[O1] nie trzyma wolnych obrotów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WarFan
    Classic
    • 2010
    • 37

    [O1] nie trzyma wolnych obrotów

    Zamieszczone przez krzynol
    martwi mnie pogoda tylko, bo ma być słabo
    Krzysiek, cytując za pogodynka.pl, chyba aż tak źle nie będzie
  • bersoft
    Drive
    • 2009
    • 78

    #2
    [O1] nie trzyma wolnych obrotów

    witam,

    objawy na wolnych obrotach szczególnie gdy silnik nie jest rozgrzany obroty skaczą w zakresie 880-924 (czasami spadają nawet do 861), jak się silnik nagrzeje to czasami ładnie trzyma 903

    brak błędów

    co obstawiacie ?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      naj przwdo podobniej masz zabrudzony nastawnik w pompie odepnij czujnik predkosci na skrzyni jesli wszystko wruci do normy to nastawnik do czyszczenia
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Re: nie trzyma wolnych obrotów

        Zamieszczone przez bersoft
        witam,

        objawy na wolnych obrotach szczególnie gdy silnik nie jest rozgrzany obroty skaczą w zakresie 880-924 (czasami spadają nawet do 861), jak się silnik nagrzeje to czasami ładnie trzyma 903

        brak błędów

        co obstawiacie ?
        Zdradź kilka szczegułów no chociaż czy to benzyna czy dizel wszystko w sferze domysłów :?: :diabelski_usmiech :|
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • bersoft
          Drive
          • 2009
          • 78

          #5
          german81, pamiętam o tym, tak na zapas szukam innych tropów


          silnik 1.9 TDI ALH

          [ Dodano: Sro 07 Gru, 11 23:19 ]
          sprawdziłem (chyba) czy ten czujnik znajduje się mniej więcej pod zbiorniczkiem na płyn hamulcowy, jeżeli tak to odpięcie wtyczki nic nie zmieniło

          najlepiej to proszę o podpowiedź jakaś fotka jak to wygląda/gdzie się znajduje

          Komentarz

          • laurin
            Rider
            • 2009
            • 727

            #6
            A czy ten czujnik prędkości w skrzyni może powodować też czasami opadanie obrotów w ASZ ?

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              bersoft, powiedz mi jeszcze jaka masz pompe wtryskowa bosch czy cos innego .sa 2 rodzaje potenciometrów w nastawniku indukcyjny i radiowy .przy indukcyjnym nie zawsze dzała odpiecie czujnika .sprawdz jeszcze czy w blokach pomiarowych nie skacze dawka paliwa razem z obrotami blok 1 poz.2 jesli tak to problem lezy w nastawniku.
              laurin, nie w twoim silniku ten czyjnik nie ma nic z tym wspólnego
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              Pracuję...