Zamieszczone przez natash
Wielki problem. Olej w płynie chłodniczym.
Zwiń
X
-
Wielki problem. Olej w płynie chłodniczym.
Tagi: Brak
-
-
Wielki problem. Olej w płynie chłodniczym.
Witam Was wszystkich. Mam wielki problem. Opowiem po kolei. Dzisiaj wybrałem się na małą wycieczkę. W dwie strony 60 km, więc spoko. W jedną stronę zajechałem bez problemu. Natomiast wracając już, ujechałem zaledwie 5 km. Samochód działał bez problemów, nie było odczuwalnej żadnej różnicy. Zaniepokoił mnie jednak wskaźnik temperatury. Było powyżej 90 st, w sumie to koło 110. Postanowiłem stanąć na poboczu, jednak zanim samochód zgasiłem temperatura była prawie maksymalna. Otworzyłem oczy i od razu rzucił mi się zbiornik płynu chłodniczego, ponieważ zamiast pomarańczowej cieczy, która była dotychczas, w zbiorniku było czarno. Olej znalazł się w płynie chłodniczym. Pierwsza myśl jaka mnie naszła to wiadomo, uszczelka pod głowicą. Sprawdziłem olej, i na bagnecie było jeszcze w normie, a olej nie był mętny, ani nie wyglądał jakby była w nim jakaś inna ciecz. Później już nie próbowałem odpalać samochodu, wiadomo od razu laweta. Powiedzcie mi mniej więcej, czy to właśnie może być uszczelką pod głowicą, czy sama głowica jest uszkodzona. Proszę Was o wstępną analizę, bo i tak samochód muszę oddać do mechaniora. I jeszcze chciałem Was zapytać, czy znacie w Sosnowcu dobrego mechanika, a zarazem takiego co mnie ogromnie nie skasuję za usługę. Pozdrawiam.
-
-
Wróżenie z fusów to dobra rzecz dla wróżki. Olej w płynie chłodzącym to problem, więc bez zdjęcia głowicy się nie obędzie. Po zdjęciu głowicy będziesz wiedział wszystko bo przy wymianie uszczelki głowica i tak do szlifowaniaILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tasioreqA może być to spowodowane zepsutą chłodniczką oleju ? Bo może się okazać, że mechanik wymieni mi uszczelkę pod głowicą, wyszlifuje ją, powymienia wszystkie płyny, a ja trochę pojeżdżę i problem się powtórzy. I kasa pójdzie wtedy w błoto, a zareklamować pewnie nie będę mógł..
Na 90% Uszczelka pod głowicą i jak koledzy mówią bez zdjęcia to wróżenie z fusów.
po za tym i tak cie czeka wymiana płynu i oleju ...Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Sprawdź pod korkiem oleju czy nie ma "masła".
Odpal auto i zobacz czy w zbiorniczku wyrównawczym robi się piana jeśli tak to masz kolejny punkt zaczepienia do uszczelki.
Czeka Cie wymiana oleju , płynu chłodniczego i płukanie chłodnicy i komory silnika.
Pamiętaj o sprawdzeniu szczelności głowicy i o jej planowaniu.
U znajomego w firmówce też był taki objaw , uszczelka podobno była wymieniona , silnik wypłukany w mimo to "masło" nadal się zbiera pod korkiem i nikt nie wie dlaczego.
Troche kosztowna zabawa ta uszczelka :?Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tasioreqA może być to spowodowane zepsutą chłodniczką oleju
Sprawdź tę podstawę i jak idą do niej dwa węże to od niej bym zaczął , wystarczy ja wymontować i sprawdzić pod ciśnieniem .Daniel
Komentarz
-
-
przepraszam wszystkich za błędne dane. mianowicie oleju nie ma w układzie chłodzenia. dzisiaj odpalałem samochód i wszystko jest w porządku do momentu rozgrzania auta. Jak dostaje temperatury to nie załącza się wentylator. Wąż do dużego obiegu jest zimny, także jest problem z chłodzeniem. Myślicie, że to może być termostat ?
Komentarz
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tasioreqNo i okazało się, że to termostat. Także groszowe sprawy. Dzięki wielkie za pomoc wszystkim. Pozdrawiam gorąco ! ; )Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz