pandzik, ale 70 tysięcy za 1.6 poczciwe to trochę przesada mimo wszystko, nawet jeśli ukryte jest pod czterema owalami
zakleszczona skrzynia.
Zwiń
X
-
zakleszczona skrzynia.
Jak na złość drugi temat dzisiaj.
Po ostrej jeździe po mieście (spieszyło mi się) zostawiłem samochód na 1 biegu jak zwykle i po ok czterech godzinach żona chciała jechać do pracy i zonk! Nie da się "wybić" jedynki! Zszedłem do auta i wyrzuciłem na luz, jednak ciężko było ruszyć drążek z jedynki. Co to za objaw? czy awaria skrzyni się zbliża, czy może ta bardzo ostra jaZda miała wpływ? Proszę o podpowiedzi bo trochę mnie to martwi. .. tak jak problem z odpalaniem, na który nie dostałem jeszcze odpowiedzi niestety.
-
-
może sprzęgło powoli się kończy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
stał na płaskim. Wiem o co Ci chodziZamieszczone przez kowal 2002krzysiek33, stał na płaskim, czy z górki?
Jednak może było minimalnie,ale to tak minimalnie ,że dało by radę pchać auto pod górę. Hmm... Może być tak, że nawet po wciśnięciu sprzęgła ta a la górka nie pozwala wyjąć biegu? Zawsze wciskałem sprzęgło gdzieś na górce, a auto zaczynało się po prostu toczyć i "zrzucałem" swobodnie na luz... Może rzeczywiście coś tutaj jest na rzeczy...
Komentarz
-
-
mialem podobnie , po tygodniu padl docisk sprzegla i uszkodzil kolo dwumasowe , niestety pozostala wymiana calosci , ale mialem dobra cene na komplet i zamknelo sie z robota w 1000 zl ale nie biez to za omen ze musi byc ta i u ciebieZamieszczone przez krzysiek33stał na płaskim. Wiem o co Ci chodziZamieszczone przez kowal 2002krzysiek33, stał na płaskim, czy z górki?
Jednak może było minimalnie,ale to tak minimalnie ,że dało by radę pchać auto pod górę. Hmm... Może być tak, że nawet po wciśnięciu sprzęgła ta a la górka nie pozwala wyjąć biegu? Zawsze wciskałem sprzęgło gdzieś na górce, a auto zaczynało się po prostu toczyć i "zrzucałem" swobodnie na luz... Może rzeczywiście coś tutaj jest na rzeczy...
Komentarz
-
-
Nasmaruj mechanizm wybierania biegów. W AGRrze jest w komorze silnika taka podkowa która pracuje przy zmianie biegów w prowadnicy. Na tej części pracującej jest plastikowa/teflonowa nasadka jak się zatnie to blokuje lewarek i nie ma możliwości zmiany biegów. Wystarszy wszystko nasmarować i nie będzie problemów, roboty na 5 minut :wink:Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Oby tylko to! Dzięki.Zamieszczone przez phrixNasmaruj mechanizm wybierania biegów. W AGRrze jest w komorze silnika taka podkowa która pracuje przy zmianie biegów w prowadnicy. Na tej części pracującej jest plastikowa/teflonowa nasadka jak się zatnie to blokuje lewarek i nie ma możliwości zmiany biegów. Wystarszy wszystko nasmarować i nie będzie problemów, roboty na 5 minut :wink:
Kowal2002 pisałem, że wróciło do normy, a jesli by nie wysprzęglało to chyba cały czas a nie okazyjnie o ile się nie mylę, a jeśli się mylę to proszę poprawiać.
Jeszcze raz thx za podpowiedzi i zaangażowanie.
Jednak trochę poszukałem na forum i podobnego przypadku nie mogę odszukać. Jeśli takowy wpadnie komuś w oko to proszę o link.
Komentarz
-
-
na razie jeżdżę i jest ok, ale mam trochę pietra. myślę, że przesmaruję jakimś mrozoodpornym smarem wszystkie wodziki nad skrzynią, łapę sprzęgła i wszystko co tam współpracuje ze sobą. Tam ma na moje oko co się zaciąć, trochę jest części, które pracują trąc o siebie. Jednak mam trochę obawę bo po czasie w ten smar nabije się pyłu i zrobi się cement. Nie wiem czy nie powinno się jeździć " na sucho".Zamieszczone przez grzegorzpodkopię temat,
czy coś się wyjaśniło? bo ja dosłownie wczoraj tak miałem i boję się, że się wydatki zbliżają
Komentarz
-
Komentarz