zakleszczona skrzynia.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adrian1986
    Classic
    • 2013
    • 7

    zakleszczona skrzynia.

    pandzik, ale 70 tysięcy za 1.6 poczciwe to trochę przesada mimo wszystko, nawet jeśli ukryte jest pod czterema owalami
  • krzysiek33
    Classic
    • 2011
    • 30

    #2
    zakleszczona skrzynia.

    Jak na złość drugi temat dzisiaj.
    Po ostrej jeździe po mieście (spieszyło mi się) zostawiłem samochód na 1 biegu jak zwykle i po ok czterech godzinach żona chciała jechać do pracy i zonk! Nie da się "wybić" jedynki! Zszedłem do auta i wyrzuciłem na luz, jednak ciężko było ruszyć drążek z jedynki. Co to za objaw? czy awaria skrzyni się zbliża, czy może ta bardzo ostra jaZda miała wpływ? Proszę o podpowiedzi bo trochę mnie to martwi. .. tak jak problem z odpalaniem, na który nie dostałem jeszcze odpowiedzi niestety.

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10964
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      może sprzęgło powoli się kończy
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • krzysiek33
        Classic
        • 2011
        • 30

        #4
        Może, ale po wybiciu jedynki wszystko wróciło do normy.
        Ktoś miał cusik podobnego u siebie? Co to może być? Któregoś dnia mogę tej jedynki nie dać rady ruszyć z miejsca i wtedy będzie pozamiatane, szczególnie gdzieś daleko od domu...

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          krzysiek33, stał na płaskim, czy z górki?
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • krzysiek33
            Classic
            • 2011
            • 30

            #6
            Zamieszczone przez kowal 2002
            krzysiek33, stał na płaskim, czy z górki?
            stał na płaskim. Wiem o co Ci chodzi Jednak może było minimalnie,ale to tak minimalnie ,że dało by radę pchać auto pod górę. Hmm... Może być tak, że nawet po wciśnięciu sprzęgła ta a la górka nie pozwala wyjąć biegu? Zawsze wciskałem sprzęgło gdzieś na górce, a auto zaczynało się po prostu toczyć i "zrzucałem" swobodnie na luz... Może rzeczywiście coś tutaj jest na rzeczy...

            Komentarz

            • mobi65
              Rider
              • 2009
              • 291

              #7
              Zamieszczone przez krzysiek33
              Zamieszczone przez kowal 2002
              krzysiek33, stał na płaskim, czy z górki?
              stał na płaskim. Wiem o co Ci chodzi Jednak może było minimalnie,ale to tak minimalnie ,że dało by radę pchać auto pod górę. Hmm... Może być tak, że nawet po wciśnięciu sprzęgła ta a la górka nie pozwala wyjąć biegu? Zawsze wciskałem sprzęgło gdzieś na górce, a auto zaczynało się po prostu toczyć i "zrzucałem" swobodnie na luz... Może rzeczywiście coś tutaj jest na rzeczy...
              mialem podobnie , po tygodniu padl docisk sprzegla i uszkodzil kolo dwumasowe , niestety pozostala wymiana calosci , ale mialem dobra cene na komplet i zamknelo sie z robota w 1000 zl ale nie biez to za omen ze musi byc ta i u ciebie

              Komentarz

              • kowal 2002
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 5161

                #8
                Zamieszczone przez krzysiek33
                ... Może być tak, że nawet po wciśnięciu sprzęgła ta a la górka nie pozwala wyjąć biegu? ...
                Jak coś jest nie teges ze sprzęgłem ( nie wysprzęgla do końca ) to tak może być...
                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                Komentarz

                • phrix
                  L&K
                  • 2007
                  • 1000
                  • Audi
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Nasmaruj mechanizm wybierania biegów. W AGRrze jest w komorze silnika taka podkowa która pracuje przy zmianie biegów w prowadnicy. Na tej części pracującej jest plastikowa/teflonowa nasadka jak się zatnie to blokuje lewarek i nie ma możliwości zmiany biegów. Wystarszy wszystko nasmarować i nie będzie problemów, roboty na 5 minut :wink:
                  Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

                  _

                  Komentarz

                  • krzysiek33
                    Classic
                    • 2011
                    • 30

                    #10
                    Zamieszczone przez phrix
                    Nasmaruj mechanizm wybierania biegów. W AGRrze jest w komorze silnika taka podkowa która pracuje przy zmianie biegów w prowadnicy. Na tej części pracującej jest plastikowa/teflonowa nasadka jak się zatnie to blokuje lewarek i nie ma możliwości zmiany biegów. Wystarszy wszystko nasmarować i nie będzie problemów, roboty na 5 minut :wink:
                    Oby tylko to! Dzięki.
                    Kowal2002 pisałem, że wróciło do normy, a jesli by nie wysprzęglało to chyba cały czas a nie okazyjnie o ile się nie mylę, a jeśli się mylę to proszę poprawiać.
                    Jeszcze raz thx za podpowiedzi i zaangażowanie.
                    Jednak trochę poszukałem na forum i podobnego przypadku nie mogę odszukać. Jeśli takowy wpadnie komuś w oko to proszę o link.

                    Komentarz

                    • grzegorzp
                      Drive
                      • 2008
                      • 90

                      #11
                      odkopię temat,
                      czy coś się wyjaśniło? bo ja dosłownie wczoraj tak miałem i boję się, że się wydatki zbliżają

                      Komentarz

                      • krzysiek33
                        Classic
                        • 2011
                        • 30

                        #12
                        Zamieszczone przez grzegorzp
                        odkopię temat,
                        czy coś się wyjaśniło? bo ja dosłownie wczoraj tak miałem i boję się, że się wydatki zbliżają
                        na razie jeżdżę i jest ok, ale mam trochę pietra. myślę, że przesmaruję jakimś mrozoodpornym smarem wszystkie wodziki nad skrzynią, łapę sprzęgła i wszystko co tam współpracuje ze sobą. Tam ma na moje oko co się zaciąć, trochę jest części, które pracują trąc o siebie. Jednak mam trochę obawę bo po czasie w ten smar nabije się pyłu i zrobi się cement. Nie wiem czy nie powinno się jeździć " na sucho".

                        Komentarz

                        Pracuję...