witam mam problem czuje jakby silnik tracil nieco moc w zakresie okolo 2900 - 3300rmp zorbilem logi z blokow 10,11,13 i nie wiem z jakich zrobic jeszcze zeby sie dowiedziec co jest nie tak?bylem u jakis magikow ktorzy wymienili mi gruche i podobno wyczyscili turbawke ale dalej nic :evil: http://vaglog.rtnet.pl/korpal_58757.html[/hide]
z tego co widze w tych logach to brak płynej regulaci doładowania.sprawdz czy łopatki w turbinie pracuja płynie w całym zakresie.zrob jeszcze logi z bloku 3 i 8 bo ta twoja przepływka juz chyba umiera
Sklanialbym sie ku przeplywce. 2600-2700 lapie dziwnego dola w doladowaniu, odczyt z przeplywomierza zanizony co jest normalne, ale pozniej jak doladowanie wraca do normy to zaczynac ciac paliwo.
To jest bosch z 5pinowa kostka?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
przeplywka jest boscha piecio pinowa a gruche wymieialem tzry tygodnie temu i podobo trurbine tez czyscili ale nie widzialem zeby byla wyciagana :| i jeszcze do tego dzis rano szyba mi wpadla do drzwi hahahaha :szeroki_usmiech bede mial co robic jutro :roll: to co chyba bede musial kupic przeplywke tylko nie wiem czy nowa czy jakas uzywke :?:
Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ??? czyli w wagu : 01 engine - meas block 08 kanal 002 zgadza sie ?? a na turbo kanala 118 czy dobrze sie orientuje
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Kiedyś miąłem taki problem jak ty i właśnie przy 3 tysiach cięło doładowanie i ładowało tak falami - przyspieszał i popuszczał przyspieszał i popuszczał. Podmieniłem przepływke i jak ręką odjął.
korpal, narazie zrób tak jak pisze bradley, a jak bedziesz pewien ze przepływka jest padnieta to nie zawracaj se głowy uzywkami tylko kup nowa nie jest az tak droga i ma do tego jeszce gwarancie
jest juz duzo lepiej niz było wiec przepływka do wymiany . jedyne co jeszcze widze to wysokii cykl wysterownia n75 tak jakby sie geometria przycinała .korpal, wymien przepływke i przegon fure i jescze raz zrób logi i zobaczymy czy cos sie zmieni
wkoncu mam troche wolnego i jutro mam zamiar kupic nieszczesna przeplywke boscha 0 281 002 531 numer wkladki f 00c 2g2 055 sprawdzalem w intercarsie i w gordonie wszedzie w okolicy 500zl na alegro 350zl W gordonie mowili mi ze do mojego silnika pasuja tez inne przeplywki boscha duzo tansze nie regenerowane okolo 250zl(system im tak pokazuje) ale podobno najlepiej wstawic te sama :?: więc sam juz nie wiem :roll: aha autko jest z 2004
korpal, hmm nie wiem jak jest w skodzie - podejrzewam że podobnie,ale jak kiedyś u kumpla wymianialiśmy przepływomierz w corsie , to polecili nam, żeby kupić origynalny pasujący bosch, bo "podróby" miewają inne parametry i też mogą zacząć "falować". Do Corsy też ori bosch kosztował 400 zł, wieć myślę ,że niestety musisz odżałować na to kasę. Popytaj w Autopartnerze na Żabiance, bywają tańszym wyjściem od Intercarsa.
Witam
Ja zaryzykowałem i kupiłem ta tańszą wersje przepływki chyba od ALH ale co jakiś czas wywalał mi błąd. Jeśli już kupujesz i masz zamiar spokojnie pojeździć tym autkiem to kup taką samą jak masz obecnie.
Komentarz