cyka pyka a nie kreci rozrusznik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pitula
    Classic
    • 2010
    • 4

    cyka pyka a nie kreci rozrusznik

    i ja dziekuje za towarzystwo
    kabanos, MarcinSteczko ....wsystkiego naj!
  • Adam 33
    Classic
    • 2009
    • 27

    #2
    cyka pyka a nie kreci rozrusznik

    dzis rano odpalil normalnie zrobilem 12 km zgasilem po 20 min odpalil normalnie zrobilem 5km znowu zgasilem 30 min przerwy i przyszlo go odpalic a tu lipa rozrusznik pyka cyka a nie kreci po 8 razie odpalil i tak juz do konca dnia sytuacja sie powtazala z tym ze sytuacja zmieza ku gorszemu czyli odpala po dluzszych probach odpala do15 razy zanim zakreci aku jest ok nie dawno sprawdzalem 1.9tdi 90km agr
    pomozcie zdiagnozowac problem
    DZIEKI

    Komentarz

    • Wlody
      Ambiente
      • 2009
      • 144

      #3
      sprawdz osadzenie klem czy nie mają luzu , druga sprawa to tulejki na rozruszniku do sprawdzenia
      -------------------------------------------------------
      moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459

      Komentarz

      • agrala
        Rider
        • 2011
        • 397

        #4
        Jeżeli cyka rozrusznik i przygasaja żarówki to tak jak napisał kolega - tulejki.
        Jeżeli natomiast cyka a żarówki zbytni nie przygasają to do wymiany elektromagnes.
        Najlepiej podpiąc miernik i sprawdzić jakie napięcie jest na akumulatorze w chwili kiedy ma krecic rozrusznik.
        Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
        Emulator czujnika poziomu oleju G266
        Napraw sterowników AIRBAG

        Komentarz

        • Adam 33
          Classic
          • 2009
          • 27

          #5
          kontrolki gasna tak jakby auto bylo odpalone

          Komentarz

          • agrala
            Rider
            • 2011
            • 397

            #6
            Jeżeli gasną a po puszczeniu kluczyka znów się zapalają to jest zwarcie na rozruszniku czyli tak jak pisał kolega wyżej - tulejki lub masz poluzowane klemy, zacisk na rozruszniku albo słaba masa na silniku.
            Chyba że siada Ci akumulator.
            Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
            Emulator czujnika poziomu oleju G266
            Napraw sterowników AIRBAG

            Komentarz

            • Adam 33
              Classic
              • 2009
              • 27

              #7
              dzisiaj rano odpalil od kopa jazda do tesciowej na obiad kolo 6 godz przerwy i odpala od kopa ktos mi kiedys mowil ze pod wplywem temp to te tulejki moga sie kantowac i blokowac rozrusznik bo to wszystko czemu nie odpalal to dzialo sie na cieplym silniku i w goracy dzien ja stawiam na te tulejki jak myslicie :?:
              bo elektromagnes to on chyba cyka ,chyba ze sie myle

              Komentarz

              • Wlody
                Ambiente
                • 2009
                • 144

                #8
                Powiem tak - ja tak miałem w swoim AGR - latem było ok ale zimą(większe opory) wirnik rozrusznika ustawiał sie trochę "krzywo" na tulejkach i stawił duzy opór i dlatego tak pykał. A akumulator był 1 roczny. Na 100% tulejki. Pojedziesz do elektromajstra , wyjmie Ci rozrusznik i co potrzeba wymieni to nie jest duży koszt - ja wydałem coś ok 130pln -wymienił mi 2 tulejki i problem z głowy. Aha i przesmaruj smarem miedziowym i obczyść klemy i kabel masowy i będzie dobrze :szeroki_usmiech
                -------------------------------------------------------
                moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459

                Komentarz

                • Witek1952
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 196

                  #9
                  Witam serdecznie. Sprawdź po kilkukrotnej próbie rozruchu czy nie grzeje się śruba w automacie ( ta co mocuje kabel od szczotek). Tam potrafi zaśniedziec. Sam rdzeń automatu też potrafi klinować się. Pozdrawiam.
                  Witek

                  Komentarz

                  • agrala
                    Rider
                    • 2011
                    • 397

                    #10
                    Jak bedziesz mial popalone lub brudne styki w elektromagnesie to tez bedzie cykal jak dobry elektromagnes ale nie bedzie podawal pradu na rozrusznik tak jak powinien.
                    Podlacz miernik pod akumulator i zobacz jakie jest napiecie jak cyka i nie odpala. Po tym rozposznasz czy sa walniete tulejki czy elektromagnes.
                    Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                    Emulator czujnika poziomu oleju G266
                    Napraw sterowników AIRBAG

                    Komentarz

                    • Adam 33
                      Classic
                      • 2009
                      • 27

                      #11
                      agrala widac ze kolega w temacie slyszalem ze idzie go latwo zdemontowac bo pewnie bez tego sie nie obedzie moze kolega by mi pomogl go zdemontowac chodzi mi o jakies wskazowki ,fotki,lub strone z opisem jak to zrobic
                      dzieki

                      Komentarz

                      • agrala
                        Rider
                        • 2011
                        • 397

                        #12
                        Mam 2.0 benzyne wiec tu jest inaczej i fotki Ci nic nie dadza.
                        Nie notuje w jakim samochodzie jak jest rozrusznik montowany - widze go to wiem jak go wymontowac.
                        Sciagnij sobie ksiazke "sam naprawiam ..." do skody, golfa lub passata np z chomikuj.pl - powinno Ci to pomoc.
                        Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                        Emulator czujnika poziomu oleju G266
                        Napraw sterowników AIRBAG

                        Komentarz

                        • ROBAL_26
                          RS
                          • 2010
                          • 2328
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                          #13
                          Adam 33, rozrusznik kwalifikuje się do naprawy i tu nie tylko jak koledzy ,piszą mogą być zapiekające się tulejki,szczotki na skraju używalności ,wytarty komutator w wirniku przez co szczotki dobrze nie dolegają,sprawdź to a przy okazji rozebrania to lepiej po wymieniać na nowe szczotki i tulejki,elektromagnes jak nie jest uszkodzony mechanicznie to będzie sprawny,ja miałem objawy zajechanego aku i po rozebrania rozrusznika okazało się iż od nowości nic nie było robione a auto ma już ponad 160 tysi. miłej zabawy . pozdrawiam
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz

                          • rezon
                            RS
                            • 2006
                            • 1894
                            • Volvo
                            • AKL 1.6 MPI 101 KM
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            #14
                            Adam 33, Możesz mieć jeszcze zaśniedziałe styki na kablach. Ostatnio miałem przypadek po wymianie sprzęgła w Outlanderze mechanik nie dokręcił dobrze kabla z masą. Dzień jeździłem bez problemów, następnego dnia o 3 rano wyjeżdżam a tu kontrolka uszkodzenia aku. Zjechałem na bok zgasiłem i już nie odpaliłem - elektromagnes cykał, a rozrusznik nie kręcił czyli identyczne objawy. Myślałem, że może padł akumulator. Laweta i z powrotem do warsztatu. Dokręcono nakrętkę mocującą kabel i od tej pory wszystko w porządku.

                            Komentarz

                            • Deco
                              Rider
                              • 2008
                              • 612

                              #15
                              Ja miałem podobnie, u mnie pomogła wymiana akumulatora. Wcześniej doraźnie pomagało czyszczenie i smarowanie klem.

                              Komentarz

                              • Adam 33
                                Classic
                                • 2009
                                • 27

                                #16
                                witam rozrusznik naprawiony,naprawa polegala na wymianie bendiksa i automatu koszt takiej naprawy to 270zl i narzuca sie pytania czy mnie ktos nie okradl bo w necie widzialem taki nowy za 380 ale w zamienniku a orginal to niewiem ile kosztuje :?:

                                Komentarz

                                • ROBAL_26
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 2328
                                  • Octavia I combi (1U5)
                                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                  #17
                                  kolego jakie auto takie ceny ,ja miałem wymieniane szczotki i tulejki,sam wyjąłem i zamontowałem i znajomy wziął stówkę i śmiga, także przyzwoicie . :szeroki_usmiech
                                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                  Komentarz

                                  Pracuję...