Duże spalanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ciuk15
    Rider
    • 2009
    • 406

    #26
    Alonzo_, Rozrząd byl zmieniany 35 000 km wcześniej i było wszystko ok.

    bobasek, cienienie mam ok sprawdzam je przynajmniej 1 raz w miesiącu a teraz przy niższych temperaturach będzie częściej na pewno.

    Czuje ,że to jest jakaś pierdółka tylko jak ja ustalić ?

    Pozdrawiam
    1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
    2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
    3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
    4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

    Komentarz

    • dero
      Drive
      • 2008
      • 53

      #27
      Rozrząd wymieniałem przy 70 tys. km (z uwagi na wiek) w inter home, ciśnienie w oponach jest ok. Spalanie na luzie chyba nie uległo zmianie, tzn. wynosi 0,5 l, aczkolwiek jeszcze to sprawdzę.
      WCI

      Komentarz

      • Subaru
        Rider
        • 2005
        • 640

        #28
        A czy z powietrzem wszystko jest ok? Filtr powietrza czysty? Nie macie żadnej nieszczelności w układzie dolotowym? Nie ma spadków mocy?
        Koniki są po to by je karmić

        Komentarz

        • dero
          Drive
          • 2008
          • 53

          #29
          filtr był sprawdzany, układ dolotowy też - wszystko jest jak najbardziej w normie.
          WCI

          Komentarz

          • Subaru
            Rider
            • 2005
            • 640

            #30
            A z zaworem egr wszystko gra? Słyszałem że to jest częsta przyczyna zwiększonego spalania w silnikach TDI.
            Koniki są po to by je karmić

            Komentarz

            • ciuk15
              Rider
              • 2009
              • 406

              #31
              Subaru, u mnie tez wszystkie filtry powymieniane dolot tez ok. i z tego co wiem EGR tez ale wezmę się w tym tygodniu za sprawdzenie wszystkiego jeszcze raz. powoli mnie zaczyna to irytować i muszę doprowadzić ta sprawę do końca.

              Pozdrawiam
              1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
              2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
              3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
              4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

              Komentarz

              • Subaru
                Rider
                • 2005
                • 640

                #32
                Postaraj się ogarnąć od kiedy to mniej więcej jest i czy coś było robione w tym okresie. Sprawdzanie zacznij od EGR. Coś słyszałem że nadmierne spalanie w wielu przypadkach to wina właśnie tego zaworu.
                Koniki są po to by je karmić

                Komentarz

                • Damian_krk
                  Classic
                  • 2011
                  • 33

                  #33
                  Podłączę sie pod temat i powiem tak jak zatankuje shell V-power to na trasie potrafi zejść nawet poniżej 4l na zwykłej ropie ciężko zejść poniżej 5l.

                  Komentarz

                  • Subaru
                    Rider
                    • 2005
                    • 640

                    #34
                    Bo V power jest lepiej oczyszczone. Jest droższe, ale suma sumarum wychodzi na to samo.
                    Koniki są po to by je karmić

                    Komentarz

                    • kapa9
                      Drive
                      • 2010
                      • 88

                      #35
                      i co z tym spalaniem ? bo mam podobny problem
                      L&K

                      Komentarz

                      • rambo
                        Classic
                        • 2011
                        • 23

                        #36
                        heh no to ja się podłączam pod temat z uwagi na podobny problem...
                        wymieniałem rozrząd wraz z olejem(+filtr oleju) i jak wcześniej na jałowym miałem wskazanie w okolicach 0,6l - 0,8l to w chwili obecnej mam wskazanie 1,1l ...zauważyłem również, że przy ruszaniu na 1ce czasem potrafi mi wskazać 90l a to już piorunująca liczba ........krótko przed wymianą paska może dzień lub dwa wcześniej wymieniłem filtr paliwa i powietrza ale wskazania spalania były ok wiec tu nie widzę przyczyny :?

                        Zastanawiam się czy oby nie chodzi o kąt rozrządu??
                        Jest jeszcze jedna sprawa.rano potrafi wkręcić się na obroty z 800 na 1000 tak od sobie ...odkryłem że jak lekko go na ułamek sekundy wyłączę i szybko przywrócę do życia bez użycia rozrusznika obroty wracają do normy ale staram się tego nie robić za każdym razem ... jakieś uwagi porady??

                        Jeżeli chodzi o kąt wałka to rozumiem można to kompem ustawić :?:

                        Komentarz

                        • alxxx
                          RS
                          • 2010
                          • 1823
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez rambo
                          heh no to ja się podłączam pod temat z uwagi na podobny problem...
                          wymieniałem rozrząd wraz z olejem(+filtr oleju) i jak wcześniej na jałowym miałem wskazanie w okolicach 0,6l - 0,8l to w chwili obecnej mam wskazanie 1,1l ...zauważyłem również, że przy ruszaniu na 1ce czasem potrafi mi wskazać 90l a to już piorunująca liczba ........krótko przed wymianą paska może dzień lub dwa wcześniej wymieniłem filtr paliwa i powietrza ale wskazania spalania były ok wiec tu nie widzę przyczyny :?

                          Zastanawiam się czy oby nie chodzi o kąt rozrządu??
                          Jest jeszcze jedna sprawa.rano potrafi wkręcić się na obroty z 800 na 1000 tak od sobie ...odkryłem że jak lekko go na ułamek sekundy wyłączę i szybko przywrócę do życia bez użycia rozrusznika obroty wracają do normy ale staram się tego nie robić za każdym razem ... jakieś uwagi porady??

                          Jeżeli chodzi o kąt wałka to rozumiem można to kompem ustawić :?:
                          Kompem możesz sprawdzić, kąt synchronizacji Silnk - blok 4 poz. 4. Powinno być jak najbliżej 0
                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                          Komentarz

                          • rambo
                            Classic
                            • 2011
                            • 23

                            #38
                            alxxx, OK VAG KOMEM VCDSEM? GDZIE TO JEST WYBACZ BLADY JESTEM JAK NIEMOWLAK

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #39
                              czym chcesz, bloki wartości mierzonych są takie same.
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              Pracuję...