O2 RS 2.0 TDI 170 Pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O2 RS 2.0 TDI 170 Pomocy

    chlopaki chcialbym wyprobowac czegos nowego.

    co myslicie ?
    wlac do mojego 1.6 tdi cr LM ceratec czy MoS2?

    jeden kolega stad doradza mi ceratec (nie Paolo :P )

    jakie panowie rady?
    w ogole taki dodatek pomoze , zaszkodzi?
    ktory lepiej do mojego silnika

    btw

  • #2
    O2 RS 2.0 TDI 170 Pomocy

    witam, posiadam skode octavie II RS 2.0 TDI 170km z pdf, 127tys km, ostatnio szukalem pomocy na tym forum, ponieważ zapaliła sie kontrolka świec i auto wpadło w tryb awaryjny. Silnik krecił sie do 3tyś obrotów a turbo nie łapało wogóle. Po 10min na parkingu z zgaszonym silnikiem problem minał. Paliwo zatankowane to diesel extra z shella w swarzedzu. Po kilku dniach znowu pojawił sie problem, ponownie gaszenie i zapalenie i problem zniknał. Paliwo zatankowane to VERVA ON. Był spokój przez 2tyg, wszystko ładnie, pięknie, na trasie, po mieście. Wczoraj trasa 50km i turbo działało, że aż miło. z 3-4 biegu ciągneło idealnie. Odczekalem minute po jezdzie i zgasilem. Po 20minutach odpalilem znowu, wciskam a on nic.. z 2-go biegu od 2tyś nic się nie dzieje, przy 2.8-3tyś coś zaczyna szarpać a od 3tyś ciągnie normalnie do samego końca. Co może być przyczyną? Bo wszyscy piszą, że odcina turbo na 4-5 biegu przy 120km/h i wiecej a u mnie odwrotnie. Znalazłem kilka takich problemów, ale wszystkie pozostały bez odpowiedzi. Wiem, że to tkzw. notlauf i pewnie potrzebne będa logi. Czy każdy serwis diesla zrobi mi taką usługę, jeśli poprosze o logi i ewentualnie pozwolić im działac od razu czy najpierw dać Wam logi do ocenienia?

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7461
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      adas713, po 1 to masz silnik BMN, a po 2 to zapytaj się tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...3107&start=555 może ktoś z forum by Ci zrobił logi i sczytał błędy.
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz


      • #4
        jezeli nie rozwiaze problemu postaram sie podjechac na jakis spot. Ktos mial podobny przypadek albo ma jakies domysly co to mzoe byc?

        Komentarz

        • sesik
          RS
          • 2006
          • 2165

          #5
          Trza vaga podłączyć bo inaczej to wróżenie.
          Best ET = 13.666
          Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
          PerfectService by DGW

          http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
          http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

          Komentarz

          • Nexus6
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4847
            • Volkswagen

            #6
            adas713, rozbierz i wyczysc cały dolot, prawdopodobnie w kolektorze dolotowym masz tyle syfu ze nie działa regulacja klapek sterujacych doplywem powietrza do silnika

            sesik, i żaden VAG tego nie wykrywa :evil:
            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

            Komentarz

            • rkb
              RS
              • 2008
              • 2152
              • Rapid Spaceback (NH1)
              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

              #7
              Jak auto wpada w tryb awaryjny to cos wykryje, a stawiam na to że bedzie sławny błąd sygnalizujący notlaufa. :diabelski_usmiech
              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Jak mysle nie ma sensu tez wlewac Vervy, bo to wcale nie pomaga sie wypalac DPFowi
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Jak mysle nie ma sensu tez wlewac Vervy, bo to wcale nie pomaga sie wypalac DPFowi
                  a może wręcz przeciwnie.
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Z jakis wykresow kiedys na tdituning wynikalo, ze zimowa VERVA wcale nie przyczyniala sie do trzymania parametrow silnika - moze slowem kluczowym bylo ZIMOWA
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      moze slowem kluczowym bylo ZIMOWA
                      a to to na 100%, robiliśmy przecież testy na hamowni.
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        na vagu nic nie wyskakuje. W sumie to ciezko mi sprawdzic blad bo jak wyskoczy to od razu musialbym jechac pod kompa a po zgaszeniu silnika kontrolka znika.. sproboje umowic sie gdzies na czyszczenie tego dolotu. Teraz trasa 400km z przerwami itd i wszystko ok.

                        ~
                        zalana verva za 150zl i po 10km lekkie wzniesienie, 3 bieg, 0 mocy i znowu tryb awaryjny

                        Komentarz

                        Pracuję...