lekka utrata mocy? logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pejot
    Classic
    • 2010
    • 6

    lekka utrata mocy? logi

    Wszystko jest na dobrej drodze
  • korpal
    Ambiente
    • 2008
    • 168

    #2
    lekka utrata mocy? logi

    witam mam problem czuje jakby silnik tracil nieco moc w zakresie okolo 2900 - 3300rmp zorbilem logi z blokow 10,11,13 i nie wiem z jakich zrobic jeszcze zeby sie dowiedziec co jest nie tak?bylem u jakis magikow ktorzy wymienili mi gruche i podobno wyczyscili turbawke ale dalej nic :evil:
    http://vaglog.rtnet.pl/korpal_58757.html[/hide]

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      z tego co widze w tych logach to brak płynej regulaci doładowania.sprawdz czy łopatki w turbinie pracuja płynie w całym zakresie.zrob jeszcze logi z bloku 3 i 8 bo ta twoja przepływka juz chyba umiera
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • korpal
        Ambiente
        • 2008
        • 168

        #4
        wlasnie zrobilem logi z blokow 8 i 3 ale nie za duzo z nich rozumiem :cry: Log (0 - 003,008,010) aha logi robilem na IV biegu

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          Sklanialbym sie ku przeplywce. 2600-2700 lapie dziwnego dola w doladowaniu, odczyt z przeplywomierza zanizony co jest normalne, ale pozniej jak doladowanie wraca do normy to zaczynac ciac paliwo.
          To jest bosch z 5pinowa kostka?
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            zgzdzam sie z bradley-em co do przepływki ale to doładowanie tez nie jest stabilne i tez ma wpływ na skoki mocy sprawdz czy geometria sie nie przycina
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • korpal
              Ambiente
              • 2008
              • 168

              #7
              przeplywka jest boscha piecio pinowa a gruche wymieialem tzry tygodnie temu i podobo trurbine tez czyscili ale nie widzialem zeby byla wyciagana :| i jeszcze do tego dzis rano szyba mi wpadla do drzwi hahahaha :szeroki_usmiech bede mial co robic jutro :roll: to co chyba bede musial kupic przeplywke tylko nie wiem czy nowa czy jakas uzywke :?:

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                To jak 5pinowa to wepnij diode i zloguj. Sprawdzi sie czy dalej jest ten dziwny skok cisnienia.
                Szukajac na forum znalazlem zeby zdiagnozowac przplywka trza wykonac diagnoze dynamiczna i ustawic na blok 002 ??? czyli w wagu : 01 engine - meas block 08 kanal 002 zgadza sie ?? a na turbo kanala 118 czy dobrze sie orientuje
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • laurin
                  Rider
                  • 2009
                  • 727

                  #9
                  Kiedyś miąłem taki problem jak ty i właśnie przy 3 tysiach cięło doładowanie i ładowało tak falami - przyspieszał i popuszczał przyspieszał i popuszczał. Podmieniłem przepływke i jak ręką odjął.

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    korpal, narazie zrób tak jak pisze bradley, a jak bedziesz pewien ze przepływka jest padnieta to nie zawracaj se głowy uzywkami tylko kup nowa nie jest az tak droga i ma do tego jeszce gwarancie
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • korpal
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 168

                      #11
                      zrobilem tak jak powiedzial bradley i logi wygladaja tak http://vaglog.rtnet.pl/korpal_59044.html chyba to jednak przeplywka

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        jest juz duzo lepiej niz było wiec przepływka do wymiany . jedyne co jeszcze widze to wysokii cykl wysterownia n75 tak jakby sie geometria przycinała .korpal, wymien przepływke i przegon fure i jescze raz zrób logi i zobaczymy czy cos sie zmieni
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • korpal
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 168

                          #13
                          wkoncu mam troche wolnego i jutro mam zamiar kupic nieszczesna przeplywke boscha 0 281 002 531 numer wkladki f 00c 2g2 055 sprawdzalem w intercarsie i w gordonie wszedzie w okolicy 500zl na alegro 350zl W gordonie mowili mi ze do mojego silnika pasuja tez inne przeplywki boscha duzo tansze nie regenerowane okolo 250zl(system im tak pokazuje) ale podobno najlepiej wstawic te sama :?: więc sam juz nie wiem :roll: aha autko jest z 2004

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2009
                            • 10917
                            • Fiat

                            #14
                            korpal, hmm nie wiem jak jest w skodzie - podejrzewam że podobnie,ale jak kiedyś u kumpla wymianialiśmy przepływomierz w corsie , to polecili nam, żeby kupić origynalny pasujący bosch, bo "podróby" miewają inne parametry i też mogą zacząć "falować". Do Corsy też ori bosch kosztował 400 zł, wieć myślę ,że niestety musisz odżałować na to kasę. Popytaj w Autopartnerze na Żabiance, bywają tańszym wyjściem od Intercarsa.

                            Komentarz

                            • Dareckif
                              Drive
                              • 2008
                              • 93

                              #15
                              Witam
                              Ja zaryzykowałem i kupiłem ta tańszą wersje przepływki chyba od ALH ale co jakiś czas wywalał mi błąd. Jeśli już kupujesz i masz zamiar spokojnie pojeździć tym autkiem to kup taką samą jak masz obecnie.

                              Komentarz

                              • korpal
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 168

                                #16
                                no i nowa przeplywka zamontowana :] a to nowe logi http://vaglog.rtnet.pl/korpal_61710.html jakby mogl ktos rzucic okiem czy juz wszystko ok

                                Komentarz

                                Pracuję...