[O1] brak zasilania 12v po stacyjce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysiekg30
    Classic
    • 2012
    • 12

    [O1] brak zasilania 12v po stacyjce

    Zamieszczone przez ruwado
    Zamieszczone przez mati160
    do pełnego luksusu dużo brakuje niestety takze w wyposażeniu
    no co Ty. Niejeden marzy o takiej furce.
    wewnatrz bardziej sportowe foteliki i Amudsen to minimum
  • ulysse
    Rider
    • 2010
    • 496

    #2
    [O1] brak zasilania 12v po stacyjce

    Mam poważny problem

    Instalowałem u siebie alarm http://stig.iq.pl/produkty.php?id_pr...463&id=125#dol

    Przy instalacji należy się wciąć w przewody idące do modułu komfortu.

    Tak też zrobiłem i szeregowo wpiąłem się w kable. Podczas wszystkich prac z kablami odłączony był aku i moduł komfortu.

    Operowałem tylko na wtyczce.



    Rozchodzi się żółto-czerwony kabel (pozycja nr 3) na którym pojawia się 12v po stacyjce. Przed podłączeniem alarmu wszystko elegancko chodziło i po przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawiał się na nim prąd. (sprawdzone przed instalacją miernikiem)

    A teraz brak i przez to nie działa mi radio i nie ma 12v dla alarmu.

    Co zostało sprawdzone:

    Kabel - jest przejście pomiędzy tą wtyczką a kostką ISO

    Po odłączeniu alarmu sytuacja nie zmienia się.

    Co dziwne na czarno-białym(pozycja nr 5) kablu jest 12v po stacyjce.

    Działa troszkę inaczej niż żółto-czerwony ponieważ na nim prąd znika od razu po przekręceniu kluczyka. A na żółto-czerwonym znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.

    Czy mogłem spalić coś w module komfortu ?
    Wiem, że mogę podłączyć radio na stałe ale chciałbym aby działało tak jak przed instalacją alarmu.

    Czy posiada ktoś schematy elektryczne modułu komfortu ?


    Łukasz

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2320
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      ulysse, po sprawdzaj bezpieczniki :szeroki_usmiech
      pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • ulysse
        Rider
        • 2010
        • 496

        #4
        Dopiero popołudniu miałem możliwość podpięcia VAG'a.

        I wszystko się wyjaśniło


        00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D): Unknown Switch Condition


        Po przejrzeniu kilku tematów okazało się, że cały czas używałem niewłaściwej rozpiski bezpieczników. Tz. od Toura....



        Jednym słowem wymiana bezpiecznika nr 37 i jest po sprawie

        Komentarz

        Pracuję...