Czy ta instrukcja obslugi dotyczy O2Tour czy jego poprzedniej wersji OT?
Silnik umarł - Octavia II FL 1.8TSI
Zwiń
X
-
Silnik umarł - Octavia II FL 1.8TSI
Witka
w aucie mojej siostry (jak w temacie) przeskoczył rozrząd, tłoki pocałowały zawory, silnik na złom. Wszystko przy przebiegu 60 tys km, tydzień po przeglądzie, na którym była jakaś akcja serwisowa dotycząca rozrządu. Słyszał ktoś o takim przypadku ?
PozdrówkiGolf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
-
-
ASO sie zachowało bardzo ok - tym bardziej, że silnik sie wykrzaczył u nich na wizycie, bo kilka dni po przeglądzie zaczął szarpać i zapalać kontrolki, więc siostra pojechała z reklamacją. No i jak mechanik zjeżdżał ze ścieżki diagnostycznej, to zrobiło buuuum. Będzie nowy silnik na koszt skody, choć auto już po gwarancji. Ale ciekaw byłem, czy już były takie problemy ?.Golf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TomRSASO sie zachowało bardzo ok - tym bardziej, że silnik sie wykrzaczył u nich na wizycie, bo kilka dni po przeglądzie zaczął szarpać i zapalać kontrolki, więc siostra pojechała z reklamacją. No i jak mechanik zjeżdżał ze ścieżki diagnostycznej, to zrobiło buuuum. Będzie nowy silnik na koszt skody, choć auto już po gwarancji. Ale ciekaw byłem, czy już były takie problemy ?.
były nawet sa na naszym forum link
dobrze że to zepsuło sie w Aso ... ciekawe jakie teorie by wymyślili że to nie ich wina.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
kross12
-
u mnie też brak akcji według ASO. Auto z drugiej połowy 2009 roku.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Niestety obecne silniki VW pozostawiają wiele do życzenia.
Diesle to kompletna porażka, a benzyny nie wiele lepsze.
Cykl życia samochodów jest obecnie liczony na 5-6 lat, czyli jakieś 150tkm.
A później lacze2
Między innymi dlatego osobiście szukałem benzyny bez żadnego turbo i innych wynalazków.
Poniżej pouczający link:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jark7Hmm... ciekawa lektura :evil:
Jak na razie mam nalatane 76 kkm, myślałem o wymianie na nowy, ale coraz bardziej się zastanawiam nad celowością takiego ruchu (poza oczywiście kosztami dla firmy i zaspokojeniem własnego ego) ops:
[ Dodano: Sob 28 Maj, 11 19:08 ]
Zamieszczone przez czesio73Niestety obecne silniki VW pozostawiają wiele do życzenia.
Diesle to kompletna porażka, a benzyny nie wiele lepsze.
Cykl życia samochodów jest obecnie liczony na 5-6 lat, czyli jakieś 150tkm.
A później lacze2
Między innymi dlatego osobiście szukałem benzyny bez żadnego turbo i innych wynalazków.
Poniżej pouczający link:
http://vwszrot.pl/superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez Jark7Hmm... ciekawa lektura :evil:
Jak na razie mam nalatane 76 kkm, myślałem o wymianie na nowy, ale coraz bardziej się zastanawiam nad celowością takiego ruchu (poza oczywiście kosztami dla firmy i zaspokojeniem własnego ego) ops:
[ Dodano: Sob 28 Maj, 11 19:08 ]
Zamieszczone przez czesio73Niestety obecne silniki VW pozostawiają wiele do życzenia.
Diesle to kompletna porażka, a benzyny nie wiele lepsze.
Cykl życia samochodów jest obecnie liczony na 5-6 lat, czyli jakieś 150tkm.
A później lacze2
Między innymi dlatego osobiście szukałem benzyny bez żadnego turbo i innych wynalazków.
Poniżej pouczający link:
http://vwszrot.pl/
Komentarz
-
-
kross12
No i zrobił się wątek jakie to stare auta fajne, a nówki z trochę mocniejszymi silnikami to gówno 8)
Komentarz
Komentarz