Wymiary oringów do mechanizmu wycieraczek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • husky
    Drive
    • 2010
    • 41

    Wymiary oringów do mechanizmu wycieraczek

    KrisSz, tak, tyl to 1KF czyli wg ETKA tarcza 260x12mm niewentylowana. Czyli tak samo jak w BKD.

    Przody moga miec oznaczenia: 1ZF, 1ZM (tarcza wentylowana 280x22) roznia sie klocki. Oraz 1ZE tarcza 288x25 mm i klocki takie same jak przy RS czyli tarczy 312x25mm.

    U mnie tez na rozpisce w ksiazce nie ma informacji odnosnie przodu. Co prawda w dieslu, ale w BKD przy 260mm z tylu przod jest 288 mm (co by potwierdzalo informacje Maicrofta). Wiecej niestety nie pomoge, ale kazdy sklep/serwis/warsztat powinien potrafic dobrac po VINie wg katalogu.
  • lookashECL
    Rider
    • 2009
    • 416
    • Rapid (NH3)

    #2
    Wymiary oringów do mechanizmu wycieraczek

    Witajcie,
    Postanowiłem zapytać rownież tu.
    Mam małe pytanko odnośnie wymiarów gumowych oringów uszczelniajacych w mechanizmie wycieraczek 1U1 955 603.
    Może ktoś dysponuje taką wiedzą bo w ETCE 7.3 Plus tych informacji nie znalazłem? :shock:
    Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      lookashECL, patrzyłeś tutaj?
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • lookashECL
        Rider
        • 2009
        • 416
        • Rapid (NH3)

        #4
        lookashECL, patrzyłeś tutaj?
        http://vagcats.info/
        Niestety tu też nie ma info :-(
        Jest to samo co ETCE :cry:
        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

        Komentarz

        • szawi7
          Classic
          • 2011
          • 24
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BMM 2.0 TDI 140 KM
          • CRMB 2.0 TDI 150 KM

          #5
          Wystarczy przejechać tulejki papierem ściernym kilka razy i masz spokój na przynajmniej dwa lata-tak zrobiłem w O1 i vw golf 4 i jak narazie jest spokój
          KRISTOF
          1.9 bjb
          2.0 4x4

          Komentarz

          • rss
            L&K
            • 2009
            • 1098

            #6
            najprosciej zmierzyc serdnice walka o srednice tego 'stopnia' w ktory wchodzi oring ...
            w zasadzie wystarczy sam walek (sr zewnetrzna) - i oring o grubosci 1 mm bedzie OK (na 99%). kluczem do sukcesu jest dokladne wyczyszczenie tulejek w ktorych obracaja sie walki, te oringi to wisienka na torcie
            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
            _________________________________________
            Do sprzedania:
            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
            zaciski do hamulcow 280mm.

            Komentarz

            • lookashECL
              Rider
              • 2009
              • 416
              • Rapid (NH3)

              #7
              Dobra dzięki za info.
              Chyba bedę musiął znów wydłubać mechanizm i zmierzyć te oringi
              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

              Komentarz

              Pracuję...