szarpanie podczas gaszenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • swedi_rider
    Classic
    • 2011
    • 14

    szarpanie podczas gaszenia

    Marcin, zamówienie na PW.
  • rafal0818
    Classic
    • 2010
    • 40

    #2
    szarpanie podczas gaszenia

    witam.od niedawna moja octavia 2 podczas wylaczania zaczela delikatnie szarpac.silnik 1.9.mial ktos moze podobne objawy.pozdrawiam

    Komentarz

    • giqus
      Ambiente
      • 2010
      • 102
      • Octavia III combi (5E5)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      Czy przy odpalaniu też szarpie?

      Ja bym zaczął najpierw od poduszek pod silnikiem/skrzynią (nie znam dokładnie budowy w O2), a potem myślał o dwumasie.

      Komentarz

      • rafal0818
        Classic
        • 2010
        • 40

        #4
        ten objaw jest tylko podczas wyłaczania

        Komentarz

        • sebas101
          Drive
          • 2009
          • 58

          #5
          Proponuje sprawdzić szczelność układu podciśnienia.
          Ja mam co prawda O1, ale u mnie nawet niewielka nieszczelność powodowała szarpanie podczas gaszenia silnika.
          A strat mocy nie ma?

          Komentarz

          • dragster
            Elegance
            • 2009
            • 895
            • Honda

            #6
            Takie szarpnięcie zniknęło w moim przypadku po wyczyszczeniu EGR i turbo.
            Silnik R18A2.
            http://www.dadrl.org.uk
            http://www.lightmare.org

            Komentarz

            • sion
              Classic
              • 2011
              • 37

              #7
              W O1 za gaszenie odpowiedzialna jest klapka zamykająca dolot powietrza, znajduje się ona w EGR'ze, nie wiem jak jest w O2, ale jezeli podobnie, to na zapalonym silniku zamknij ja manualnie (czyt. reka ) jak nie zatrzesie, to albo nieszczelnosc albo zawor od sterowania ta klapka, pzdr

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                w O2 te klapy sa elektryczne wiec zacznij od zdiecia ruru od turbo przy kolektorze i popros druga osobe zeby gasiła silnik ta przepustnica (klapa )powina sie zamknac na jakies 2-3 sekundy. jesli nie zamknie sie to naj prawdopodobniej klapa gaszenia bedzie do wymiany
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • mariom122
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 117

                  #9
                  Prawie na pewno winna jest klapa gaszenia. W pierwszych egzemplarzach była sterowana podciśnieniem i w takim przypadku trzeba sprawdzić czy przewody są całe i czy jest sterowanie klapką. Jeżeli klapka jest elektryczna to zaczął bym od wiązki elektrycznej silnika, a dokładnie odcinek od lewej podłużnicy do silnika. Lubią się tam kable przecierać o masę i mogą różne rzeczy nie działać.

                  Komentarz

                  • rafal0818
                    Classic
                    • 2010
                    • 40

                    #10
                    najprawdopodobniej winna jest tylna poduszka silnika.jest popekana.

                    Komentarz

                    • panton
                      Classic
                      • 2010
                      • 18

                      #11
                      Ja miałem ten sam obiaw w O1 i miałem przetarte przewody elektryczne które idą w tunelu pod szybą,przewody pozapinane są w takie zatrzaski i na tych zatrzaskach od drgań się przecierają.Teraz nie pamiętam od czego był ten przewód.

                      Komentarz

                      Pracuję...