Drgania kierownicy przy hamowaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomus7
    RS
    • 2010
    • 1896
    • Peugeot

    #76
    Zamieszczone przez pekool
    no niestety cos za cos, przy 288 tez troche przerobek ale 15" zostaja
    Jakie to są przeróbki :?: :shock:
    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

    Komentarz

    • pekool
      Rider
      • 2012
      • 321
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #77
      tomus7, trzeba przeciez wymienic zwrotnice i zaciski
      pekool

      Komentarz

      • rafalis222
        Ambiente
        • 2009
        • 160

        #78
        Kupiłem nowe tarcze i po miesiącu znowu miałem bicie jak sie wszystko dotarło. Wymieniłem na gwarancji i teraz jest ok czasami mozna trafic jakiś bubel.

        Komentarz

        • ruluss
          Drive
          • 2013
          • 91

          #79
          Zamieszczone przez rafalis222
          Kupiłem nowe tarcze i po miesiącu znowu miałem bicie jak sie wszystko dotarło. Wymieniłem na gwarancji i teraz jest ok czasami mozna trafic jakiś bubel.

          rafalis222 Zrobiłem tak samo i po miesiącu znów bicie powróciło .


          W moim przypadku padła maglownica po regeneracji i przetoczeniu tarcz przestało bić i jest jak ta lala już dłuższy czas.

          Komentarz

          • samtech84
            Elegance
            • 2008
            • 988
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #80
            Ja się właśnie do SWAP-a na 288 szykuję, cały komplecik zwrotnic z dobrymi łożyskami, tarczami i klockami dałem 350 zł na alledrogo. Nie będzie się trzeba modlić co każdą wymianę tarcz by te nie biły

            Komentarz

            Pracuję...