obroty silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • silversokol
    Classic
    • 2012
    • 21

    obroty silnika

    Hejka średnio mi pali teraz (zima 11 L ) Noga średnio ciężka. Pzdr
  • imported_rys
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    obroty silnika

    witam mam problem skacza obroty silnika podlaczylem kabel serwisowy pokazalo mi regulacja kontroli biegu jalowegoi oraz 00668 napiecie bateri terminal 30 znalazlem na forum podobny problem ale z tego co tam pisza nic nie rozumiem moze ktos powie bardziej po chlopsku co z tym zrobic cz lest to do wymiany jakas czesc czy poprostu regulacja wystarczy prosze o pomoc z gory dziekuje
    rys

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      masz do mycia i adaptaci przepustnice .sprawdz jeszcze ładowaie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • imported_rys
        Drive
        • 2010
        • 42

        #4
        obroty

        dzieki

        [ Dodano: Wto 02 Sie, 11 14:40 ]
        moze ktos posiada zdjecia jak sie dobrac do przepustnicy
        rys

        Komentarz

        • gregor6
          Rider
          • 2008
          • 488
          • Volkswagen

          #5
          Zamieszczone przez rys
          moze ktos posiada zdjecia jak sie dobrac do przepustnicy
          Ściągasz obudowę filtra powietrza i masz przepustnice
          Poszukaj na forum tematów o czyszczeniu przepustnicy, falujących obrotach, itp. Trochę tego jest do przeczytania.

          Komentarz

          • Mickul
            RS
            • 2010
            • 2847

            #6


            Odkręcasz pokrywę z napisem 1.6 o ile ją masz. Potem od filtra powietrza wychodzi tak zwana odma. Do pokrywy filtra powietrza (prawy górny róg, prostokąt) przymocowana jest za pomocą czterech śrubek. Odkręcasz je krzyżakiem i otrzymujesz odmę odkręconą z jednej strony. Teraz ostrożnie, żeby nie urwać odczepiasz przewody idące z komory silnika



            To srebrne po środku to przepustnica. Połączona jest z odmą za pomocą zatrzasku - bierzesz kombinerki, chwytasz za zatrzask i ściągasz odmę z przepustnicy lekko ciągnąc do tyłu i kręcąc na boki. Jak jest ok to masz taki widok na przepustnicę.



            Jeżeli chcesz ją odkręcić to musisz się po-wygimnastykować i odkręcić cztery śrubki imbusowe. Dwie odkręcisz bez problemu, ale kolejne dwie (te na dole) musisz odkręcić siedząc na środku komory silnika i na oślep. Potem od przepustnicy odczepiasz przewód z płynem chłodniczym (uwaga, będzie ciekło), odczepiasz kostkę z elektroniką i zdejmujesz linkę gazu. Wyciągasz przepustnicę razem z silnikiem krokowym i czyścisz.

            Jeżeli wyciągniesz odmę w taki sposób:



            To od razu idź kupić nową, bo jak zakleisz to szkotem to będzie Ci brało lewe powietrze i obroty będą skakać od 700 do 1500.

            Komentarz

            • splawik
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1292

              #7
              Mickul, Nie mieszaj. 1.6 AEE (75KM) ma filtr na silniku, a przepustnicę gdzieś pod nim, nie tak jak w 100 konnych 1.6 jak pokazałeś na zdjęciach.
              A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
              AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
              O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
              -------------------------------------------------
              Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

              Komentarz

              • Mickul
                RS
                • 2010
                • 2847

                #8
                No to niech kolega odkręci to duże na środku:



                I tu ma przepustnicę:



                Odkręca się tak samo. :P

                Komentarz

                • splawik
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1292

                  #9
                  Mickul, Teraz się zgadza

                  A co do
                  Zamieszczone przez rys
                  00668 napiecie bateri terminal 30
                  Doładuj sobie akumulator, bo przy odpalaniu mocno przysiada napięcie i mogą się pogubić nastawy przepustnicy, zegarek, przebieg dzienny.
                  A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                  AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                  O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                  -------------------------------------------------
                  Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                  Komentarz

                  • smug
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 160

                    #10
                    Dodajmy jeszcze że przepustnica przykręcona jest 4 imbusami
                    Sprzedam głowicę do 1.9 TDI ASV. Info na priv.

                    Komentarz

                    • imported_rys
                      Drive
                      • 2010
                      • 42

                      #11
                      obroty silnika

                      serdeczne dzieki dzisiaj pokombinuje napisze o efektach
                      rys

                      Komentarz

                      Pracuję...