Witam.
Od 3 m-cy mam octavie I tour i wszystko jest git (1,8T) poza jedną rzeczą w sumie dość istotną-nie mam prądu w gnieździe zapalniczki. W sprawie tego auta jestem zupełnie lewy więc czekam na wszelkiego rodzaju porady jak samodzielnie zdiagnozować usterkę i ją naprawić. Nie jestem Mac Gywerem ale po ewentualnych wsazówkach myślę że wspólnymi siłami uda nam się coś zaradzić ;-) Pozdraiwam
Miernik w dłoń i do roboty :lol:
Zobacz czy kable się nie zwarły, sprawdź bezpieczniki, rozbierz tunel i obejrzyj kable.
Tak na szybko to bym sam sprawdzał.
Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Nie ty jeden się natknąłeś na ten problem. :szeroki_usmiech
Jak znam życie masz włączoną blokadę tylnych szyb (taka blokada dziecięca), która znajduję się tam gdzie sterownie elektrycznymi szybami u kierowcy. Gdy ja wyłączysz, prąd w zapalniczce powinien się pojawić.
P.S. Sam na początku przygody z O1 się na tym naciąłem.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
zajrzyj też w te styki w zapalniczce. Mi w fabii kiedyś spinacz wpadł na nieszczęśliwe, że było po bezpiecznikach i po wtyku zapalniczki. Pomógł dopiero elektryk.
witam.ja znowu miałem fabrycznie uszkodzone gniazdo(poprzedni właściciel nic nie robił z tym fantem).przełożyłem gniazdo z kufra,wymieniłem bezpiecznik i jest git.
Komentarz