Zmień termometr :P
spadek mocy oraz duze spalanie po wymianie turbo
Zwiń
X
-
spadek mocy oraz duze spalanie po wymianie turbo
Witam szanownych forumowiczów. Moja historia:
Posiadam skodę octavią 1.9 TDI 130KM rocznik 2003. Nad prawym kołem ( pod intercoolerem) pojawił mi się olej. Doświadczony mechanik od razu stwierdził że to turbo, więc wykręciłem turbo i dałem do regeneracji w turbotechnika.prv.pl. Pan od regeneracji stwierdził iż nie ma wycieków oleju a następnie wyczyścił turbo i go poskręcał ( brak regeneracji). Zamontowałem turbo i du.. Samochód nie ma kopa ( tak jakby turbo się nie włączało na obrotach) oraz zaczęło się duże spalanie. Dodatkowo silnik zaczął kopcić przez bagnet a przy większym gazie również z tłumika. Czytając forum wymieniłem filtr powietrza ( spora poprawa) oraz wyczyściłem przepływomierz ( mechanik de facto to zrobił po zamontowaniu dwóch nowych przepływomierzy które se niby nie radziły) i umocowałem rure od intercoolera z ktrorej spadła opaska. Dodatkowo wyczyściłem EGR w którym uszkodziłem ten zawór który steruje otwarciem przez co ciągle mam błąd EGR na VAGu. Z tego co mi wiadomo błąd EGR nie powinien mieć wpływu na spalanie oraz na moc silnika. Skończyły mi się pomysły. Pomóżcie proszę...
Zrobiłem logi dynamiczne start 3000 do 5000 obrotów na rozgrzanym silniku z grup 03,08 oraz 11. poniższe można wkleić do pliku csv i excel ladnie pokaze
Monday,04,July,2011,12:04:45
038 906 019 KJ ,,1.9l R4 EDC G000SG 5256,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,2850-3150,65-70,47-51,47-60,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP, /min,,, %
,0.00,3360,850.0,818.3,4.8,0.40,3444,36.5,49.4,41. 7,0.80,3507,1956.0,2016.0,70.5
,1.21,3570,850.0,715.4,4.8,1.63,3654,34.0,48.3,36. 2,2.03,3717,1920.0,1908.0,70.5
,2.45,3780,850.0,715.4,4.8,2.85,3843,33.5,47.5,37. 1,3.24,3906,1908.0,1944.0,73.3
,3.64,3948,850.0,705.6,4.8,4.04,4032,32.7,46.9,36. 0,4.44,4074,1872.0,1896.0,75.3
,4.84,4137,850.0,666.4,4.8,5.24,4179,31.6,44.7,33. 5,5.64,4242,1836.0,1824.0,77.3
,6.04,4305,850.0,637.0,4.8,6.43,4326,30.7,42.5,31. 3,6.83,4389,1788.0,1776.0,78.1
,7.23,4431,850.0,607.6,4.8,7.63,4473,29.4,40.1,30. 2,8.02,4494,1752.0,1752.0,77.3
,8.42,4536,850.0,602.7,4.8,8.84,4578,27.7,37.9,28. 5,9.24,4599,1704.0,1740.0,77.3
,9.66,4641,850.0,583.1,4.8,10.07,4662,24.4,35.4,26 .1,10.49,4683,1632.0,1668.0,76.1
,10.90,4725,850.0,568.4,4.8,11.30,4746,23.9,33.8,2 5.0,11.70,4767,1584.0,1656.0,78.9
,12.10,4788,850.0,529.2,4.8,12.50,4788,22.0,32.7,2 2.8,12.90,4809,1572.0,1548.0,75.7
,13.30,4830,850.0,509.6,4.8,13.70,4830,19.5,31.3,2 1.7,14.10,4851,1512.0,1524.0,76.1
,14.50,4851,850.0,504.7,4.8,14.88,4872,19.2,28.5,2 2.0,15.28,4872,1512.0,1524.0,76.9
,15.68,4893,850.0,499.8,4.8,16.08,4914,19.2,25.5,2 1.7,16.48,4914,1512.0,1524.0,76.5
,16.88,4935,850.0,494.9,4.8,17.28,4935,17.3,23.3,2 0.6,17.68,4956,1464.0,1452.0,75.3
,18.08,4935,850.0,470.4,4.8,18.48,4956,17.0,21.7,2 0.3,18.88,4956,1476.0,1452.0,75.3
,19.28,4956,850.0,460.6,4.8,19.68,4977,15.4,21.1,2 0.6,20.08,4893,1212.0,1344.0,55.8
,20.48,4893,850.0,396.9,4.8,20.88,4851,2.2,29.4,19 .8,21.28,4809,1200.0,1488.0,55.4
,21.68,4767,850.0,460.6,4.8,22.08,4725,0.0,34.3,18 .9,22.48,4683,1176.0,1392.0,53.8
,22.89,4620,850.0,392.0,4.8,23.29,4557,0.3,38.2,18 .9,23.71,4494,1152.0,1344.0,54.2
,24.12,4452,850.0,392.0,4.8,24.54,4347,0.0,42.3,19 .8,24.94,4200,1104.0,1320.0,53.4
,25.34,4011,850.0,406.7,4.8,25.74,3864,0.0,47.5,20 .6,26.14,3717,1068.0,1284.0,51.8
,26.54,3570,850.0,396.9,4.8,26.94,3486,0.0,49.1,20 .6,27.34,3444,1056.0,1248.0,51.0
,27.74,3402,460.0,401.8,4.8,28.14,3360,3.0,49.4,20 .6,28.55,3318,1200.0,1236.0,52.2
,28.97,3297,520.0,411.6,4.8,29.38,3255,6.9,49.7,21 .4,29.80,3255,1296.0,1296.0,53.0
,30.20,3234,595.0,480.2,4.8,30.60,3234,10.7,50.0,2 3.6,30.98,3213,1308.0,1380.0,58.2
,31.40,3192,515.0,490.0,4.8,31.80,3192,3.8,50.2,21 .4,32.20,3150,1044.0,1224.0,50.2
,32.60,3108,405.0,411.6,4.8,33.00,3087,0.0,50.5,20 .9,33.40,3045,1032.0,1200.0,49.8
-
-
Zamieszczone przez malvin13Zrobiłem logi dynamiczne start 3000 do 5000 obrotów na rozgrzanym silniku z grup 03,08 oraz 11. poniższe można wkleić do pliku csv i excel ladnie pokaze
Wklejasz tu: http://vaglog.rtnet.pl/
Zastanawiam sie tez czy pedal gazu byl wcisniety do deski bo cos zyczenie kierowcy strasznie male. Zloguj dla pewnosci grupe 010.
