[O1] Klekot silnika filmik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • januszok123
    Classic
    • 2012
    • 1

    [O1] Klekot silnika filmik

    Dziś doszły i już naklejone dzięki
  • control
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    [O1] Klekot silnika filmik

    Witam!
    Zaniepokoił mnie klekot silnika 1,6 benzyna AEE.
    Wrzucam filmik jak możecie to spróbujcie podpowiedzieć co z tym zrobić czy można tak jeździć.

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yA840OKkYvA[/youtube]

    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • ms251
      Classic
      • 2010
      • 7

      #3
      Klekoczą zawory, sprawdź stan oleju, czasami jak jest za mało to klekoczą, a czasem same zawory do wymiany.

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        tak jak koledzy napisali wczesniej to klepia zawory .mozna to naprawic wymieniajac hydropopychacze zaworów .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • grzesiu2400
          Ambiente
          • 2009
          • 193
          • Octavia I (1U2)
          • AKL 1.6 MPI 101 KM

          #5
          Ponieważ u mnie również słychać już klekotanie to czy do wymiany popychaczy konieczne jest zdejmowanie głowicy czy można zrobić to z góry zdejmując pokrywę zaworów :?:

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            musisz zdjac pokrywe zaworów i wałek rozrzadu no i oczywiscie pasek rorzadu .przy tej operaci dobrze jest wymienic uszcelniacz na wałku rorzadu
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • grzesiu2400
              Ambiente
              • 2009
              • 193
              • Octavia I (1U2)
              • AKL 1.6 MPI 101 KM

              #7
              Ok czyli mozna to bez problemu samemu w warunkach garazowych zrobic. Dzieki za odpowiedz.

              Komentarz

              • control
                Classic
                • 2010
                • 4

                #8
                Dzięki wszytki za odpowiedź. Wczoraj dolałem oleju bo było minimum. Teraz jest połówka i rzeczywiście już nie klekocze.
                Co jest lepiej/taniej wymienić hydropopychacze (rozrząd był już robiony uszczelniacz nowy) czy zawory? A jak wymieniać zawory to od razu zmieniać uszczelkę pod głowicą? I jeszcze jedno jak długo mogę tak jeździć bez naprawy w tej chwili silnik chodzi według mnie dobrze.

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  zawory wienia sie tylko wtegy gdy sie wypala popekaja .przy wymianie zaworów trzeba zdjac głowice .
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • control
                    Classic
                    • 2010
                    • 4

                    #10
                    Jak myślicie kiedy nadchodzi czas na wymianę popychaczy zaworów? Nie wiem czy wymieniać już teraz czy mogę jeszcze tak jeździć. Wiadomo koszt nie mały bo jak już głowica zdjęta to i uszczelkę warto zmienić. Chyba, że do wymiany hydropopychaczy nie trzeba zdejmować głowicy?

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      kolego control, zywotonsc hydropopychaczy jest przewidziana na ponad 100 tys .a co do wymiany to to nie jest tak drogo bo wymiana z czesciami nie powina przekroczyc 400pln .a jak długo dedziesz jezdził to twoja sprawa i dłurzej bedziesz jesdził tym wieksze prawdzo podobienstwo ze bedziesz zdejmowł głowice bo wypalisz zawory . do wymiany hydropopychaczy demontujesz te elementy które podałem 5 posty wczesniej no chyba ze chcesz robic odrazu remont głowicy .
                      ps. jesli nie znajdziesz nikogo w opolu kto ci to zrobi za te pieniadze w opolu zapraszam do wrocławia
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      Pracuję...