Spadek mocy,szarpanie,dym i kaplica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • akasha20
    Classic
    • 2012
    • 22

    Spadek mocy,szarpanie,dym i kaplica

    Zamieszczone przez soszek81
    Zorr - ale co mam porównywać? Nm przy tych samych obrotach? Te dywagacje sobie wsadzę w zeszyt. Dlaczego?
    dlatego że bzdury piszesz cyt: "diesel mocniej kopie bo silnik ma więcej Nm"

    Zamieszczone przez soszek81
    Bo mam porównanie na drodze.
    Pug SW 1.4HDi 70KM 150 Nm 1050kg
    Pug 3d 1.1benzyna 60KM ~94Nm 910kg

    Zgadnij którym autem o mało się nie zesrałem podczas wyprzedzania mimo zrobienia dwóch redukcji? 1.1 przy obrotach 4,5k na 4 biegu ledwo wyprzedzał, redukcja na 3 i obroty 5,5k nie pomogły nic a nic (czerwone pole powyżej 6k).
    Wylicz mi teoretycznie, że w tym wypadku klocka nie zrobiłem słusznie.
    obsrałeś się w tym czym akurat jechałeś.
    Pewnie wydaje Ci się że diesel 70KM wystrzeliłby do przodu jak rakieta i zrobił wyprzedzanie z palcem w d...., ale bardziej prawdopodobnym jest że też byś się obsrał

    PS diesel fakt faktem byłby szybszy bo 15% więcej mocy oraz tak jak parę stron temu pisałem, jest to silnik doładowany i przebieg Nm czy też KM na skali obrotomierza jest korzystniejszy.
  • ostry82
    Drive
    • 2011
    • 73

    #2
    Spadek mocy,szarpanie,dym i kaplica

    Jechalismy wczoraj ze znajomym Octavia I 1.9TDI r. ' 99 wyprzedzamy auto a tu nagle szkodnik stracił moc, zaczeło szarpać autem z rury poszedł dym... i przy odpaleniu auto momentalnie gaslo, teraz juz nie zapala...
    Co to sie moglo stac?
    _______________________

    była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance

    jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      sprawdz turbo czy wirnik sie nie ukrecił
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • ostry82
        Drive
        • 2011
        • 73

        #4
        a jak turbina padla, to by spadla tylko moc? Reszta by byla ok.
        A tu nawet zapalic sie go nie da.
        _______________________

        była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance

        jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver

        Komentarz

        • andrzej13102
          Classic
          • 2011
          • 9

          #5
          sprawdz olej moze masz za duzo i trzeba spuscic

          [ Dodano: Nie 31 Lip, 11 13:50 ]
          czy jakas kontrolka ci sie zapalila
          andrzej

          Komentarz

          • ostry82
            Drive
            • 2011
            • 73

            #6
            zadna kontrolka sie nie zaswiecila....
            _______________________

            była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance

            jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver

            Komentarz

            • andrzej13102
              Classic
              • 2011
              • 9

              #7
              a jak poziom oleju
              andrzej

              Komentarz

              • ostry82
                Drive
                • 2011
                • 73

                #8
                sugerujecie ze przybylo oleju bo pompa wody byla nieszczelna i plyn z chlodnicy wlal sie do silnika i poszla turbina i zatarlo przy okazji silnik?
                _______________________

                była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance

                jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver

                Komentarz

                • andrzej13102
                  Classic
                  • 2011
                  • 9

                  #9
                  ooooooooooooj teraz pokoleji trzeba wszystko posprawdzac przerabane magik by sie przydal pozdro i szczescia zycze
                  andrzej

                  Komentarz

                  • ostry82
                    Drive
                    • 2011
                    • 73

                    #10
                    no pewnie bede go musial wziac na hol i zawiezc do jakiegos silnikowego magika. Ja mysle, ze to moglo byc zatarcie sie turbiny+silnika - taki wash&go-2w1
                    _______________________

                    była Octavia II 2007 1.9 TDI BXE Elegance

                    jest Octavia II FL 2011 1.9 TDI BXE Elegance+Dynamic Silver

                    Komentarz

                    • robekcool
                      RS
                      • 2009
                      • 2041
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      jak nie zapala to raczej sprężania nagle zabrakło... zaboli
                      www.k-mot.pl
                      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                      Autoholowanie.
                      Robert Kulma

                      Komentarz

                      • markjas
                        Drive
                        • 2010
                        • 48
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                        • CXXB 1.6 TDI CR 110 KM

                        #12
                        Ja miałem podobnie, z tym że przy spokojnej jeździe. Po trzech dniach okazało się że to sterownik silnika. Po wymianie wszystko wróciło do normy, a nawet więcej bo na ciepłym zaczęła palić tak jak powinna.
                        była Octavia II, 2005r., 1.9 TDI BJB 105 KM, Kombi, manual 6-biegów
                        jest Octavia III 2016r., 1,6 TDI CXXB 110KM, Kombi, DSG A7

                        Komentarz

                        • Krzylu
                          Rider
                          • 2008
                          • 256

                          #13
                          bez kompa to wróżenie z fusów :wink:

                          Komentarz

                          Pracuję...