schamat bezpieczników O2 silnik BGU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mar596
    Ambiente
    • 2012
    • 100

    schamat bezpieczników O2 silnik BGU

    Nom koledzy dziś mój zestaw sprzegła z jednomasem wjechał do skodziny. Różnica masakryczna. Autko odrazu inaczej chodzi jest cichsze, no i nie ma drgań przy zapalaniu auta i gaszeniu. i w końcu pedał sprzęgła bierze prawie przy samej górze a nie odrazu przy podłodze heh. JAkby ktoś chciał porady jak to zrobić w silniku AHF służę pomocą. Wymiana zajęła mi i ojcu 6 godzinek. Myśle jak na pierwszy raz to nie jest źle tym bardziej ze bez kanału było
  • piotr160979
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    schamat bezpieczników O2 silnik BGU

    Witam,

    czy ktoś mógłby mi pomóc w ustaleniu, za co odpowiedzialne są te dwa bezpieczniki? Ta instrukcja niestety nie podaje https://mediaportal.skoda-auto.com/r...nersManual.pdf . Jest to octavia II 1,6 silnik BGU, wersja Ambiente.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam.
    Piotr
    Załączone pliki

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      piotr160979, a masz je zainstalowane? Bo przejrzałem dokumentację ( nie instrukcję ) i nie widzę tam wzmianki o tych bezpiecznikach :? . Który to rocznik auta? Krajowy? Masz coś z wyposażenia ponad Ambiente?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • piotr160979
        Classic
        • 2010
        • 6

        #4
        Trochę głupio mi to pisać, ale trudno przyznam się ops: Miałem problem ze spryskiwaczem, podgrzewanymi fotelami oraz nawiewem, okazało się że to przekaźnik 460 w głównej centrali elektryki ( dzięki Tobie kowal 2002 i koledze kropeck udało mi się to naprawić).
        Jednak zanim trafiłem na podobny temat w forum, kolega powiedział żebym przeczyścił bezpieczniki. Oczywiście zabrałem się za robotę i wyjąłem pierwszy z brzegu, czyli jasno niebieski 15A, tylko jak przyszło do wkładania to zapomniałem gdzie go mam wsadzić ops: Potem zrobiłem sobie zdjęcie i już nie miałem tego problemu, jednak z tym jednym już namieszałem. W drodze losowania włożyłem go w miejscu F46 i tam teraz się znajduje.

        Jest to model z 2005, produkcja Czechy w Vrchlabí (sprowadzony Niemcy). Wypisze to co wydaje mi się że mam w wyposażeniu ponad Ambiente, ale mogę się mylić :
        -4 głosniki z tyłu.
        -Kurtyny powietrzne.
        -Elektrycznie sterowane szyby z tyłu,
        -Podgrzewane fotele.
        -ESP.
        -oświetlenie tył pasażer.
        Nie za bardzo kojarzę jakie jest wyposażenie Ambiente, jak coś to wieczorem mogę spisać z tej karteczki w bagażniku symbole i podać.

        Czy istnieje taka możliwość, że ten bezpiecznik jest od instalacji LPG ?

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          piotr160979, najlepiej jakbyś wrzucił fotkę tej skrzynki, żeby było widać które bezpieczniki są obsadzone a które nie.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • piotr160979
            Classic
            • 2010
            • 6

            #6
            Nie dałem rady zrobić jednego zdjęcia z dobrym widokiem, dlatego zamieszczam kilka. Na czerwono zaznaczyłem bezpiecznik co do którego mam wątpliwości. Nie wiem czy dobrze go włożyłem, czy nie powinien być niżej.
            Załączone pliki

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              piotr160979, mój błąd ops: nie wiem jak patrzyłem rano na te schematy :roll: .

              Ten bezpiecznik powinien być prawdopodobnie jedno miejsce wyżej ( B 45 / 15A ). To jest zasilanie grzałek sond lambda. Jeśli podpiął byś teraz VAG-a to powinno wywalić błąd grzałek.

              BTW. Kiedy wyciągałeś te bezpieczniki?
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • piotr160979
                Classic
                • 2010
                • 6

                #8
                Dzięki masz rację, ponieważ wyświetlił się błąd silnika. Mam instalacje gazową i często mam taki błąd i jest to w tedy błąd sondy. Przy okazji to chyba będę musiał przymierzyć się do jej wymiany, ponieważ czasami mocniejsze naciśnięcie gazu, powoduje od razu wyskoczenie tego błędu. Bezpiecznik przełożę w B45 i podjadę do kolegi na VAG-a. Dam znać czy wszystko gra jak tylko to załatwię.

                Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
                Piotr

                Komentarz

                • kowal 2002
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 5161

                  #9
                  piotr160979, a często masz problemy z lambdą przed katalizatorem? Pytam bo w silniku BGU Skoda zmieniała w którymś momencie soft ECU silnika, właśnie ze względu na to, że na skutek szoku termicznego często uszkadzała się pierwsza sonda lambda. Jak będziesz na VAG-u to niech kolega zrobi Autoscan auta lub chociaż spisz numer sterownika silnika i wersję softu ( SW ).
                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                  Komentarz

                  • piotr160979
                    Classic
                    • 2010
                    • 6

                    #10
                    Witam,

                    po przełożeniu bezpiecznika w B45, po kilku odpaleniach, błąd silnika na wskaźnikach zgasł. Podłączyłem VAG i mam nadzieję, że spisałem to o co prosiłeś.

                    06A906033CL
                    SIMOS71 1.6L 2V H035872

                    Pozdrawiam.
                    Piotr

                    Komentarz

                    Pracuję...