Agamek12, posiadanie Audi zobowiązuje :wink:
Jaka chłodnica klimatyzacji
Zwiń
X
-
Jaka chłodnica klimatyzacji
niessens behr czy moze cos innego?
co powiecie o tym: http://moto.allegro.pl/chlodnica-kli...770863286.html
chyba takie samo jak montowane w oryginale
co warto wybrac__
-
-
Witam.
Pytasz co wybrać , Wiesz że „lepsze jest wrogiem dobrego” i może najpierw zerknij tu :
Teraz skoro już znasz klasyfikację, podpowiem iż znany katalog na rys. 260-41 ( poz. 1)
Definiuje ten element następująco : 1KO 820 411E - Skraplacz czynnika chłodzącego ze zbiornikiem przelewowym -DENSO- szt.1 - dla modelu (silnika) :BCA, BGU, BLF, AXX, BLR, BLY, BJB, BKC, BKD, BLX, AZV, BWA .
Tak wiec propozycja z Allegro to jak najbardziej „orginał” ( w dobrej cenie ) natomiast firmy które wymieniłeś to zamienniki.
Dodam iż firma HELLA wykupiła firmę BEHR i część wyrobów sygnuje : BEHR-HELLA-SERVICE a produkcja tam gdzie taniej...co nic nie znaczy oczywiście.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RemarkWitam.
Pytasz co wybrać , Wiesz że „lepsze jest wrogiem dobrego” i może najpierw zerknij tu :
Teraz skoro już znasz klasyfikację, podpowiem iż znany katalog na rys. 260-41 ( poz. 1)
Definiuje ten element następująco : 1KO 820 411E - Skraplacz czynnika chłodzącego ze zbiornikiem przelewowym -DENSO- szt.1 - dla modelu (silnika) :BCA, BGU, BLF, AXX, BLR, BLY, BJB, BKC, BKD, BLX, AZV, BWA .
Tak wiec propozycja z Allegro to jak najbardziej „orginał” ( w dobrej cenie ) natomiast firmy które wymieniłeś to zamienniki.
Dodam iż firma HELLA wykupiła firmę BEHR i część wyrobów sygnuje : BEHR-HELLA-SERVICE a produkcja tam gdzie taniej...co nic nie znaczy oczywiście.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
No trudno, rozumiem. Dzięki za odpowiedź.
Czy któryś z kolegów miał w rękach NRF-a?
Zamontowałem tajwańskiego NRF-a - klima ładnie mrozi, sprężarka przeżyła kilka miesięcy bez czynnika, oby tak dalej.
Trzeba jednak uważać na tajwańskiego NRF-a:
1) nie pasuje piąte mocowanie z boku skraplacza trzymającego rurki (otwór jest o 1 cm wyżej niż w oryginale i nie da się naciągnąć)
2) gięcie rurek przebiega inaczej niż w oryginale, trzeba więc się bardziej nagimnastykować, żeby założyć wzmocnienie.
Resztę spostrzeżeń zamieszczę w dziale "how to" pod manualem Biszczu.
Komentarz
-
Komentarz