500zł maglownica +200zł wymiana),
Po umówieniu się na termin 4 godziny roboty.
Oczywiście wyjęcie starej założenie innej regenerowanej.
Można samemu kupić drążki kierownicze i przy okazji wymienią bez dopłaty.
Ustawienie zbieżności, badanie geometrii (pisemny protokół).
Gwarancja pisemna na rok.
Oczywiście dopiero czas pokaże czy to dobry wybór,
ale jakoś tak czuję się w miarę pewny z tą gwarancją.
Jedyne co mnie niepokoi to zmiana płynu który oryginalnie był zielony (febi 6162) a teraz zalali czerwony (chyba ten najtańszy ATF) i czy to nie zaszkodzi pompie.
Nazwy zakładu nie podaję chyba że ktoś będzie chciał
Pozdrawiam Tomek[O1 - 2.0 AQY silver ]
[SII - 2.0 CFFB pacific blau]
Komentarz
-
Komentarz