Nom koledzy dziś mój zestaw sprzegła z jednomasem wjechał do skodziny. Różnica masakryczna. Autko odrazu inaczej chodzi jest cichsze, no i nie ma drgań przy zapalaniu auta i gaszeniu. i w końcu pedał sprzęgła bierze prawie przy samej górze a nie odrazu przy podłodze heh. JAkby ktoś chciał porady jak to zrobić w silniku AHF służę pomocą. Wymiana zajęła mi i ojcu 6 godzinek. Myśle jak na pierwszy raz to nie jest źle tym bardziej ze bez kanału było
schamat bezpieczników O2 silnik BGU
Zwiń
X
-
schamat bezpieczników O2 silnik BGU
Witam,
czy ktoś mógłby mi pomóc w ustaleniu, za co odpowiedzialne są te dwa bezpieczniki? Ta instrukcja niestety nie podaje https://mediaportal.skoda-auto.com/r...nersManual.pdf . Jest to octavia II 1,6 silnik BGU, wersja Ambiente.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Piotr
-
-
Trochę głupio mi to pisać, ale trudno przyznam się ops: Miałem problem ze spryskiwaczem, podgrzewanymi fotelami oraz nawiewem, okazało się że to przekaźnik 460 w głównej centrali elektryki ( dzięki Tobie kowal 2002 i koledze kropeck udało mi się to naprawić).
Jednak zanim trafiłem na podobny temat w forum, kolega powiedział żebym przeczyścił bezpieczniki. Oczywiście zabrałem się za robotę i wyjąłem pierwszy z brzegu, czyli jasno niebieski 15A, tylko jak przyszło do wkładania to zapomniałem gdzie go mam wsadzić ops: Potem zrobiłem sobie zdjęcie i już nie miałem tego problemu, jednak z tym jednym już namieszałem. W drodze losowania włożyłem go w miejscu F46 i tam teraz się znajduje.
Jest to model z 2005, produkcja Czechy w Vrchlabí (sprowadzony Niemcy). Wypisze to co wydaje mi się że mam w wyposażeniu ponad Ambiente, ale mogę się mylić :
-4 głosniki z tyłu.
-Kurtyny powietrzne.
-Elektrycznie sterowane szyby z tyłu,
-Podgrzewane fotele.
-ESP.
-oświetlenie tył pasażer.
Nie za bardzo kojarzę jakie jest wyposażenie Ambiente, jak coś to wieczorem mogę spisać z tej karteczki w bagażniku symbole i podać.
Czy istnieje taka możliwość, że ten bezpiecznik jest od instalacji LPG ?
Komentarz
-
-
piotr160979, mój błąd ops: nie wiem jak patrzyłem rano na te schematy :roll: .
Ten bezpiecznik powinien być prawdopodobnie jedno miejsce wyżej ( B 45 / 15A ). To jest zasilanie grzałek sond lambda. Jeśli podpiął byś teraz VAG-a to powinno wywalić błąd grzałek.
BTW. Kiedy wyciągałeś te bezpieczniki?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Dzięki masz rację, ponieważ wyświetlił się błąd silnika. Mam instalacje gazową i często mam taki błąd i jest to w tedy błąd sondy. Przy okazji to chyba będę musiał przymierzyć się do jej wymiany, ponieważ czasami mocniejsze naciśnięcie gazu, powoduje od razu wyskoczenie tego błędu. Bezpiecznik przełożę w B45 i podjadę do kolegi na VAG-a. Dam znać czy wszystko gra jak tylko to załatwię.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Piotr
Komentarz
-
-
piotr160979, a często masz problemy z lambdą przed katalizatorem? Pytam bo w silniku BGU Skoda zmieniała w którymś momencie soft ECU silnika, właśnie ze względu na to, że na skutek szoku termicznego często uszkadzała się pierwsza sonda lambda. Jak będziesz na VAG-u to niech kolega zrobi Autoscan auta lub chociaż spisz numer sterownika silnika i wersję softu ( SW ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz