Zamieszczone przez ruwado
[O1] brak zasilania 12v po stacyjce
Zwiń
X
-
[O1] brak zasilania 12v po stacyjce
Mam poważny problem
Instalowałem u siebie alarm http://stig.iq.pl/produkty.php?id_pr...463&id=125#dol
Przy instalacji należy się wciąć w przewody idące do modułu komfortu.
Tak też zrobiłem i szeregowo wpiąłem się w kable. Podczas wszystkich prac z kablami odłączony był aku i moduł komfortu.
Operowałem tylko na wtyczce.
Rozchodzi się żółto-czerwony kabel (pozycja nr 3) na którym pojawia się 12v po stacyjce. Przed podłączeniem alarmu wszystko elegancko chodziło i po przekręceniu kluczyka w stacyjce pojawiał się na nim prąd. (sprawdzone przed instalacją miernikiem)
A teraz brak i przez to nie działa mi radio i nie ma 12v dla alarmu.
Co zostało sprawdzone:
Kabel - jest przejście pomiędzy tą wtyczką a kostką ISO
Po odłączeniu alarmu sytuacja nie zmienia się.
Co dziwne na czarno-białym(pozycja nr 5) kablu jest 12v po stacyjce.
Działa troszkę inaczej niż żółto-czerwony ponieważ na nim prąd znika od razu po przekręceniu kluczyka. A na żółto-czerwonym znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Czy mogłem spalić coś w module komfortu ?
Wiem, że mogę podłączyć radio na stałe ale chciałbym aby działało tak jak przed instalacją alarmu.
Czy posiada ktoś schematy elektryczne modułu komfortu ?
Łukasz
-
-
ulysse, po sprawdzaj bezpieczniki :szeroki_usmiech
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Dopiero popołudniu miałem możliwość podpięcia VAG'a.
I wszystko się wyjaśniło
00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D): Unknown Switch Condition
Po przejrzeniu kilku tematów okazało się, że cały czas używałem niewłaściwej rozpiski bezpieczników. Tz. od Toura....
Jednym słowem wymiana bezpiecznika nr 37 i jest po sprawie
Komentarz
-
Komentarz