[O2] Tryb Awaryjny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pavvulon
    Classic
    • 2011
    • 18

    [O2] Tryb Awaryjny

    piotrek_os, proszę http://euro2012.onet.pl/wiadomosci/e...1,artykul.html :wink:
  • terre
    Ambiente
    • 2010
    • 128

    #2
    [O2] Tryb Awaryjny

    Witam. Wczoraj sobie przycisnąłem swoją octavię na 3 biegu gdzieś powyżej 3,5 tyś obrotów. Co się stało po wrzuceniu 4 biegu samochód wszedł w tryb awaryjny nagle nie przyśpiesza gaz wciśnięty do końca i strasznie powoli przyśpiesza. Co prawda 80km można było jechać ale tak to praktycznie nic więcej. Może ktoś wie dlaczego trak sie stało ??? Dodam że jak samochód po postoju odpaliłem i zrobiłem tak samo samochód nie wszedł ponownie w tryb awaryjny wszystko było ok.

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      terre, wpisz w wyszukiwarkę Notlaf lub podłącz komputer do auta i zrób AutoScan - pokaże Ci błędy.

      Możesz sprawdzić przewody idące do czujników. Możliwe, że gdzieś przetarła się wiązka, albo zamokła wtyczka na czujniku, lub po drodze na złączkach wiązki.
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        terre, jak tak miałem dwa razy u mnie(na 30tyś), z tym że nie było to na trzecim biegu tylko chyba na czwórce
        Zgasiłem i dalej bez problemu pomimo kręcenia wyżej :lol:
        W obu przypadkach dawałem ile fabryka dała

        Komentarz

        • terre
          Ambiente
          • 2010
          • 128

          #5
          No właśnie kabel mam na pożyczce i nie mam jak podpiąć kompa. No ja jak na razie miałem tak 2 razy i to na 3 biegu i właśnie powyżej 3,5 tyś. Po ponownym uruchomieniu było wszystko ok

          Komentarz

          • Biszczu
            RS
            • 2011
            • 5567

            #6
            terre, poczytaj tutaj


            Jest forumowicz z Nowego Sącza, która na bank postara Ci się pomóc. Napisz do niego. Podaj kody błędów, będziemy rozszyfrowywać co i jak
            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

            Komentarz

            • terre
              Ambiente
              • 2010
              • 128

              #7
              Oki odzyskam swój kabelek to wrzucę kody błędów Ale dzięki że podałeś namiar na kogoś z ns

              Komentarz

              • Kicer
                Ambiente
                • 2011
                • 217

                #8
                Podejrzewam ze masz nieco zmulone auto i pozapiekana kierownice turbiny. Jak mowisz ze w koncu przycisales. Ale wrozenie z Twojego opisu to jak wrozenie z fusow... Bez odczytu usterek nic nie da rady pomoc.

                Pozdrawiam Marcin
                Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                Komentarz

                • Biszczu
                  RS
                  • 2011
                  • 5567

                  #9
                  Zamieszczone przez terre
                  dzięki że podałeś namiar na kogoś z ns
                  "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                  Komentarz

                  • terre
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 128

                    #10
                    Witam. dziś po podłączeniu samochodu otrzymałem następujące informacje jeśli chodzi o błędy:

                    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
                    Part No SW: 03G 906 016 HF HW: 028 101 229 2
                    Component: R4 2,0L EDC G000SG 7000
                    Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0F3496136
                    Coding: 0000072
                    Shop #: WSC 73430 790 00000

                    2 Faults Found:
                    17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
                    P0673 - 000 - -
                    Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 168.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 00110000

                    16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
                    P0234 - 000 - -
                    Freeze Frame:
                    RPM: 2856 /min
                    Torque: 280.0 Nm
                    Speed: 97.0 km/h
                    Load: 61.6 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2111.4 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

                    oraz

                    Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
                    Part No: 1Z0 907 044 H
                    Component: ClimatronicPQ35 084 0305
                    Shop #: WSC 00000 000 00000

                    1 Fault Found:
                    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
                    000 - -

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #11
                      1. Cylinder 3 świeca żarowa – sprawdź najlepiej wszystkie.
                      2. Turbo przeładowuje
                      3. coś z klimą?

                      Jak coś to proszę o poprawkę :wink:
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      • terre
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 128

                        #12
                        Na internecie znalazłem że coś ze świeca może być nie tak. Z klimą to chodzi że nie domyka się klapka podobno standard usterka. A z turbem ??? może się coś zaczynać dziać ???

