[O2] Overboost i notlauf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ćwirgol
    Classic
    • 2011
    • 17

    [O2] Overboost i notlauf

    Zamieszczone przez kazik4x4
    o się nie baw w młodego chemika tylko idź do kolegi zróbcie deal:
    Kolega ma piekarnię na 99% na olej opałowy. Ty weź opał na kolegę, jemu daj fakturę.
    On będzie mieć koszty i zwrot VAT a ty będziesz mieć paliwo tak dobre jak ON bez kombinowania i smrodu za sobą. A że akcyzy ani w jednym ani w drugim nie będzie to cały sekret tej oszczędności.
    Akurat nie ma piekarni na olej opałowy. Zabawą w chemika zająłem się z czystej ciekawości, a bawiłem się w to jak jeszcze auta nie miałem.Opałówkę łatwo skontrolować i jak policja wsadzi wężyk do baku to wtedy się może źle skończyć. Co innego z OR bo tu raczej nie mają narzędzi do sprawdzenia co to jest. A już OR poddany estryfikacji jest chyba nie do udowodnienia przez nich. W końcu zawsze można powiedzieć, że zatankowałem na Bliskiej lub Orlenie BIO100. :P

    Kiedyś czytałem, ale już nie pamiętam gdzie, że jeden tuner zmodyfikował silnik do jazdy na OR. W tym celu zmienił kąt wtrysku i całą mapę w silniku. Z tego co pamiętam testy były obiecujące, ale teraz nie mogę tego znaleźć. Będę miał więcej czasu to może poszukam.
  • ganzal
    Drive
    • 2010
    • 99

    #2
    [O2] Overboost i notlauf

    Witam dzis mialem horror podczas podrozy. Lapalem overboost i notlauf za kazdym razem jak przekroczylem 130km. Mam pytanie czytalem forum sprawdzilem blad vcds chodzi o overboost w wiekszosci chodzi o turbosprezarke ale czy jest jakas szansa ze moze to byc zepsuta przepustnica bo mam wylamane zabki i jest caly czas otwarta ani drgnie ale vcds zadnego bledu nie wyrzuca przez co to mnie dziwi. Egr zmienilem. Silnik BKD wiec mozna sie spodziewac wszystkiego nie wiem co jeszcze w tym wynalazku moze sie nie popsuc :evil:

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      a komp wyrzuca jakies błedy ? otwarta przepustnica nie bedzie powodowała przeładowania . mozesz sprawdzic jesli masz dostep do vaga w BS 11 prace n75 bo on moze byc przyczyna przeładowania i sprawdzic czy sztanga pracuje płynie czy nie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • ganzal
        Drive
        • 2010
        • 99

        #4
        ostatnio wymienilem n75 bo strasznie olejem lal przy okazji zobaczylem ze przepustnica stoi w miejscu. Czy zawor n75 wymaga jakiejs adaptacji po wymianie czy sam sie dostosowuje bo nie wierze zeby on byl zepsuty po dwoch tygodniach.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          n 75 nie potrzebuje zadnej adaptaci .a jak pracuje sztanga?
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            Ja równiez skłaniam sie ku turbosprężarce...
            Przeładowuje przy 130km/h bo bo przeładowuje turbina, przyczyna zawór sterujacy tu tez kierownice spalin na turbinie.
            Ale to nie znaczy że to musi byc to. Sztanga ma pracowac w zakresie około 1cm i bardzo lekko ma chodzic.

            Komentarz

            • rob555
              Rider
              • 2006
              • 748

              #7
              Raczej geometria w turbinie stoi deba. BKD maja taka urode ze czesto w wirnik wydechowy i geometrie leci cos z glowicy (albo kolektrora). Pozniej sprezarki wyja jak sowa albo geometria jest tak podziabana ze sie chaczy...

              Never ending story :twisted:
              pozdrawiam

              Diagnostyka i tuning
              hybrydowe wtryski i turbiny
              programy na ulice jak i do sportu

              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
              www.tune-up.pl

              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

              Komentarz

              • jefry
                Rider
                • 2009
                • 411

                #8
                u mnie wymiana łopatek ( a raczej regeneracja turbo czytaj łopatek na kolektorze wylotowym ) pomogła ZERO notlauf. Łapałem notaluf przy 130 km na 2500 obr/min i nie było przebacz

                Zamieszczone przez rob555
                Raczej geometria w turbinie stoi deba.
                tak jak powiedział kolega rob555 łopatki się po prostu zapiekły. Niestety TTTM
                Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                Komentarz

                Pracuję...