gwizdanie turbiny-czy to normalne???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #26
    spokojnie , może po prostu miałem pecha z ta pierwszą .
    jeżeli chodzi o drugą która wymieniono mi jeszcze w ramach gwarancji i jej bardzo szybko pojawiającego się wycia mam swoją teorię .
    i tyle .., teraz ją wymieniłem ale tak jak pisze jest sprawna , więc na upartego można powiedzieć że strzeliła mi tylko jedna. :szeroki_usmiech
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      #27
      Mam następujące spostrzeżenie: Dolałem wczoraj oleju na full, ponad zakratkowane pole ale nie ponad zagięcie (piszę obrazowo, bo w BKD bagnet jest inny) gwizdanie ustało. :shock: Nie jestem pewien czy to pomogło, czy porostu to zwykły zbieg okoliczności. Będę obserwował dalej.

      Komentarz

      • looker
        RS
        • 2008
        • 1886
        • Octavia II (1Z3)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #28
        A spotkał się ktoś z przypadkiem, że gwizd/świst był powodowany przez filtr powietrza ? :shock:
        Mam taki mały problem u siebie właśnie i po sprawdzeniu wszystkich połączeń, złączek i opasek (nowe turbo ARL) nigdzie nie ma nieszczelności a w czasie jazdy, a konkretnie w czasie mocnego przyspieszania, w zakresie 2800-3300 obrotów.min. słyszę taki świst lekko metaliczny jakby spod maski. Trwa to stosunkowo krótko i nie ma żadnego wpływu na osiągi auta. Dzis mechanik zasugerował mi, że być może w związku z większym zapotrzebowaniem na powietrze całego układu (auto modzone) obecny filtr stawia ciut za duży opór przepływu i dlatego jego elementy wibrują przy obciążeniu co powoduje ten dźwięk.
        Wiem, że teoria może trocha karkołomna ale nie brzmi całkiem nierealnie, zwłaszcza, że istnieją przecież na rynku filtry o zmniejszonym oporze przepływu (nie mam tu na myśli stożków).
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #29
          Zamieszczone przez looker
          A spotkał się ktoś z przypadkiem, że gwizd/świst był powodowany przez filtr powietrza ? :shock:
          Mam taki mały problem u siebie właśnie i po sprawdzeniu wszystkich połączeń, złączek i opasek (nowe turbo ARL) nigdzie nie ma nieszczelności a w czasie jazdy, a konkretnie w czasie mocnego przyspieszania, w zakresie 2800-3300 obrotów.min. słyszę taki świst lekko metaliczny jakby spod maski. Trwa to stosunkowo krótko i nie ma żadnego wpływu na osiągi auta. Dzis mechanik zasugerował mi, że być może w związku z większym zapotrzebowaniem na powietrze całego układu (auto modzone) obecny filtr stawia ciut za duży opór przepływu i dlatego jego elementy wibrują przy obciążeniu co powoduje ten dźwięk.
          Wiem, że teoria może trocha karkołomna ale nie brzmi całkiem nierealnie, zwłaszcza, że istnieją przecież na rynku filtry o zmniejszonym oporze przepływu (nie mam tu na myśli stożków).
          Raczej mało realne.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • looker
            RS
            • 2008
            • 1886
            • Octavia II (1Z3)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #30
            No to może powietrze wiruje dziwnie w customowym SMIC-u by Ali ?
            Ale filtr i tak sprawdzę :wink:
            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

            Komentarz

            • abstinent
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 4842
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #31
              Zamieszczone przez Dzida
              Mam następujące spostrzeżenie: Dolałem wczoraj oleju na full, ponad zakratkowane pole ale nie ponad zagięcie (piszę obrazowo, bo w BKD bagnet jest inny) gwizdanie ustało. :shock: Nie jestem pewien czy to pomogło, czy porostu to zwykły zbieg okoliczności. Będę obserwował dalej.
              dolałem i u mnie, kapkę ponad optimum no i nic

              Komentarz

              • EMP-TURBO
                Drive
                • 2010
                • 89

                #32
                Zamieszczone przez looker
                A spotkał się ktoś z przypadkiem, że gwizd/świst był powodowany przez filtr powietrza ? :shock:
                spotkałem się już z czymś takim ............kolega zamontował sobie jakąś sportową wkładkę filtra powietrza zamiast oryginalnego wkładu i myślał już ,że turbo mu pada ...........jak się później okazało po powrocie do oryginalnego filtra wszystko ustąpiło .
                www.emp-turbo.pl
                www.facebook.com/emp-turbo

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #33
                  EMP-TURBO, ciekawa informacja. Szkoda, że akurat u mnie jest podejrzenie odwrotnej sytuacji.
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  Pracuję...