                        Komentarz

                        • alxxx
                          RS
                          • 2010
                          • 1823
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Kicer
                          Podejrzewam ze masz nieco zmulone auto i pozapiekana kierownice turbiny. Jak mowisz ze w koncu przycisales. Ale wrozenie z Twojego opisu to jak wrozenie z fusow... Bez odczytu usterek nic nie da rady pomoc.

                          Pozdrawiam Marcin
                          Zapewne to co napisał kolega @Kicer

                          Może pomoże "przedmuchanie" auta jak widać poniżej :P

                          Zamieszczone przez abstinent
                          terre, jak tak miałem dwa razy u mnie(na 30tyś), z tym że nie było to na trzecim biegu tylko chyba na czwórce
                          Zgasiłem i dalej bez problemu pomimo kręcenia wyżej :lol:
                          W obu przypadkach dawałem ile fabryka dała
                          A jak jeździsz na codzień? jaki tryb jazdy preferujesz, a świeca napewno jest do wymiany - pytanie co z reszą świeczek. Lepiej sprawdź bo temp w ns z rana już nie fajna jest 8)
                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                          Komentarz

                          • terre
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 128

                            #14
                            Hmmm no to powiem tak dziwi mnie to bo bardzo dużo jeżdżę po trasach gdzie praktycznie codziennie lecę po 120 km. Przez okres wakacyjny też dużo jeździłem po autostradach i zakres prędkości był rożny od 140-180 km. Tez nie raz było tak że samochód był deptany. Co jak co ale do powolnej jazdy codziennej po mieście to ten samochód zbytnio nie doświadcza.
                            Jutro akurat oddaje mechanikowi samochód do wymiany klocków i tarcz to też powiem że są świece do wymiany.

                            Komentarz

                            • TomekRs
                              RS
                              • 2011
                              • 1670

                              #15
                              zawor n75. Mialem to samo, wymienilem razem z wezykami i odpukac jak reka odjal.

                              Komentarz

                              • ZYBI68
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 697
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #16
                                octaviars1, lub zapieczone kierowniczki
                                Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                                Komentarz

                                • abstinent
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 4842
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  alxxx, mi chodziło o to że muła złapałem przy szybkiej dynamicznej jeździe :!:
                                  pierwszy przypadek pamiętam, autostrada, przerwa w drodze, kawałek na parkingu przejechałem i wjazd na autostradę z butem w podłodze i się wysrało chyba na 4-ce, ewentualnie na 3-ce, ale już jechałem ok 120-130, więc chyba jednak na 4-ce
                                  drugi raz to z B-B do Katowic

                                  a na co dzień jeżdżę w miarę normalnie, ale nie jakoś szybciej, na pewno staram się nie deptać z niskich obrotów, i często lubię dać w palnik na takiej jednej prostej wracając do domu

                                  Komentarz

                                  • alxxx
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1823
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #18
                                    diesel to diesel.. buta musi widzieć. Ja ze swoją O1 też przerabiałem temat notlaufa, ale odpukac też sama wymiana wężyków wystarczyła.
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz

                                    • Biszczu
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 5567

                                      #19
                                      terre,
                                      1) wymień świece na nowe - problem zniknie
                                      2) Zacznij od sprawdzenia czujnika doładowania ( jest na rurze dolotowej, z przodu silnika, na wysokości zbiorniczka podciśnienia ) i wiązki idącej od niego. Możliwe, że gdzieś przetarła się wiązka, albo zamokła wtyczka na czujniku, lub po drodze na złączkach wiązki.
                                      Od czujnika idą 4 przewody ( z G31 jest zespolony G42 czujnik temp. zasysanego powietrza ), kabelki wchodzą do wiązki, która pierwszą złączkę ma w komorze silnika, z przodu, po lewej stronie ( 14 pinowa czarna złączka ) mniej więcej pod filtrem powietrza, potem druga 11 pinowa złączka jest w kanale spływu wody na podszybiu a dalej już prosto do ECU silnika. Obejrzyj dokładnie wiązki w okolicach tej 14 pinowej złączki, bo tam gdzieś lubiły się przecierać ( chyba o przewód chłodnicy ).
                                      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                      Komentarz

                                      • TomekRs
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 1670

                                        #20
                                        Biszczu a orientujesz sie jaka nazwe ma czujnik z VW o nazwie T3- czujnik temperatury spalin przed dpf chyba albo za dpf cos takiego bo to tez podobno jest uciazliwe i ma podobne objawy

                                        Komentarz

                                        • terre
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 128

                                          #21
                                          Świece wszystkie dzisiaj zostały wymienione tak samo jak i tarcze oraz klocki przód i tył. A z tym podciśnieniem może być jeszcze tak że jest gdzieś wężyk uszkodzony. Bój brat miał tak w superbie i też na początku to pół auta chcieli mu wymieniać.

