Z Ruskimki będziemy grali w 10 ?
[O2] Wymontowanie schowka pasażera
Zwiń
X
-
listwy nie musisz ściągać - to dobra wiadomość biorąc pod uwagę, że jest przykręcana
masz 6 śrubek do odkręcenia:
- 2 na samym dole schowka (na skraju lewa i prawa) - są na wierzchu
- 3 śruby w górnej części - dostępne po otwarciu schowka
- 1 śruba na prawym boku schowka dostępna po ściągnięciu bocznej zaślepki deski rozdzielczejMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
jak już wszystko odkręcisz to będziesz miał na wierzchu wtyczkę od podświetlenia schowka i od deaktywatora poduchy pasażera
jak chcesz tylko sprawdzić gdzie jest "świerszcz" to powinno się obyć bez ich odpinaniaMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez El Zygmuntojak już wszystko odkręcisz to będziesz miał na wierzchu wtyczkę od podświetlenia schowka i od deaktywatora poduchy pasażera
jak chcesz tylko sprawdzić gdzie jest "świerszcz" to powinno się obyć bez ich odpinania
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osa ew. moge odpalic auto jak odepne wtyczke od poduchy????Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
tak
możesz zawsze też odkręcić to gniazdo - jest przykręcone do schowka dwiema śrubkamiMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
piotrek_os, z którego nawiewu wpadło? srodkowego czy prawego?Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez El Zygmuntopiotrek_os, z którego nawiewu wpadło? srodkowego czy prawego?
jak masz już wszystko rozkręcone to spróbuj "popukać" gdzie się da - jak coś tam jeszcze jest to powinno hałasować lub wypaść
albo coś wpadło do samego wiatraka?Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Nikt tek nie naprawiał wymieniał, silnik chyba się da wyciągnąć bez demontażu nagrzewnicy i nawiewów.
z reguły naoliwienie eliminuje problemMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
elo mam ten sam problem , hałasuje mi zawsze rano poki sie nie rozgrzeje smar w dmuchawie wentylatora , jak by ktos chciał mam pare zdjec gdzie jest to umiejscowione , sam sie za to zabieram ale nie mam kiedy !
kiedys znałazłem na niemiecki forum rozpiske jak nalezy przeprowadzic smarowanie takiej dmuchawy ale to było w o1 .
[ Dodano: Pon 07 Lis, 11 19:43 ]
to co znałazłem o regeneracji
Regeneracja - smarowanie wentylatora nawiewu
...czyli Adam Słodowy motoryzacji. Wiesz jak cos rozebrac, naprawić a potem nawet złożyć i to będzie działać ? Podziel się wiedzą z innymi. Mile widziane fotorelacje krok-po-kroku.
Moderatorzy: lec, Sosna
Odpowiedz Posty: 23 • Strona 1 z 2 • 1, 2 [O1] Regeneracja - smarowanie wentylatora nawiewu
przez niedziela67 3 gru 2009, o 13:09
Potrzebne narzedzia:
-Wkrętak płaski mały
- Klucze torx (chyba T-20)
- Kluczy oczkowy 6
- Oliwkę do smarowania
Demontaż:
1.Zdemontować schowek 5 śrub torx i wypięcie wtyczki oświetlenia schowka.
2.Wypiąć 2 wtyczki wentylatora.
3. Odkręcić piankę pod wentylatorem(1 śrubka plastikowa)
4.Odkrecić 2 dolne śrubki kluczem 6. Zdjąć dolną pokrywkę mocującą.
5.Uważać przy odkręcaniu bo wentylator zjedzie po prowadnicy w dół.
6.Wyjęcie z samochodu.
Smarowanie:
1S. Aby dojść do dolnego łożyska (panewki) musimy wcisnąć częściowo 3 gumki mocujące silnik do plastikowej obudowy, po
czym delikatnie wysuwamy silnik z obudowy uważając na przewody.
2S. Smarujemy obie panewki obracając co jakiś czas ośką wentylatora.
(można też podłączyć na krótko wpinając wtyczki do silnika i do opornika w dolnej pokrywce następnie włączyć na któryś bieg).
Składamy w odwrotnej kolejności zwracając uwagę aby owe gumki zaskoczyły w obudowę.
Montaż całości w odwrotnej kolejności.
przedmówcy zajęło ok 40 min.wow wr............
