"utopiony" kluczyk-co dalej?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Stefan888
    Classic
    • 2012
    • 7

    "utopiony" kluczyk-co dalej?

    Zanim coś polecę pierw robie testy i sprawdzam dany produkt.
    Nie opieram się na marketingu czy innym niemierzalnych sprawach zostałbym zjedzony w serwisach a skoro ludzie wiedzą że silniki po 500KM moga na tych olejach pracowac a na innych panewki nie daja rady to znaczy że jest dobry.
    Wszystkich się nie uszczesliwi, zawsze będą tacy którzy będą szukać tego złotego jedynego ....na próżno.

    Handlarze niech sobie handlują ja wiem że nie wszedzie da się jedną firmą załatwic sprawę, co innego ma iśc do kompresorów EATON ( W Polsce chyba nawet 90% ludzie nie wie że tam się olej wymienia), co innego do MTF-ów, co innego do dyfrów z płytkami czy torsen-a a skoro akurat przykąldowo millers sie spisuje jak zaden inny więc sie leje.

    A jak trzeba do kompresora po liftingu olej to nie jakiś 75W90 którego bedą hanlarze polecać ale np. taki:

    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    Handel mi sie źle kojarzy najczesciej z jakąś buda z czymś , sklepem w którym sprzedawca nie ma podstawowej wiedzy na temat tego co sprzedaje segment wymagajacych uzytkowników, premium to zupełnie inna materia..

    jak widzisz Millers nie walczy marketingiem, to partnet techniczny dla wielu zespołów, wszedzie tam gdzie widzisz naklejke na aucie Millersa wiedz że sa tam produkty Millersa a na niektórych wręcz nie ma bo umowy tego zakazuja albo niosły by ze sobą zbyt duże kary finansowe a co jest w środku ....czesto Millers bo często tuner i inżynier jest świętą krową która mówi tak ma być i koniec "a wy se róbcie co chcecie ja się pod tym nie podpiszę"

    Co bedzie za rok, dwa ...nikt nie wie rynek ewolułuje...

    Handlarz nie jest i nie bedzie nigdy partnerem tak gdzie oczekuje sie wiedzy i najwyższej jakości środków smarnych.

    Zobacz taki przykład..

    Co się stało że przy 8000 obr/m część nie wytrzymała w silniku wyczynowym ...?

    Miało byc dobrze...




    Firma która to zaserwowała jest spalona na rynku, przynajmniej tam gdzie szykuje sie samochody do walki o jakieś punkty w tywalizacji miedzynarodowej.... marketing tu nie pomoże kompletnie !!

    O ile marketing pomaga w segmencie klientów tzw. Kowalskich to w przypadku przkładowego sportu motorowego niezbyt ...tu jakość musi być priorytetem.

    Millers jakoś się spisuje i nigdy nie miałem problemu aby w jakimś aucie wyczynowych komuś zrobiło się kuku z winy akurat Millersa czego nie mozna powiedzieć o marketingowych i tanich popularnych olejach.
    Skoro się sprawdza to leje się go tam gdzie ryzyko wystapienia kosztownej awarii jest znikome.

    Znam oleje które stosuje sie w pseudo sporcie w autach nieco wysilonych ale kiedy zalewa się je do aut stworzonych do sportu jest szansa 80% że panewki się przytrą i inne rewelacje oczywiscie niby 10W60 a jakże , CFS daje radę a dla niektórych jest on taki sobie bo nie ma TBN i NOACK-a.
    Może nie mieć ale jak wlewa go ktoś do silnika wartego np. 1 000 000 euro (Nanodrive) znaczy że chyba zależy mu na dojechaniu do mety .

    Tak że forum to bardziej platforma wymiany doświadczeń niż handelek choc jak ktoś chce prosze

    Przepraszam za przydługawy eleborat

    Pozdrawiam
  • przemekjurek
    Classic
    • 2011
    • 17

    #2
    "utopiony" kluczyk-co dalej?

    Witam.
    Kilka dni temy "udało" mi się zamoczyć kluczyk a po powrocie z wakacji okazało się że nie mogę uruchomić samochodu. Bateria działa, ale sól i woda zrobiły swoje. Chciałbym zapytać co dalej? Serwis to dla mnie ostateczność bo pewnie za nowy kluczyk skasują mnie odpowiednio. Póki co mam zapasowy ale chicłabym mieć jednak 2. Nie mam też tej przywieszki oryuginalnej którą dołączają do kluczyków w chwili zakupu. Czy może ktoś wie gdzie w Łodzi lub okolicach można jakoś rozwiązać mój problem?

    Komentarz

    • chopin
      Ambiente
      • 2009
      • 212

      #3
      Nie napisałeś jaki to kluczyk, zakładam że rozbieralny. Spróbuj najpierw rozebrać go i porządnie wysuszyć. Moja znajoma uruchomiła tak utopiony telefon - suszył się tydzień. Można spróbować zaabsorbować wodę alkoholem (tylko szkoda marnować alkoholu :szeroki_usmiech ). W serwisach optycznych np. reanimacja utopionego w morzu aparatu foto zaczyna się od zanurzenia w wodzie destylowanej, jedyny sposób pozbycia się soli.

      Komentarz

      • vaz
        Elegance
        • 2010
        • 799
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Jeśli jest to możliwe w OI to spróbuj przeprowadzić synchronizację klucza ze sterownikiem wg instrukcji obsługi :idea: Wcześniej oczywiście czyszczenie i suszenie, styki mikroprzełączników można wyczyścić np. preparatem Kontakt.Ewentualne uszkodzenie elektroniki w kluczyku często jest sygnalizowane świeceniem lub miganiem diody.
        Antyfotoradar Valentine1
        Harry II Classic+Sirio ML145

        Komentarz

        • mikolaj93
          Rider
          • 2009
          • 385
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          przemekjurek spróbuj najpierw zrobić to co napisał kolega chopin.
          Jeśli to nie pomoże to mogę spróbować zaprogramować ci nowy kluczyk.
          Mam vag commandera także z pinem nie powinno być raczej problemu z (TDIków odczytuje bez problemu pin).
          Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
          !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
          Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

          UNIDEN USER

          Komentarz

          • przemekjurek
            Classic
            • 2011
            • 17

            #6
            Kluczyk rozbrany. Będę go teraz kąpał w wodzie destylowanej a potem suszył. Tyle że prąd dochodzi bo kontrolka miga, więc pewnie skonczy sie na tym, że poproszę Kolegę o pomoc w zaprogramowaniu klucza...

            Komentarz

            • Acio
              Drive
              • 2011
              • 64

              #7
              Nie spotkałem się jeszcze, żeby po wykąpaniu uległ uszkodzeniu transponder immo, natomiast pilot sterowania to prawie na 100% padł
              Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

              Komentarz

              Pracuję...