A przeplywka ucina paliwo, wiec polecam na czas testow, wpiecie diody zamiast przeplywki.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
powietrza i paliwa nie ma tyle ile powinno być w 100% położeniu pedału gazu, logi do poprawki i co najważniejsze nie robimy z silnika diesla - benzynowego ciągnąc go do 5000rpm.
log z gr 3 i 10 wystarczy ale od 1500rpm do 4000 max.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez malvin13Nad prawym kołem ( pod intercoolerem) pojawił mi się olej. Doświadczony mechanik od razu stwierdził że to turbo
ale magicy :twisted:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
mała rozpiska silników tdi pd
038-906-019-90KM AB,FB,LP,Q; ANU
038-906-019-100KM AF,AG,BL,CM,CN,DD,DE,DF,DL,FF,FJ,GC,HQ; ATD
038-906-019-100KM BM,CL,CP,EA,EB,EJ,EK,EL,EM,FN,GG;AVB
038-906-019-100KM AT,CR,FH,FS,HR,JM,KR,LC,MQ; AXR
038-906-019-115KM ,A,AN,BR,BS,CD,CE,CJ,H; AJM
038-906-019-115KM AJ,BK; ATJ
038-906-019-115KM AR,ET,FC,J,LQ; AUY
038-906-019-130KM BH,BP,CK,DQ,E,FG,FR,FT,HJ,KJ,LA; ASZ
038-906-019-130KM BN,DS,DT,EN,EP,EQ,GD,GE,GF,GQ,GR,GT,JE,JL,JS; AVF
038-906-019-130KM CF,CG,EG,EH,ER,FP,GE,GS,JD,JQ,KE; AWX
038-906-019-150KM AQ,CL,FE,FK,HH,HK,KG,MS; ARLchip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
przede wszystkim sprawdz cisnienie doladowania tz. niech ktos doda gazu do jakichs 3500 a ty sprubuj scisnac gumowy przewod zasilajacy do interkolera jesli bedzie miekki radze jechac do kogos kto ma manualny manometr i sprawdzi bez kompa jakie jest cisnienie doladowania bycmorze masz dziure w interkolerze turbinka dobrze daje ale nie do silnika tylko na wiwat mialem podobny przypadek w perzocie hdi cisnienie doladowania byc przy tych obrotach jakies 1.2 -1.5 bara wiec wystarczy mala dziura i klapabari
Komentarz
-
-
po powrocie wrzucam logi dynamiczne grupy 03 oraz 10 na 3 biegu od 1500 do 4000 obrotów
http://vaglog.rtnet.pl/malvin13_52174.html . Jeśli chodzi o intercooler to w sobotę będę się za niego brał ponieważ zauważyłem że jest do połowy mokry
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981rumianko, co to za ustroństwo to 1.9 tdi pd ANU 90 KM? myślałem że 90 tki tylko na pompie wyłaziły. W jakim aucie ten silnik występuje na pompkach?
VW Sharanwww.edc-tuning.pl
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
https://www.facebook.com/edctuning
Komentarz
-
-
witam ponownie,
logi zamieszcze jeszcze w tym tygodniu bo musze peknieta miske olejowa wymienic...
Niestety olej w intercolerze wciaz sie pojawia na nowo po wytarciu starego i dlatego tez bede sie bral dzis i jutro za jego rozbieranie.
Czy w intercolerze jest olej do jego smarowania ? Skad sie wzial olej w intercolerze. Wieczorem dodam zdjecia.
Komentarz
-
-
malvin13, intercoolera się nie smaruje Olej bierze się z turbo (jeśli się sypie), bądź z odmy (normalne). Generalnie przeważnie w TDI oleju w dolocie troszkę będzie :wink:
marko.04.16@, sztangę masz dobrze ustawioną?Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marko.04.16@tdi90km brak mocy duze spalanie
Przydaloby sie zrobic log dynamiczny zeby wiedziec na czym sie stoi.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz