[O1] wkładka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojtekk
    Ambiente
    • 2011
    • 109

    [O1] wkładka

    Zamieszczone przez Mihau
    gieu, IMO nie powinien być gorszy sygnał skoro teraz tylko takie pakują do Skód.
    A, to nawet nie wiedzialem, ze te anteny zmienili ... Srry za podwojnego posta wczesniej.
  • tomaszwrc
    Rider
    • 2010
    • 368
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    [O1] wkładka

    Jak w temacie. Od strony kierowcy nie działa zamek, prawy zaczyna też szwamkować i boję się że niedługo bagażnik też pójdzie. chcę wymienić wkładkę, i czy coś takiego mi pomoże.
    http://allegro.pl/zamek-drzwi-skoda-...582478359.html Chodzi o to aby dalej był ten sam kluczyk. Czy da radę aby cosik przełożyć ze starego do tego z aukcji ops:

    Komentarz

    • giqus
      Ambiente
      • 2010
      • 102
      • Octavia III combi (5E5)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      To szwankuje Ci zamek czy wkładka?

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        tomaszwrc, jeśli masz problemy z zamkiem to możesz to kupić i wkładkę będziesz miał starą. Jeśli natomiast masz kłopoty z wkładką a zamek jest ok to wtedy pozostaje wymiana tylko wkładki

        Komentarz

        • parasite
          L&K
          • 2011
          • 1368

          #5
          Podepnę się pod temat bo mam podobny problem.
          Nie mogę otworzyć drzwi z kluczyka od strony kierowcy. Pozostałe działają.
          Po włożeniu kluczyka mogę nim przekręcić w prawo i tu czuć, że odbija mi z powrotem, ale jak przekręcę w lewo to tak zostaje.

          Czy do wymiany jest wkładka czy zamek z aukcji powyżej? Do tego nie działa mi brzęczyk po otwarciu drzwi i światełko tez się nie zapala. Wszystko to tylko od strony kierowcy, reszta jest ok.
          AGR 112KM, 232Nm
          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

          Komentarz

          • tomaszwrc
            Rider
            • 2010
            • 368
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            dokladnie nie wchodzi kluczyk, wkładka jest przekręcona na pół obrotu central otwiera bez problemu.

            Komentarz

            • tom2212
              RS
              • 2008
              • 3892

              #7
              tomaszwrc, możesz próbować czyścić ale może nie dać efektu co skutkuje wymianą wkładki.
              parasite, czyszczenie i smarowanie a co do mikro to możesz wymienić lub jak nie chce się dłubać to możesz wymienić zamek

              Komentarz

              • tomaszwrc
                Rider
                • 2010
                • 368
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                tom2212
                czyli mogę śmiało kupować to cudo z allegro i wymienić wkładkę?

                Komentarz

                • tomus7
                  RS
                  • 2010
                  • 1896
                  • Peugeot

                  #9
                  tomaszwrc, odp na pw z adresem koszt 30 pln
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz

                  • ROBAL_26
                    RS
                    • 2010
                    • 2320
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                    #10
                    panowie spokojnie,w zamku oprócz uszkodzonego mikrostyku mogły po pękać zimne luty,więc lepiej najpierw to poprawić i sprawdzić czy będzie działał poprawa niż od razu zakładać kupno nowego zamka,mikrostyk dostaniesz na pewno w każdym sklepie elektronicznym, z wkładką zamka to również ja podjął bym najpierw próbę wyczyszczenia i nasmarowania zapadek , u pawulona1971 była tak zawalona wkładka że aby ją wyjąć :shock: trzeba było rozebrać drzwi i wyjąć zamek aby delikatnie go wybić i po akcji ratowniczej śmiga aż miło 8) . miłej zabawy pozdro :szeroki_usmiech
                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                    Komentarz

                    • kiki
                      Rider
                      • 2010
                      • 359

                      #11
                      parasite, masz prawdopodobnie ułamany taki elemnt w zamku- koszt to ok 7-8 zł -wiec go wyciągaj i naprawiaj

                      Komentarz

                      • eros662
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 147
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        witam koledzy podepne sie do tematu. U mnie idzie tylko włożyc kluczyk do wkładki natomiast nie idzie nim kręcic ani w prawo ani w lewo ani drgnie. I tu moje pytanko. Próbowałem wyciągnąc wkładke luzując śrubę Torx 20 ale nic z tego oznacza to że musze zdjąć tapicere i wybić ja bo się zaśniedziała czy jak??? I czy brak mozliwości manewru prawo lewo oznacza coś ulamane czy raczej syf?? Bo dodam że dużo WD40 już tam wlałem przez otwór ale neistety nic nie pomogło....
                        SKODA OCTAVIA TOUR
                        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                        BLACK COMBII
                        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                        Komentarz

                        • tomus7
                          RS
                          • 2010
                          • 1896
                          • Peugeot

                          #13
                          eros662, a kożystałeś z instrukcji z postu wyżej :szeroki_usmiech
                          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                          Komentarz

                          • ROBAL_26
                            RS
                            • 2010
                            • 2320
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            eros662, w linku od kiki, masz wszystko jak na dłoni ,ładna pogódka,browar i do dzieła, :szeroki_usmiech
                            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                            Komentarz

                            • krzys24strd
                              Classic
                              • 2008
                              • 33

                              #15
                              witam koledzy

                              Przerabialem sprawe zamka bardzo dokladnie.

                              najpierw uszkodzony mikrotsyk, pozniej ulamane wiosełko, tzn pekniete!

                              Kolego z uszkodzeniami jeden i drugi:

                              zacznijcie od rozebrania drzwi, pozniej za pomoca torxa nalezy odbezpieczyć wkładke zamka tak by kręcić i nie czuc juz oporu. wkładka sama wyjdzie, jak pisza poprzednicy na forum VW golfa jest swietny post na ten temat. Wazne tez by wyciagnac caly mechanizm zamka i dokladnie go przejrzec, sprawdzic styki, ja trafilem na cos smiesznego zamek sie zacinal(mechanizm) bo w srodku latal jakis kawalek tulejki plastikowej i blokowal! zniszczonej tulejki gdzies pewnie brakuje. ale poki co jedynym defektem przez rok od naprawy jest glosniejsza minimalnie praca mechanizmu.

                              W razie pytan piszcie na PW.

                              Komentarz

                              Pracuję...