[O2] O2 FL - obtarcia lakieru od uszczelek tylnych drzwi
Myślałem, że problem obtarć lakieru od uszczelek tylnych drzwi nie dotyczy O2FL.
No , ale jednak dotyczy – zauważyłem ostatnio w moim aucie takie obtarcia lakieru po obu stronach , dość symetrycznie rozmieszczone.
Pokazałem to w ASO - jestem umówiony na lakierowanie obtarć na najbliższy poniedziałek w ramach 3- letniej gwarancji na lakier .
Zastanawiam się nad sposobem naprawy.
Proszę o radę jaki byłby według Was najlepszy i najrozsądniejszy sposób lakierowania ?
Je jestem tylko za miejscowym zabezpieczeniem antykorozyjnym w miejscach obtarć lakieru , przylegających do uszczelek .
Nie chcę lakierowania w taki sposób , jak zaproponowano mi w ASO , tzn. obejmującego też nieuszkodzony lakier po zewnętrznej części samochodu , ponieważ obawiam się , że łączenie lakierów nowego i starego będzie widoczne ( jeśli nie teraz , to po jakimś czasie ).
Re: O2 FL - obtarcia lakieru od uszczelek tylnych drzwi
Zamieszczone przez maar
jestem umówiony na lakierowanie
nic nie da lakierowanie - po jakimś czasie(w zależności o ilości otwierań i temperatury) znowy wyjdzie. W moje 02 były robione poprawki 2 razy i nadal odcinają lakier.
Wymian uszczelek to chyba jedyne wyjście ale chyba nie dające gwarancji.
Poszukaj na forum - jest nawet lista chętnych na zbiorową reklamacje.
Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Re: O2 FL - obtarcia lakieru od uszczelek tylnych drzwi
Najlepsze jest to , że największe obtarcia lakieru są przy tych drzwiach , które najrzadziej były otwierane.
Może nic nie da lakierowanie , ale korozja nie wstąpi albo wystąpi później.
Wrzucam fotki.
Z tym , że jedno z tych uszkodzeń lakieru , na którym jest ślad rdzy , widoczne po delikatnym odchyleniu plastikowej nakładki progu, pewnie nie jest od uszczelek.
Dzisiaj właśnie odbieram auto po naprawie reklamacyjnej związanej z wycieraniem lakieru na wnękach nadkoli z tyłu.
SAP uznał reklamacje i sponsoruje malowanie i wymianę uszczelek.
Lakiernik zna sprawę (powszechne w Octaviach) i miał położyć grubszą warstwę bazy i klaru.
Te ogniska rdzy na progach to też przypadłość Octavii 2 - wygląda to na wady ocynku.
Octavia II RS TDI 200/441 "Wojtek jak ostatnio depnął to buda dotarła do domu 10 minut po podwoziu" :twisted: :diabelski_usmiech
Ręce opadają, a ten purchel to już przegięcie, maluj to jak najszybciej
ten purchel wygląda na uszkodzenie mechaniczne spowodowane złym umiejscowieniem (przyklejeniem w niewłaściwym miejscu) ochronnych listw progowych, w przypadku naciśnięcia/nadepnięcia na tą listwę, odkształca się ona i wyciera lakier, moim zdaniem powinna być ona przyklejona na środku progu tak, żeby odległosć jej krawędzi od rantu progu po obu jej stronach była identyczna :diabelski_usmiech na zdjęciu widać, że profil progu w miejscu purchla wznosi się ku górze
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Komentarz