Problem z przyspieszniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nemog
    Classic
    • 2010
    • 25

    Problem z przyspieszniem

    Picasso_26 - masz rację w tym co mówisz. Ale: trzeba użyć małych magicznych szczypczyków do pierścieni Segera (które mam od kolegi a on chyba od swojego taty Takiem małe, stare, polskie albo nawet ruskie Seger wychodzi do strzału - naprawdę.







    Ja nie jestem za odkręcaniem rurek, ponieważ raz zakręcona miedziana rurka się utwardza w miejscu gdzie jest spęczona pod śrubą, i po drugim czy trzecim dokręceniu już nie siada tak, jak za pierwszym razem. Potem wali gazem pod maską. Dla mnie wyciąganie reflektora to jakiś kosmos, łatwiej mi odkręcić parę wkrętów i zdjąć zderzak. Przy okazji robię przegląd bebechów pod zderzakiem itd... Gazu też wypalać nie trzeba, bo elektrozawór jest zamknięty. Sprawdźcie moją metodę, jest naprawdę jakieś 3x szybsza.

    Picasso_26
    , a tak nawiasem, to fajnie że dzięki Tobie w końcu zaczęła się jakaś konstruktywna dyskusja na temat samodzielnej obsługi Omegasa. Było już dosyć problemów z ASO, dywagacji, domysłów. Razem dajemy radę

    Co do resetu korekcji czasów wtrysku o które pytasz - właśnie niech się wypowie filip_auto jak to robili. Według tego co jest opisane w różnych źródłach, to w OBD II teoretycznie powinien skasować długookresowe korekcje (LONG FT X) po długotrwałym odłączeniu akumulatora.

    "5.5.1. Zapis i odczyt wartości
    parametru LONG FT X z pamięci
    RAM sterownika
    Pamięć RAM jest pamięcią z której program sterujący może
    dane odczytywać i do niej zapisywać. Dane w pamięci RAM
    są przechowywane tylko wówczas, gdy sterownik jest zasilany
    energią elektryczną. Odłączenie akumulatora lub sterownika
    od instalacji elektrycznej samochodu powoduje utratę
    danych, zapisanych w pamięci RAM sterownika.
    Przed pierwszym uruchomieniem silnika samochodu po:
    • wyprodukowaniu;
    • odłączeniu zasilania od sterownika;
    • odłączeniu akumulatora od instalacji elektrycznej samochodu;
    • skasowaniu wartości parametrów LONG FT X poleceniem
    z testera diagnostycznego (niektóre testery mają taką
    funkcję);
    wartości parametrów LONG FT X, we wszystkich przedziałach
    warunków pracy silnika, są równe zero.
    Jeśli w określonym przedziale warunków pracy silnika, zostanie
    wyznaczona nowa wartość parametru LONG FT X,
    z wykorzystaniem procedury adaptacji czasu wtrysku, to w
    pamięci RAM, zastępuje ona poprzednią wartość dla tego
    zakresu warunków pracy. Zasada ta obowiązuje wszystkie
    przedziały warunków pracy silnika."
    Fabia I 1.4 16v, Octawia I 1.6
  • sylwek44
    Drive
    • 2009
    • 71

    #2
    Problem z przyspieszniem

    Witam

    Mam problem z Octavią I. Kiedy przyspieszam ściąga ją na prawo, kiedy zwalniam nogę z gazu mam delikatne ściągnięcie na lewo.
    Wymieniłem gumy od amortyzatorów przednich, gumy na wahaczach jednak to tylko częściowo rozwiązało mój problem.

    Proszę o wskazówki gdzie mam szukać.

    Co prawda tarcze mam też do wymiany. Ale czy to może być efekt krzywych tarczy ?

    Pozdr
    Sylwek44

    Komentarz

    • arkady
      Ambiente
      • 2010
      • 136
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Zbieżność sprawdzałeś ?

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        Masz problem z trakcją to jasne. Sprawdź wszelkie końcówki, sworznie i gumy które wymieniłeś czy nie mają luzów. Sprawdź listwę oraz drążki kierownicze no i sprawdź sanki bo mogły gdzieś pęknąć ale to rzadkość

        Komentarz

        Pracuję...