[O1] szrpanie i duszenie na zimnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • homique
    Drive
    • 2012
    • 45

    [O1] szrpanie i duszenie na zimnie

    Zamieszczone przez arturas03
    Zamieszczone przez Dzida
    Zamieszczone przez Biszczu
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/596753,policjanci-strzelali-do-zlodziei-przed-media-markt-w,4,5,id,t,nk,sg.html#art-komentarze
    Bardzo dobrze. Powinni im jeszcze łapy poodcinać, coby innych nie kusiło.
    I genitalia coby chwastowych genów nie zaszczepiali...
    A na koniec te genitalia napie*dalać gorącym łańcuchem, co oby jeszcze się gdzieś nie zakorzeniły :twisted:
  • richi9
    Rider
    • 2011
    • 427

    #2
    [O1] szrpanie i duszenie na zimnie

    Witam zdażyło sie mi pare razy że gdy odpale silnik rano po mroźnej nocy to szrpie go i gaśnie, ruszenie z miejsca jest nie możliwe bo go zdusza a po chwili oki. świeczki nowe, gaz przełącza sie dopiero przy 30 stopniaj a wtedy po kłopocie śladu nie ma.

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Spróbuj jeden sposób - przez zgaszeniem silnika niech on chodzi na PB. Być może występuje gdzieś mieszanie paliw po uruchomieniu, kiedy to powienien chodzić tylko na PB.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • richi9
        Rider
        • 2011
        • 427

        #4
        niestety nie jest to wina mieszania paliwa i gazu .Dziś to był ZONK! Wyjechałem na ruchliwa droge a ten prycha i zdycha. Jak zgasiłem i odpaliłem to chodził już ładnie ale jak tylko puściłem sprzęgło to momentalnie szarpanie i zero jazdy.
        Do tego co jakies 20 kilometrów wywala mi błąd 17705 czyli upływ ciśnienia czy to może byc powiązane z przepustnicą ale ta wydaje sie czysta jak zaglądałem...

        Komentarz

        • ahmed799
          RS
          • 2009
          • 6871
          • Ford

          #5
          richi9, to coś z turbiną się dzieje dokładnie Twój błąd oznacza
          17705 P1297 4529 Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia

          филип
          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            dzieki kolego za podpowiedź ...
            zabieram sie za rozbrojenie układu DV - czyli wężyk z kolektora bezpośrednio na DV.
            DV jest sprawny nic nie puszcza.
            Jeżeli to nie da efektu to jeszcze zawór N75 upustowy też do kontroli ale sam zawór N75
            Nieszczelności nie stwierdziłem ale może którys się przycina...
            A na koniec to juz przepływka

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              mam ten sam problem wystepuje losowo. tylko u mnie juz nie ma zadnych błedów .a przyczyna błedu ze spadku cis.były wadliwe zaworki od par paliwa .sprubuj zaslepic układ EWAP i wykasuj bład i pojezdzij pare dni jesli nie wruci to masz winowajce .a najwarzniejsz odmy pod kolektorem sa całe?
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • richi9
                Rider
                • 2011
                • 427

                #8
                Hmm dobrze prawi kolega... Czyli chodzi Ci o zaworki jedno kierunkowe? Gdzie tam na układzie opar paliwa jeszcze sa zaworki?

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  po prawej stronie silnika przy przepustnicy te biało-czarne w kształcie litery L a co do tego dławienia ja powymieniałem juz cewki swiece przepływka n75 odmy sonda lamda i dalej to samo i brak błedów .ale obstawiam juz tylko na czujnik połorzenia wałka rozrzadu albo czujnik temperatury
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • richi9
                    Rider
                    • 2011
                    • 427

                    #10
                    i znowu dzoś rano zonk... Zapala ładnie chcę ruszyc a tu szarpie nie jedzie , a w momencie jak puszczę gaz na jałowym chodzi dość ładnie... kurcze to nie bezpieczne !!!
                    jak odpiąc ten EWAP by komp sie nie połapał... Żaden błąd nie wyskakuje...

                    Komentarz

                    Pracuję...