[O2] [O2]Prosze o analize logow Octavia II 1.9TDI BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nadol93
    Classic
    • 2010
    • 31

    [O2] [O2]Prosze o analize logow Octavia II 1.9TDI BXE

    dziadekk, dzięki uspokoiłeś mnie trochę. Z pogodą może się uda i coś załatwimy. Pozdrawiam.
  • lukanio63
    Ambiente
    • 2009
    • 202

    #2
    [O2] [O2]Prosze o analize logow Octavia II 1.9TDI BXE

    Koledzy, czy mógłby ktoś z Was rzucić okiem na moje logi?
    Pacjentka to Octavia II 1.9 TDI BXE, przebieg 175000km.
    Autu brakuje mocy. Mam wrażenie, ze turbina wstaje za późno, bo wyraźny przyrost mocy odczuwalny jest przy około 2400 obr/min. Nie mogę rozwinąć katalogowej v-max (najszybciej jechałem 175km/h).
    Spalanie również jest troche za duze. Na trasie przy spokojnej jezdzie do 120km/h potrafi spalic 6.3l. W celu obnizenia spalania cofnąłem kąt ustawienia wałka rozrzadu (teraz w takich samych warunkach pali około 0.7l mniej na 100 km )
    Proszę, podpowiedzcie od czego zacząć i co sprawdzić na początku.

    logi dynamiczne:
    Log (0-010)
    Log (1-001)
    Log (2-004)
    Log (3-008)
    Log (4-011)
    Log (5-003)

    logi statyczne:
    Log (0 - 018)
    Log (1 - 003)
    Log (2 - 001)
    Log (4 - 007)
    Log (5 - 013)

    logi statyczne BS:
    Log (0 - 003,003,003)
    Log (1 - 011)

    Pozdrawiam!
    Jest: Skoda Octavia 2 VRS BMN+
    Byla: Skoda Octavia 2 Laurin & Klement Estate
    Superstar 3900 + Sirio Megawatt 4000

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      wrzuc swoje logi tu http://vaglog.rtnet.pl/
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • lukanio63
        Ambiente
        • 2009
        • 202

        #4
        Linki poprawione. Prosze o analize logow.
        Jest: Skoda Octavia 2 VRS BMN+
        Byla: Skoda Octavia 2 Laurin & Klement Estate
        Superstar 3900 + Sirio Megawatt 4000

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          masz problem z cis.doładowania ,roziechana synchronizacie i termostat za wczesnie sie otwiera i silnik jest nie dogrzany .sprawdz czy nie masz gdzies dziury w dolocie i układzie podcisnieniowym sterujacym geometria jesli nie to zawór kombi do wymiany .wymien termostat i ustaw synchronizacie to spalanie wruci do normy
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • lukanio63
            Ambiente
            • 2009
            • 202

            #6
            Czy zawor kombi to ta puszka w okolicach podszybia, do ktorej dochadza weze podcisnienia? A moze turbo juz niedomaga?
            Jest: Skoda Octavia 2 VRS BMN+
            Byla: Skoda Octavia 2 Laurin & Klement Estate
            Superstar 3900 + Sirio Megawatt 4000

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              tak zawór kombi to to czarne pudełko nad pompom hamulcowa .jesli nie pali ci kosmicznych ilosci oleju to mu nic nie jest sprwdz czy nie ma nigdzie na łaczeniach przewodów sladów oleju
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • lukanio63
                Ambiente
                • 2009
                • 202

                #8
                w zeszlym tygodniu zagladalem do dolotu i troche oleum tam bylo, ale nie jakies kosmiczne ilosci. Poprostu bylo wilgotno od oleju. Ubytkow na miarce nie zauwazylem. Staralem sie zwrocic uwage na jakiekolwiek nieszczelnosci, ale nic nie rzucilo mi sie w oczy.
                Zastanawia mnie jeszcze termostat, poniewaz nie zauwazylem spadkow temperatury na wskazniku na blacie podczas jazdy. Jak go dokladniej sprawdzic?
                german81, jak oceniasz stan pompowtryskow? Zastanawia mnie korekcja ostatniego cylindra, bo rozni sie znacznie od pozostalych. Czy moze miec to wplyw na spalanie?
                Jest: Skoda Octavia 2 VRS BMN+
                Byla: Skoda Octavia 2 Laurin & Klement Estate
                Superstar 3900 + Sirio Megawatt 4000

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  wskazania wskaznika na szafie sa usrednione i pokazuja 90 st. na szafie gdzie w rzeczewistosci jest od 75-105 st. wiec jest to trudne do stwierdzenia obserwujac wskaznik.temp.otwarcia termostatu to 87 st i w czasie jazdy powinienes miec ok 90 st w blokach pomiarowych silnika a u ciebie jest najwyrzej 83 st.co do korekci wszystko miesci sie w normie wiec nie ma co tam szukac dziuru w całym
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • lukanio63
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 202

                    #10
                    german81, mógłbyś mi jeszcze powiedziec co oznacza ostatnia kolumna w grupie 11- Charge Pressure Control Duty Cycle.
                    Jest: Skoda Octavia 2 VRS BMN+
                    Byla: Skoda Octavia 2 Laurin & Klement Estate
                    Superstar 3900 + Sirio Megawatt 4000

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      cykl wysterowania zaworu strujacego gruszka
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      Pracuję...