[O2] FL - spadek mocy 1,4TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tichy
    Rider
    • 2010
    • 544

    #26
    leadman, podjedź do kogoś, kto dysponuje laptopem i interfejsem diagnostycznym i odczytaj błędy. Pewnie będzie można również odczytać ciśnienia z czujników. Na tej podstawie można określić który czujnik jest walnięty, a 1.4TSI ich trochę ma...

    Jestem tylko ciekawy, czy na gwarancji ASO też tak od razu by chciało turbinę wymieniać...

    Komentarz

    • jamesbondzio
      L&K
      • 2009
      • 1174
      • Octavia III (5E3)
      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

      #27
      leadman, a moze zmień ASO?
      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

      Komentarz

      • leadman
        Drive
        • 2009
        • 98
        • Ford

        #28
        No właśnie byłem w serwisie i tym razem błąd jedyny jaki się pokazał to dolna granica nieosiągnięta czy jakoś tak. Nic poza tym.
        Auto jeździ ale bez turbiny (muł).
        Jestem umówiony na czwartek na zostawienie auta.

        Octavia II FL 2009 1,4TSI

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #29
          Zamieszczone przez leadman
          No właśnie byłem w serwisie i tym razem błąd jedyny jaki się pokazał to dolna granica nieosiągnięta czy jakoś tak
          Bo teraz masz niedoladowanie.

          Pewnie chlopaki probowali rozruszac klape i na tyle skutecznie, ze ja spitolili i wyszlo "uszkodzenie turbosprezarki" Trudno stwierdzic bo powodow moze byc sporo. Poodlaczali jakies wtyczki i nie przylaczyli, kolejnosc wezykow pozmieniali.
          Zmienilbym ASO a przed udalbym sie do kogos kto
          Zamieszczone przez Tichy
          kto dysponuje laptopem i interfejsem diagnostycznym i odczytaj błędy
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • Sulli
            Classic
            • 2009
            • 33

            #30
            leadman mam nadzieje ze to ASO to nie Marszałek, bo jesli tak to przejedz sie jeszcze do innego - wtedy bedziesz mial wieksza pewnosc.

            Komentarz

            • leadman
              Drive
              • 2009
              • 98
              • Ford

              #31
              Zamieszczone przez bradley
              Pewnie chlopaki probowali rozruszac klape i na tyle skutecznie, ze ja spitolili i wyszlo "uszkodzenie turbosprezarki" Trudno stwierdzic bo powodow moze byc sporo. Poodlaczali jakies wtyczki i nie przylaczyli, kolejnosc wezykow pozmieniali...
              Jak byś zgadł!!
              Nie dawała mi spokoju ta dźwignia od wczoraj, ale wczoraj poległem i odpuściłem.
              Dzisiaj po pracy odpiąłem ten wężyk od zaworu N75 i (nie pamiętam czy ciągłem powietrze czy dmuchałem bo robiłem i to i to), jednocześnie gmerałem ręką przy tej dźwigni i w pewnym momencie sama odskoczyła i to tak że myślałem że mi palca urwie.
              Potem odpalenie fury i turbina śmiga aż miło.
              Więc teraz zostaje usunąć pierwotną awarię czyli "górna granica przekroczona".
              Podejrzewam że albo czujnik, albo N75 albo przycina się coś ta dźwignia.
              Faktem jest że ASO spier.... bo ta dźwignia była w tak skrajnym położeniu, że sama tam na pewno nie zawędrowała.

              Suli - Marszałek, choć do wczoraj miałem o nich przyzwoite zdanie.

              Octavia II FL 2009 1,4TSI

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #32
                leadman, zrob logi dynamiczne z kims kto ma laptopa (bedzie widac jakie jest wysterowanie zaworka gdy probuje zbic cisnienie) Pozniej zrob bajpasa o ktorym pisalem. Auto powinno miec mniejsze doladowanie niz standardowo, ale nie wpadnie w tryb awaryjny i nie bedzie bledu. Jesli tak bedzie to n75 z duza doza prawdopodobienstwa padl.
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • loyd
                  RS
                  • 2010
                  • 2342

                  #33
                  Czyli padła jakaś pierdoła, ASO wykręciło turbo z silnika - zjebało je i chciało Ci wmówić, że padło całe turbo i kup sobie u nich nowe za 5 kpln ????

                  Dobrze to zrozumiałem ???????

                  Komentarz

                  • leadman
                    Drive
                    • 2009
                    • 98
                    • Ford

                    #34
                    Nie sądzę żeby ASO wykręciło turbinę bo to jest kupa roboty. Wystarczy zdjąć aluminiową osłonę turbiny (5 śrub) i jest wtedy lepszy dostęp do tej całej dźwigni.
                    Co do reszty to raczej to się zgadza z tym, że im zaraz powiedziałem że za 2200 kupuje nową turbinę na allegro.

                    Octavia II FL 2009 1,4TSI

                    Komentarz

                    • jamesbondzio
                      L&K
                      • 2009
                      • 1174
                      • Octavia III (5E3)
                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                      #35
                      leadman, proponuje telefon do kierownika serwisu a potem do właściciela.... z mała uwagą na temat kompetencji pracowników, fakt ze w tym ASo bedziesz juz spalony (jesli chodzi o przyszłe naprawy) ale.... naprawa ta bedzie gratis. ;-)
                      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                      Komentarz

                      • leadman
                        Drive
                        • 2009
                        • 98
                        • Ford

                        #36
                        No to nie jestem pierwszy i jedyny z turbiną: wątek na naszym forum.

                        Octavia II FL 2009 1,4TSI

                        Komentarz

                        • OrsonTSI
                          Rider
                          • 2010
                          • 715
                          • Volkswagen
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #37
                          Witam.

                          Podaj mi numer do siebie bo mam to samo ale mnie powiedzieli ze moze z naprawy dobrej woli mozna skorzystac i placi sie wtedy za robote tylko
                          OII 1,4 TSI Elegance

                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                          Komentarz

                          • marcink_1
                            Rider
                            • 2010
                            • 312

                            #38
                            Jak tam wygląda sprawa naprawy?

                            Komentarz

                            Pracuję...