Niedoładowanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rmaslach
    Classic
    • 2011
    • 9

    Niedoładowanie

    Ładniutkie. Jak będę miał dużo kasy, to kupię żoneczce taką
  • brzydkazaba
    Classic
    • 2010
    • 23

    #2
    Niedoładowanie

    Witam,

    Prosiłbym o podpowiedź co może być przyczyną niedoładowania?
    Samochód: Skoda Octavia 1.9TDi 110 KM silnik ASV.
    Czy przyczyna może tkwić w zaworku N73 czy może w wężykach?

    Logi:

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Zaluzje moze troche przycinac dlatego n75 nie wysteruje plynnie doladowania.
      Zloguj pojedyczna grupe 011 na 4biegu (zeby byl dluzszy log i czestotliwosc pomiary wieksza)
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • brzydkazaba
        Classic
        • 2010
        • 23

        #4
        Na żaluzje bym raczej nie stawiał ponieważ miałem miesiąc temu wymienianą turbinę (na regenerowaną co prawda) a wczoraj znowu miałem wymienioną na inną (reklamacja bo zaczęła świszczeć). Wcześniej po pierwszej wymianie też miałem takie niedoładowanie ale olałem temat.

        Mam też zrobione logi na 4 biegu ale niestety tylko do 3 tyś obrotów bo nie maiłem za bardzo gdzie ich zrobić. Logi zrobiłem po odebraniu dzisiaj auta z warsztatu.

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          A kiedy był wymieniany filtr powietrza ? Kumpel w swoim samochodzie co prawda nie w skodzie też miał niedoładowanie turbinki i już był umówiony na czyszczenie turbiny ... ale wymienił filtr powietrza na którym już zaczęło rozwijać się życie i samochód jak nie ten.
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • brzydkazaba
            Classic
            • 2010
            • 23

            #6
            Filtr miałem wymieniony jakieś 8 tyś km temu, więc w sumie niedawno. Ale sprawdzę jak wygląda. Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale wężyk podciśnienia idący do tłumika, tej czarnej bańki wygląda na lekko sfatygowany. Czy jest szczelny to nie wiem.

            Lepsze logi postaram się zrobić w weekend.

            Komentarz

            • K_Popiel
              Rider
              • 2010
              • 608

              #7
              Czyli można założyć że filtr powietrza odpada trzeba szukać gdzie indziej.
              // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
              ------------------------------------------------------

              Komentarz

              • bobasek
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 326

                #8
                Zamieszczone przez brzydkazaba
                wężyk podciśnienia idący do tłumika, tej czarnej bańki wygląda na lekko sfatygowany
                klilka rzeczy w Twoim aucie sterowane jest podciśnieniem więc przed inwestowaniem w poważne naprawy powinieneś mieć absolutną pewność że wszystkie wężyki są w porządku, weryfikację i ew wymianę można przeprowadzić samemu a koszt dobrego przewodu to kilkanaście złotych za mb
                IMO od wężyków podciśnienia należy zacząć diagnozę doładowania, bo n75 choćby miał platynowy tłoczek i tytanową obudowę to na dziurawych wężykach nie bedzie poprawnie działał
                5,5l/100

                Komentarz

                • mad_mark
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 413

                  #9
                  hmm, z przeplywki wynika ze bierze wiecej powietrza a jednoczesnie daje mniejsze doladowanie. moze nieszczelnosc dolotu po stronie IC?

                  Komentarz

                  • rumianko
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 160

                    #10
                    Zamieszczone przez mad_mark
                    hmm, z przeplywki wynika ze bierze wiecej powietrza a jednoczesnie daje mniejsze doladowanie.
                    nic z tych rzeczy

                    serwisów ka mówi że regulacja doładowania może wąchać się o 0,15b
                    chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                    Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                    one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                    promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                    Komentarz

                    • mad_mark
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 413

                      #11
                      rumianko, nie zmienia to faktu, że turbo zaciąga więcej powietrza niż powinno a daje mniejsze ciśnienie. czy w serwisówce jest coś napisane dlaczego taka regulacja?

                      Komentarz

                      • rumianko
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 160

                        #12
                        Zamieszczone przez mad_mark
                        rumianko, nie zmienia to faktu, że turbo zaciąga więcej powietrza niż powinno a daje mniejsze ciśnienie
                        nic takiego tu nie ma miejsca.
                        chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                        Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                        one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                        promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                        Komentarz

                        • mad_mark
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 413

                          #13
                          rumianko, rozwiej trochę rąbka tajemnicy. nie do końca rozumiem dlaczego tak twierdzisz.

                          Komentarz

                          Pracuję...