f2 1.6 tdi 105 hp

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czerad2
    Drive
    • 2011
    • 45

    f2 1.6 tdi 105 hp

    Zamieszczone przez hotrain
    musiałem dymać na pocztę, choć wolałbym podymać na poczcie ( jest co jakby się kto interesował :wink: )
    u mnie są takie panie 50+ :diabelski_usmiech
    czerad2
  • xtremesystems
    RS
    • 2010
    • 2254
    • Hyundai

    #2
    f2 1.6 tdi 105 hp

    mam taki problem.

    praktycznie od nowosci (auto ma 10 000 km przebiegu)
    jak jade na jedynce to po odpuszczeniu pedalu gazu auto odczuwalnie szarpie. dokladnie jest to jedno szarpniecie (widac to na obrotomierzu - obroty kapke w doł i powrot do poprzednich ) i potem juz normalnie auto zwalnia

    dodatkowo problem jest przy zmianie z 1 na 2 (nawet to jest bardziej dokuczliwe mimo ze szarpniecie slabsze)

    najlepiej to czuc jak rozpedzam auto na 1 do ok 2,5k rpm wciskam sprzeglo wrzucam 2ke i odpuszczam sprzeglo. i znow takie samo szarpniecie jak w przypadku pierwszym (obroty lekko w dól potem w gore i czuc to w samochodzie )

    w jedym aso (zimny Łódź) na poczatku mnie zignorowali tj . TTTM. ale ewidentnie gosc krecil..

    drugie aso (bednarek Łódź). TTTM , ale za drugim razem mechanik powiedzial ze cos jest (i ze musi sprawdzic z ich democarem , wlasnie jestem na etapie czekania )

    po powrocie do pierwszego ASO (zimny) mechanik juz dokladnie widzial problem . ale pokretnie tlumaczyl ze nic z tym zrobic nie moze (narazie) i sugerowal zebym tak jezdzil.(odmowilem). wiec maszyna biurokracji ruszyla.wyslali zapytanie do SAP i czekaja na odpowiedz ( ma byc na dniach)

    mechanik u zimnego powiedzial ze to nie sprzeglo . (tez mi sie tak wydaje ale moge sie mylic) , tylko cos ze sterowaniem odciecia paliwa i komputerze.

    co Wy w ogole o tym myslicie . na co mam zwrocic uwage , jakie dawac argumenty, zeby mnie nie wydymali w ASO. (ogolnie na samochodach znam sie niewiele. ale w zadym dieslu z dwumasa tak nie szarpalo)

    [ Dodano: Pon 04 Lip, 11 11:13 ]
    EDIT
    dodam ze po podpieciu do komputera nie ma błedow

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      tam jest jednomas - nie wytłumia i tyle. ale trzeba by się przejechać. na wyższych biegach też bedzie szarpnięcie przy dodaniu gazu i puszczeniu go
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • xtremesystems
        RS
        • 2010
        • 2254
        • Hyundai

        #4
        z tego co mi mowili jest dwumas.

        czasem czuc bardzo delikatnie z 2-3 ale tylko jak sie mocno przygazuje .
        dalej nic nie czuc.

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          sory, nie doczytałem, że 1.6
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • mroko
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 659
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            xtremesystems, niech Ci sprawdzą czy działa czujnik pedału sprzęgła.
            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

            Komentarz

            • xtremesystems
              RS
              • 2010
              • 2254
              • Hyundai

              #7
              ok powiem im

              narazie to sie ich sprawdzanie sprowadzalo do tego ze sie mechanik przejechal. nic wiecej

              czyli sprzeglo tez jest tu elektronicznie sterowane?

              [ Dodano: Wto 05 Lip, 11 10:30 ]
              dzwonili wlasnie od zimnego. i SAP im odpisal ze jest tu jednolite kolo zamachowe (czyli jednomas??? - dobrze rozumuje) i ze moze szarpac przy odpuszczaniu i zmianie biegow. podobno sprawdzali wczoraj u klienta i jest podobnie. choc nie chce mi sie w to wierzyc akurat.

              czyli zostalem z reka w nocnikuj
              co dalej robic panowie bo czuje sie delikatnie mowiac wydymany

              Komentarz

              • jamesbondzio
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Octavia III (5E3)
                • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                #8
                no to poproś o jazde demo-carem, sprawdz sam jak jest w innym z mniejszym przebiegiem itd.
                kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                Komentarz

                • xtremesystems
                  RS
                  • 2010
                  • 2254
                  • Hyundai

                  #9
                  wlasnie im powiedzialem ze jak beda mieli fabie lub roomstera to maja dzwonic.zreszta ich z tym przypilnuje zeby zadzownili

                  [ Dodano: Wto 05 Lip, 11 16:53 ]
                  Zamieszczone przez robekcool
                  sory, nie doczytałem, że 1.6
                  miałes racje kolego.
                  bylem dzis w drugim serwisie i zapytalem ich o czesci do tej fabii. gosc mi ladnie powiedzial ze tam jest jednomas. w cenie 900 zl z hakiem. znaczy nawet nie tyle byl pewny czy to na sto procent jednomas . co wywnioskowal to po cenie

                  Komentarz

                  • matyk
                    Classic
                    • 2011
                    • 6

                    #10
                    Re: f2 1.6 tdi 105 hp

                    Zamieszczone przez xtremesystems
                    mam taki problem.

                    praktycznie od nowosci (auto ma 10 000 km przebiegu)
                    jak jade na jedynce to po odpuszczeniu pedalu gazu auto odczuwalnie szarpie. dokladnie jest to jedno szarpniecie (widac to na obrotomierzu - obroty kapke w doł i powrot do poprzednich ) i potem juz normalnie auto zwalnia

                    dodatkowo problem jest przy zmianie z 1 na 2 (nawet to jest bardziej dokuczliwe mimo ze szarpniecie slabsze)

                    najlepiej to czuc jak rozpedzam auto na 1 do ok 2,5k rpm wciskam sprzeglo wrzucam 2ke i odpuszczam sprzeglo. i znow takie samo szarpniecie jak w przypadku pierwszym (obroty lekko w dól potem w gore i czuc to w samochodzie )


                    po powrocie do pierwszego ASO (zimny) mechanik juz dokladnie widzial problem . ale
                    [ Dodano: Pon 04 Lip, 11 11:13 ]
                    EDIT
                    dodam ze po podpieciu do komputera nie ma błedow
                    mam to samo, mam przebieg prawie 50 kkm. Zgłoszę to na przegladzie przy 60kkm i dam znać.
                    --== Matyk ==--

                    Skoda Octavia II FL, 1,6 TDI CR, CAYC, kombi
                    KIA Ceed 1,6 CRDi 117 KM, 255 Nm, Optimum, HB

                    Komentarz

                    • bazyl27
                      Classic
                      • 2015
                      • 17
                      • Octavia II (1Z3)
                      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                      #11
                      Panowie, mam pytanie Octavia 2fl 2011 1.6tdi cayc, posiada dwumas czy nie? Chciałem zakupić na allegro i wymienić, podalem Vin a a gość mi odpisuje że tam siedzi jednomas, zglupiałem, pomocy

                      Komentarz

                      Pracuję...