Panowie walcze caly dzien. Jak do cholery przepchaliscie ten kabel? Niby za pompa ABS na scianie grodziowej jest przejscie. Chyba jest chociaz go nie widze, ale jest ono zapewne super uszczelnione.Jak to rozwiazaliscie?
Druga sprawa to mam problem z pinem we wtyczce ABS. Nie wiem ktorego pinu mam uzyc. Mam oryginalna wiazke z O2 elegance my2008 DSG (nie wiem jaka byla pompa czy 60 czy 70) i pin byl wlozony w pozycje 41.
Samochod w ktorym to montuje to rowniez 02 Elegance MY2008 DSG. Wedlug waszej rozpiski dsg to pin 27.
Na tej stronce tuarega tez proponuja pin 41. Swoja droga nie kumam. Mamy 3 opcje:
MK70=>pin 7
MK60 manual lub DSG=>pin 27
MK06 Automat=>pin 41
Przeciez do cholery nie bylo O2 w automacie tylko zawsze byly DSG wiec czemu w tej wiazce ktora mam (napewno z O2 DSG) kabelek fioletowy byl w pinie 41 Tak jak w tuaregu?
Ostanie pytanie. Po podpieciu 3 kabli do ESP widze ze przycisk SET jest znacznie gorzej podswietlony od tego ESP. Od czego moze to zalezec?
Druga sprawa to mam problem z pinem we wtyczce ABS. Nie wiem ktorego pinu mam uzyc. Mam oryginalna wiazke z O2 elegance my2008 DSG (nie wiem jaka byla pompa czy 60 czy 70) i pin byl wlozony w pozycje 41.
Samochod w ktorym to montuje to rowniez 02 Elegance MY2008 DSG. Wedlug waszej rozpiski dsg to pin 27.
Na tej stronce tuarega tez proponuja pin 41. Swoja droga nie kumam. Mamy 3 opcje:
MK70=>pin 7
MK60 manual lub DSG=>pin 27
MK06 Automat=>pin 41
Przeciez do cholery nie bylo O2 w automacie tylko zawsze byly DSG wiec czemu w tej wiazce ktora mam (napewno z O2 DSG) kabelek fioletowy byl w pinie 41 Tak jak w tuaregu?
Ostanie pytanie. Po podpieciu 3 kabli do ESP widze ze przycisk SET jest znacznie gorzej podswietlony od tego ESP. Od czego moze to zalezec?
Komentarz