Zamieszczone przez hotrain
f2 1.6 tdi 105 hp
Zwiń
X
-
f2 1.6 tdi 105 hp
mam taki problem.
praktycznie od nowosci (auto ma 10 000 km przebiegu)
jak jade na jedynce to po odpuszczeniu pedalu gazu auto odczuwalnie szarpie. dokladnie jest to jedno szarpniecie (widac to na obrotomierzu - obroty kapke w doł i powrot do poprzednich ) i potem juz normalnie auto zwalnia
dodatkowo problem jest przy zmianie z 1 na 2 (nawet to jest bardziej dokuczliwe mimo ze szarpniecie slabsze)
najlepiej to czuc jak rozpedzam auto na 1 do ok 2,5k rpm wciskam sprzeglo wrzucam 2ke i odpuszczam sprzeglo. i znow takie samo szarpniecie jak w przypadku pierwszym (obroty lekko w dól potem w gore i czuc to w samochodzie )
w jedym aso (zimny Łódź) na poczatku mnie zignorowali tj . TTTM. ale ewidentnie gosc krecil..
drugie aso (bednarek Łódź). TTTM , ale za drugim razem mechanik powiedzial ze cos jest (i ze musi sprawdzic z ich democarem , wlasnie jestem na etapie czekania )
po powrocie do pierwszego ASO (zimny) mechanik juz dokladnie widzial problem . ale pokretnie tlumaczyl ze nic z tym zrobic nie moze (narazie) i sugerowal zebym tak jezdzil.(odmowilem). wiec maszyna biurokracji ruszyla.wyslali zapytanie do SAP i czekaja na odpowiedz ( ma byc na dniach)
mechanik u zimnego powiedzial ze to nie sprzeglo . (tez mi sie tak wydaje ale moge sie mylic) , tylko cos ze sterowaniem odciecia paliwa i komputerze.
co Wy w ogole o tym myslicie . na co mam zwrocic uwage , jakie dawac argumenty, zeby mnie nie wydymali w ASO. (ogolnie na samochodach znam sie niewiele. ale w zadym dieslu z dwumasa tak nie szarpalo)
[ Dodano: Pon 04 Lip, 11 11:13 ]
EDIT
dodam ze po podpieciu do komputera nie ma błedow
-
-
ok powiem im
narazie to sie ich sprawdzanie sprowadzalo do tego ze sie mechanik przejechal. nic wiecej
czyli sprzeglo tez jest tu elektronicznie sterowane?
[ Dodano: Wto 05 Lip, 11 10:30 ]
dzwonili wlasnie od zimnego. i SAP im odpisal ze jest tu jednolite kolo zamachowe (czyli jednomas??? - dobrze rozumuje) i ze moze szarpac przy odpuszczaniu i zmianie biegow. podobno sprawdzali wczoraj u klienta i jest podobnie. choc nie chce mi sie w to wierzyc akurat.
czyli zostalem z reka w nocnikuj
co dalej robic panowie bo czuje sie delikatnie mowiac wydymany
Komentarz
-
-
no to poproś o jazde demo-carem, sprawdz sam jak jest w innym z mniejszym przebiegiem itd.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
wlasnie im powiedzialem ze jak beda mieli fabie lub roomstera to maja dzwonic.zreszta ich z tym przypilnuje zeby zadzownili
[ Dodano: Wto 05 Lip, 11 16:53 ]
Zamieszczone przez robekcoolsory, nie doczytałem, że 1.6
bylem dzis w drugim serwisie i zapytalem ich o czesci do tej fabii. gosc mi ladnie powiedzial ze tam jest jednomas. w cenie 900 zl z hakiem. znaczy nawet nie tyle byl pewny czy to na sto procent jednomas . co wywnioskowal to po cenie
Komentarz
-
-
Re: f2 1.6 tdi 105 hp
Zamieszczone przez xtremesystemsmam taki problem.
praktycznie od nowosci (auto ma 10 000 km przebiegu)
jak jade na jedynce to po odpuszczeniu pedalu gazu auto odczuwalnie szarpie. dokladnie jest to jedno szarpniecie (widac to na obrotomierzu - obroty kapke w doł i powrot do poprzednich ) i potem juz normalnie auto zwalnia
dodatkowo problem jest przy zmianie z 1 na 2 (nawet to jest bardziej dokuczliwe mimo ze szarpniecie slabsze)
najlepiej to czuc jak rozpedzam auto na 1 do ok 2,5k rpm wciskam sprzeglo wrzucam 2ke i odpuszczam sprzeglo. i znow takie samo szarpniecie jak w przypadku pierwszym (obroty lekko w dól potem w gore i czuc to w samochodzie )
po powrocie do pierwszego ASO (zimny) mechanik juz dokladnie widzial problem . ale
[ Dodano: Pon 04 Lip, 11 11:13 ]
EDIT
dodam ze po podpieciu do komputera nie ma błedow--== Matyk ==--
Skoda Octavia II FL, 1,6 TDI CR, CAYC, kombi
KIA Ceed 1,6 CRDi 117 KM, 255 Nm, Optimum, HB
Komentarz
-
Komentarz