piotrek_os, proszę http://euro2012.onet.pl/wiadomosci/e...1,artykul.html :wink:
[O2] Tryb Awaryjny
Zwiń
X
-
[O2] Tryb Awaryjny
Witam. Wczoraj sobie przycisnąłem swoją octavię na 3 biegu gdzieś powyżej 3,5 tyś obrotów. Co się stało po wrzuceniu 4 biegu samochód wszedł w tryb awaryjny nagle nie przyśpiesza gaz wciśnięty do końca i strasznie powoli przyśpiesza. Co prawda 80km można było jechać ale tak to praktycznie nic więcej. Może ktoś wie dlaczego trak sie stało ??? Dodam że jak samochód po postoju odpaliłem i zrobiłem tak samo samochód nie wszedł ponownie w tryb awaryjny wszystko było ok.
-
-
terre, wpisz w wyszukiwarkę Notlaf lub podłącz komputer do auta i zrób AutoScan - pokaże Ci błędy.
Możesz sprawdzić przewody idące do czujników. Możliwe, że gdzieś przetarła się wiązka, albo zamokła wtyczka na czujniku, lub po drodze na złączkach wiązki."Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Podejrzewam ze masz nieco zmulone auto i pozapiekana kierownice turbiny. Jak mowisz ze w koncu przycisales. Ale wrozenie z Twojego opisu to jak wrozenie z fusow... Bez odczytu usterek nic nie da rady pomoc.
Pozdrawiam MarcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Witam. dziś po podłączeniu samochodu otrzymałem następujące informacje jeśli chodzi o błędy:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Part No SW: 03G 906 016 HF HW: 028 101 229 2
Component: R4 2,0L EDC G000SG 7000
Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0F3496136
Coding: 0000072
Shop #: WSC 73430 790 00000
2 Faults Found:
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 168.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.86 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 5.4°C
Bin. Bits: 00110000
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2856 /min
Torque: 280.0 Nm
Speed: 97.0 km/h
Load: 61.6 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2111.4 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
oraz
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 H
Component: ClimatronicPQ35 084 0305
Shop #: WSC 00000 000 00000
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - -
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KicerPodejrzewam ze masz nieco zmulone auto i pozapiekana kierownice turbiny. Jak mowisz ze w koncu przycisales. Ale wrozenie z Twojego opisu to jak wrozenie z fusow... Bez odczytu usterek nic nie da rady pomoc.
Pozdrawiam Marcin
Może pomoże "przedmuchanie" auta jak widać poniżej :P
Zamieszczone przez abstinentterre, jak tak miałem dwa razy u mnie(na 30tyś), z tym że nie było to na trzecim biegu tylko chyba na czwórce
Zgasiłem i dalej bez problemu pomimo kręcenia wyżej :lol:
W obu przypadkach dawałem ile fabryka dałaVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Hmmm no to powiem tak dziwi mnie to bo bardzo dużo jeżdżę po trasach gdzie praktycznie codziennie lecę po 120 km. Przez okres wakacyjny też dużo jeździłem po autostradach i zakres prędkości był rożny od 140-180 km. Tez nie raz było tak że samochód był deptany. Co jak co ale do powolnej jazdy codziennej po mieście to ten samochód zbytnio nie doświadcza.
Jutro akurat oddaje mechanikowi samochód do wymiany klocków i tarcz to też powiem że są świece do wymiany.
Komentarz
-
-
octaviars1, lub zapieczone kierowniczkiJeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
alxxx, mi chodziło o to że muła złapałem przy szybkiej dynamicznej jeździe :!:
pierwszy przypadek pamiętam, autostrada, przerwa w drodze, kawałek na parkingu przejechałem i wjazd na autostradę z butem w podłodze i się wysrało chyba na 4-ce, ewentualnie na 3-ce, ale już jechałem ok 120-130, więc chyba jednak na 4-ce
drugi raz to z B-B do Katowic
a na co dzień jeżdżę w miarę normalnie, ale nie jakoś szybciej, na pewno staram się nie deptać z niskich obrotów, i często lubię dać w palnik na takiej jednej prostej wracając do domu
Komentarz
-
-
terre,
1) wymień świece na nowe - problem zniknie
2) Zacznij od sprawdzenia czujnika doładowania ( jest na rurze dolotowej, z przodu silnika, na wysokości zbiorniczka podciśnienia ) i wiązki idącej od niego. Możliwe, że gdzieś przetarła się wiązka, albo zamokła wtyczka na czujniku, lub po drodze na złączkach wiązki.
Od czujnika idą 4 przewody ( z G31 jest zespolony G42 czujnik temp. zasysanego powietrza ), kabelki wchodzą do wiązki, która pierwszą złączkę ma w komorze silnika, z przodu, po lewej stronie ( 14 pinowa czarna złączka ) mniej więcej pod filtrem powietrza, potem druga 11 pinowa złączka jest w kanale spływu wody na podszybiu a dalej już prosto do ECU silnika. Obejrzyj dokładnie wiązki w okolicach tej 14 pinowej złączki, bo tam gdzieś lubiły się przecierać ( chyba o przewód chłodnicy )."Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1Biszczu a orientujesz sie jaka nazwe ma czujnik z VW o nazwie T3- czujnik temperatury spalin przed dpf chyba albo za dpf cos takiego bo to tez podobno jest uciazliwe i ma podobne objawy
Zamieszczone przez terreA z tym podciśnieniem może być jeszcze tak że jest gdzieś wężyk uszkodzony."Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Panowie zerknijcie na to:
1 Fault Found
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 99038 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:18:42
Freeze Frame:
RPM: 2919 /min
Speed: 101.0 km/h
Load: 40.8 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 1693.2 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
1 Fault Found
01135 - Interior Monitoring Sensors
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 108
Time Indication: 0
Czy przegonienie turbawy wystarczy?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dzida000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Ewentualne objawy
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Zwiększ Zbyt wysokie ciśnienie
Redukcja Moc
Możliwe przyczyny
Węże nieprawidłowo podłączony, odłączony, zablokowany lub nieszczelny
Zwiększ zawór regulacyjny ciśnienia (N75) wadliwe
Zwiększ Czujnik ciśnienia (G13) wadliwe
Turbo Charger zatrzymany / uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdź ciśnienie w układzie sterowania ładowania
Wykonaj test wyjściowa (do sprawdzenia Turbo Charger)
Wykonaj Ustawienie podstawowe (w celu sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowania)
Wykonaj pomiarowe, aby zlokalizować Wycieki
Sprawdź / Replace ciśnienia zaworu Zwiększ Control (N75)
Sprawdź / wymienić czujnik ciśnienia doładowania (G13)
Sprawdź / Replace Turbo Charger
Zamieszczone przez Dzida01135 - Interior Monitoring Sensors
01135 - Wnętrze czujników monitorujących: Open obwodu
Możliwe przyczyny
Okablowanie / złącza z / do wnętrza czujników monitorujących uszkodzony
Wnętrze czujników monitorujących nie jest zainstalowane
Możliwe rozwiązania
Sprawdź / Naprawa Okablowanie / złącza z / do wnętrza czujników monitorujących
Zobacz Bloki pomiarowe
Sprawdź wnętrz Montaż czujników monitorujących"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
Komentarz