Komentarz
-
-
Mile widziane fotorelacje krok-po-kroku.
[...]
Potrzebne narzedzia:
-Wkrętak płaski mały
- Klucze torx (chyba T-20)
- Kluczy oczkowy 6
- Oliwkę do smarowania
Demontaż:
1.Zdemontować schowek 5 śrub torx i wypięcie wtyczki oświetlenia schowka.
2.Wypiąć 2 wtyczki wentylatora.
3. Odkręcić piankę pod wentylatorem(1 śrubka plastikowa)
4.Odkrecić 2 dolne śrubki kluczem 6. Zdjąć dolną pokrywkę mocującą.
5.Uważać przy odkręcaniu bo wentylator zjedzie po prowadnicy w dół.
6.Wyjęcie z samochodu.
Smarowanie:
1S. Aby dojść do dolnego łożyska (panewki) musimy wcisnąć częściowo 3 gumki mocujące silnik do plastikowej obudowy, po
czym delikatnie wysuwamy silnik z obudowy uważając na przewody.
2S. Smarujemy obie panewki obracając co jakiś czas ośką wentylatora.
(można też podłączyć na krótko wpinając wtyczki do silnika i do opornika w dolnej pokrywce następnie włączyć na któryś bieg).
Składamy w odwrotnej kolejności zwracając uwagę aby owe gumki zaskoczyły w obudowę
Dziś przydał mi się ten opis. Jest bardzo dokładny ale postanowiłem przy okazji wzbogacić go fotorelacją:
Nawiew by homicha, on Flickr
Pominąłem na zdjęciach wypinanie wtyczki oświetlenia schowka i kostki do wyłącznika poduszki.
No i wentylator miał jedną wtyczkę.
Pozdrawiam wszystkich zmuszonych do tej naprawy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez homichMile widziane fotorelacje krok-po-kroku.
[...]
Potrzebne narzedzia:
-Wkrętak płaski mały
- Klucze torx (chyba T-20)
- Kluczy oczkowy 6
- Oliwkę do smarowania
Demontaż:
1.Zdemontować schowek 5 śrub torx i wypięcie wtyczki oświetlenia schowka.
2.Wypiąć 2 wtyczki wentylatora.
3. Odkręcić piankę pod wentylatorem(1 śrubka plastikowa)
4.Odkrecić 2 dolne śrubki kluczem 6. Zdjąć dolną pokrywkę mocującą.
5.Uważać przy odkręcaniu bo wentylator zjedzie po prowadnicy w dół.
6.Wyjęcie z samochodu.
Smarowanie:
1S. Aby dojść do dolnego łożyska (panewki) musimy wcisnąć częściowo 3 gumki mocujące silnik do plastikowej obudowy, po
czym delikatnie wysuwamy silnik z obudowy uważając na przewody.
2S. Smarujemy obie panewki obracając co jakiś czas ośką wentylatora.
(można też podłączyć na krótko wpinając wtyczki do silnika i do opornika w dolnej pokrywce następnie włączyć na któryś bieg).
Składamy w odwrotnej kolejności zwracając uwagę aby owe gumki zaskoczyły w obudowę
Dziś przydał mi się ten opis. Jest bardzo dokładny ale postanowiłem przy okazji wzbogacić go fotorelacją:
Obrazek
Nawiew by homicha, on Flickr
Pominąłem na zdjęciach wypinanie wtyczki oświetlenia schowka i kostki do wyłącznika poduszki.
No i wentylator miał jedną wtyczkę.
Pozdrawiam wszystkich zmuszonych do tej naprawy
ale należy dodać, że dotyczy O1 a nie O2Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
wiem ze dotyczy tylko 01 ale przy o2 duzej nie ma róznicy , nedługo sie tym zajme i wrzuce pare zdjec !
[ Dodano: Nie 29 Sty, 12 05:48 ]
tem zbadany !
na upartego w octavi 2 nie trzeba demontowac schowka wystarczy wyjąc filtr powietrza, wentylator dmuchawy wyciaga sie poprzez przekrecenie całego wentylatora spadnie na duł , później odkrecenie aluminiowej chłodniczki , wyglada to jak radiator ,wupinasz wtyczke i juz mozesz smarowac !wow wr............
Komentarz
-
Komentarz