                                          Komentarz

                                          • Biszczu
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 5567

                                            #22
                                            Zamieszczone przez octaviars1
                                            Biszczu a orientujesz sie jaka nazwe ma czujnik z VW o nazwie T3- czujnik temperatury spalin przed dpf chyba albo za dpf cos takiego bo to tez podobno jest uciazliwe i ma podobne objawy
                                            Niestety nie :cry: przykro mi akurat tu nie pomogę :cry:

                                            Zamieszczone przez terre
                                            A z tym podciśnieniem może być jeszcze tak że jest gdzieś wężyk uszkodzony.
                                            Sprawdź to co Ci napisałem i będzie OK zobaczysz
                                            "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                            Komentarz

                                            • terre
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 128

                                              #23
                                              Oki sprawdzę jeszcze to co napisałeś

                                              Komentarz

                                              • Dzida
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 2253

                                                #24
                                                Panowie zerknijcie na to:


                                                1 Fault Found
                                                000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
                                                P0234 - 000 - - - Intermittent
                                                Freeze Frame:
                                                Fault Status: 00110000
                                                Fault Priority: 2
                                                Fault Frequency: 2
                                                Mileage: 99038 km
                                                Time Indication: 0
                                                Date: 2000.00.00
                                                Time: 18:18:42

                                                Freeze Frame:
                                                RPM: 2919 /min
                                                Speed: 101.0 km/h
                                                Load: 40.8 %
                                                Voltage: 14.44 V
                                                Bin. Bits: 00001000
                                                Absolute Pres.: 1693.2 mbar
                                                Absolute Pres.: 2590.8 mbar

                                                Readiness: 0 0 0 0 0



                                                1 Fault Found
                                                01135 - Interior Monitoring Sensors
                                                004 - No Signal/Communication - Intermittent
                                                Freeze Frame:
                                                Fault Status: 00100100
                                                Fault Priority: 4
                                                Fault Frequency: 1
                                                Reset counter: 108
                                                Time Indication: 0


                                                Czy przegonienie turbawy wystarczy?

                                                Komentarz

                                                • Biszczu
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 5567

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Dzida
                                                  000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
                                                  16618/P0234/000564 - Rozporządzenie ciśnienia doładowania: Przekroczono limit (Stan overboost)
                                                  Ewentualne objawy

                                                  Malfunction Indicator Light (MIL) ON
                                                  Zwiększ Zbyt wysokie ciśnienie
                                                  Redukcja Moc

                                                  Możliwe przyczyny


                                                  Węże nieprawidłowo podłączony, odłączony, zablokowany lub nieszczelny
                                                  Zwiększ zawór regulacyjny ciśnienia (N75) wadliwe
                                                  Zwiększ Czujnik ciśnienia (G13) wadliwe
                                                  Turbo Charger zatrzymany / uszkodzony

                                                  Możliwe rozwiązania

                                                  Sprawdź ciśnienie w układzie sterowania ładowania
                                                  Wykonaj test wyjściowa (do sprawdzenia Turbo Charger)
                                                  Wykonaj Ustawienie podstawowe (w celu sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowania)
                                                  Wykonaj pomiarowe, aby zlokalizować Wycieki
                                                  Sprawdź / Replace ciśnienia zaworu Zwiększ Control (N75)
                                                  Sprawdź / wymienić czujnik ciśnienia doładowania (G13)
                                                  Sprawdź / Replace Turbo Charger

                                                  Zamieszczone przez Dzida
                                                  01135 - Interior Monitoring Sensors
                                                  01135 - Wnętrze czujników monitorujących
                                                  01135 - Wnętrze czujników monitorujących: Open obwodu

                                                  Możliwe przyczyny

                                                  Okablowanie / złącza z / do wnętrza czujników monitorujących uszkodzony
                                                  Wnętrze czujników monitorujących nie jest zainstalowane

                                                  Możliwe rozwiązania

                                                  Sprawdź / Naprawa Okablowanie / złącza z / do wnętrza czujników monitorujących
                                                  Zobacz Bloki pomiarowe
                                                  Sprawdź wnętrz Montaż czujników monitorujących
                                                  "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...