Jazda na 205/55 r16 VS 195/65 r15 rożnice w PROWADZENIU.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zepter00
    RS
    • 2008
    • 2304

    #26
    Ja w swojej mam 140 KM przy 3600 rpm i 312 Nm przy 2300 i jakoś zimówki 195/65 R15 dają radę. Na mokrym asfalcie jest dużo gorzej ale na mokrym asfalcie mało która zimówka daje radę. Na pewno nie są to Barum Polaris 2
    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

    Komentarz

    • grzegorzp
      Drive
      • 2008
      • 90

      #27
      Ja polecam na zimę 195/65/15
      a na lato 205/60/16

      dzięki wysokości 60 a nie 55 opona jest trochę wyższa, a co za tym idzie bardziej komfortowa, trochę lepiej wypełnia nadkole bo jest o 10mm większy promień, podnosi samochód o 10mm, ale nigdzie nie obciera nawet pod obciążeniem itp. moim zdaniem to optymalne rozwiązanie, bo na 55 trochę za bardzo jak dla mnie myszkuje i ściąga w koleinach, a one często występują na naszych drogach.

      Komentarz

      • Bialy
        Rider
        • 2009
        • 306

        #28
        Barum Polaris (z tym że miałem 1) to zło... do dziś pamiętam jak wchodząc w łuk zarzuciło mi tyłem. Na szczęście kontra potem druga i delikatnie trzecia i się udało I to nie były jakieś łyse bo ok. 6mm miały.
        W każdym razie teraz mam założone zimówki 205/50/17 i różnica dla mnie na wielki + w porównaniu z tymi Barumami (niestety bużdżet mnie ograniczał i zamiast wyrzucić te 4mm w zimówkach skończyłem je w lato).
        Jeździ się super, nie wiem czy to zasługa szerszej opony, niższego profilu, czy indeksu prędkości, czy może samej marki, ale na suchym Dunlop Wintersport M3 sprawują się rewelacyjnie. Czekam na śnieg i zobaczymy co wyjdzie

        Komentarz

        Pracuję...