[O2] Brak mocy, pełen zakres obrotów [LOGI]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Luk@s
    Ambiente
    • 2010
    • 212

    #26
    Witam !

    Ja co prawda raczej nie mam problemów z turbiną ale za to jak na mój gust troszkę za bardzo mi autko dymi przy wciśnięciu gwałtownym gazu. Chciałbym się upewnić jak robię logi z grup 03, 08, 010 , 011 to logować je pojedynczo ? czy razem ?
    service by Auto Tar

    Komentarz

    • innova
      Rider
      • 2011
      • 554

      #27
      Zamieszczone przez natash
      innova - co radzisz posprawdzać?
      zaczynałbym od tego co już było wałkowane (czyzyk64 wspominał) czyli przepływomierza (przeczyszczenie). Co co dalszych kroków to moje pomysły się kończą i osoby o większym doświadczeniu muszą się wypowiedzieć
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
      _______________________________________

      Komentarz

      • spanky
        Drive
        • 2008
        • 79

        #28
        Zamieszczone przez Luk@s
        Witam !

        Ja co prawda raczej nie mam problemów z turbiną ale za to jak na mój gust troszkę za bardzo mi autko dymi przy wciśnięciu gwałtownym gazu. Chciałbym się upewnić jak robię logi z grup 03, 08, 010 , 011 to logować je pojedynczo ? czy razem ?
        zrob pojedynczo ...
        www.edc-tuning.pl
        Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
        https://www.facebook.com/edctuning

        Komentarz

        • natash
          RS
          • 2011
          • 2599

          #29
          Zamieszczone przez innova
          Zamieszczone przez natash
          innova - co radzisz posprawdzać?
          zaczynałbym od tego co już było wałkowane (czyzyk64 wspominał) czyli przepływomierza (przeczyszczenie). Co co dalszych kroków to moje pomysły się kończą i osoby o większym doświadczeniu muszą się wypowiedzieć
          Może mi ktoś wskazać gdzie to jest?

          Co może być jeszcze ewentualną przyczyną przeładowania?

          Komentarz

          • Krzych
            Rider
            • 2005
            • 671

            #30
            Niejednokrotnie już pisałem, że przyczyną przeładowania najczęściej jest zabrudzona zmienna geometria turbiny.
            Zewnętrzne sprawdzenie możliwości poruszania dźwigni geometrii nie oznacza wcale, że kierownice swobodnie przestawiają się od minimalnego do maksymalnego przepływu spalin przez turbinę, a tym samym jest pełny zakres regulacji doładowania.
            Wielokrotnie w swojej praktyce mam do czynienia, że turbo przeładowuje, geometria się porusza, a po otwarciu turbiny mamy widok jak na zdjęciu.


            Jeśli potrzeba to też czyścimy turbiny.
            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
            www.chiptuning.katowice.pl
            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

            Komentarz

            • natash
              RS
              • 2011
              • 2599

              #31
              Zamieszczone przez Krzych
              Niejednokrotnie już pisałem, że przyczyną przeładowania najczęściej jest zabrudzona zmienna geometria turbiny.
              Z Bydgoszczy trochę daleko...

              Co do Twojej powyższej wypowiedzi to słowo "najczęściej" nie wyklucza innych usterek, jak to zdiagnozować i być pewnym, że to zabrudzone turbo. Bo wydać 600-1000 łatwo, ale nie mieć efektów to już gorzej.

              Ps. Jaką metodą najlepiej czyścic turbinę? Jaka metodę Wy stosujecie?

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #32
                Zamieszczone przez natash
                Co do Twojej powyższej wypowiedzi to słowo "najczęściej"
                85% zabrudzona zmienna geometria turbiny, 10% zgnita gruszka, 5% problem ze sterowaniem podciśnieniem.

                Wystarczy taka statystyka ?
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • natash
                  RS
                  • 2011
                  • 2599

                  #33
                  Rozwiązanie problemu tutaj, zdjęcia, wykresy...

                  Komentarz

                  Pracuję...