piski podczas hamowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • stefank
    Classic
    • 2011
    • 13

    piski podczas hamowania

    Ostatnie pytanko. Czy jak kupie taki wkład do lusterka lusterko to podejdzie mi to? Czy musze kupic kompletne całe lewe lusterko?
  • 123rafal456
    Classic
    • 2010
    • 30

    #2
    piski podczas hamowania

    witam w moim samochodziku są słyszalne piski podczas delikatnego hamowania, przód jest po wymianie tarcz i klocków jakieś 3 tygodnie temu oraz był również robiony tył.
    czy może ktoś miał podobną historię??

    Komentarz

    • phrix
      L&K
      • 2007
      • 1000
      • Audi
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Jakie klocki, jakie tarcze ??

      Jeżeli są to tanie klocki za około 50 PLN to będą piszczały do samego wytarcia.

      Jeżeli zastosowałeś dobre części, to sprawdź czy klocek nie goni w zacisku i czy sam zacisk się nie rusza.
      Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

      _

      Komentarz

      • 123rafal456
        Classic
        • 2010
        • 30

        #4
        na przód wydałem prawie 600 zł więc wydaje mi się że są odpowiedniej jakości

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Jakość nie ma tu znaczenia. Dobre klocki też mogą piszczeć ( mi np. na ori gładkich tarczach przy delikatnym hamowaniu piszczały EBC GreenStuff ). A jakie klocki/tarcze założyłeś?
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • 123rafal456
            Classic
            • 2010
            • 30

            #6
            oo wiesz co nie wiem bo to mechanik zakladal a nie ja i nie pamietam poprostu

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              123rafal456, to mam nadzieje, że masz 1000% zaufanie do swojego mechanika i faktycznie włożył towaru za 600 pln...
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • 123rafal456
                Classic
                • 2010
                • 30

                #8
                naprawde mechanika moge polecic w czestochowie bo prowadzi moje autka od malucha do toyoty corolli a po drodze ich troche bylo i i rowniez toyote i dwie skodzinki naprawia jak cos sie spierniczy i nigdzy nie bylo problemu z niczym

                Komentarz

                • arkady
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 136
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Za to piszczenie to bardziej odpowiadają klocki a nie tarcze. Zamiast kombinować po różnych mechanikach, wymień klocki na inną markę i będziesz miał jasność. Oczywiście jeśli to piszczenie jest aż tak dokuczliwe dla ucha.

                  Komentarz

                  • zepter00
                    RS
                    • 2008
                    • 2304

                    #10
                    Dokładnie,. To klocki są winne. W ogóle piski są to drgania bardzo wysokiej częstotliwości. Ważne jest by podczas wymianu doczyścić jarzma bo to może też być (rzadko) przyczyną. Ja dałem się namówić na lekko usportowione klocki z tyłu i czasem potrafi popiskiwać. W mojej Octavce klocki wymieniał DGW i oczywiście wszystko pięknie wyczyścił, więc wina jest tylko po stronie klocków a nie zanieczyszczonych jarzm. Na serii tego nie było.
                    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      123rafal456, klocki dają w dupe, jak będą zbyt twarde to będą piszczeć, z czasem może sie polepszy lub w pewnych warunkah będą mniej piszczeć ale jezeli cie to denerwuje to zmień klocki na inne i nie koniecznie droższe :wink:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • parasite
                        L&K
                        • 2011
                        • 1368

                        #12
                        U mnie na odwrót. Od początku nie piszczały, aż nagle po ponad 20 tys. zaczeły piszczeć. Po kilku tysiącach, na moment przestały i teraz znów zaczęły piszczeć tylko, że głośniej.
                        AGR 112KM, 232Nm
                        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                        Komentarz

                        • rafalus
                          L&K
                          • 2005
                          • 1140
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Na moim przykładzie.
                          Przez tarcze jak najbardziej możesz słyszeć piszczenie.
                          Akurat tył w fabrycznej konfiguracji nie piszczy w O1 (TAK miałem przez 190 km)
                          Na tarczach z tyłu przejeachałem 190 tys. Klocki zawsze daje Textara.
                          Na pierwszych wymienionych klockach dojechałem do ok 186 tys.
                          Później kupiłem drugie na chwile na 4 tys km z braku kasy. Tarcze wsadziłem przy 190 ATE made in germany. Ale tylko dla tego bo myślałem ,że szły na pierwszy montaż.
                          Pojawiły się popiskiwania na szczęści bardzo rzadkie przy delikatnym hamowaniu pojawiły się po tym jak kupiłem inne tarcze były to tarcze ATE klocki zostawiłem stare. Więc tarcze też mogą być przyczyną.
                          nowy cSIMC od Aliego
                          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                          półosie seryjne przebieg 273 tyś

                          Komentarz

                          • arkady
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 136
                            • Octavia II (1Z3)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez rafalus
                            Na moim przykładzie.
                            Przez tarcze jak najbardziej możesz słyszeć piszczenie.
                            Akurat tył w fabrycznej konfiguracji nie piszczy w O1 (TAK miałem przez 190 km)
                            Na tarczach z tyłu przejeachałem 190 tys. Klocki zawsze daje Textara.
                            Na pierwszych wymienionych klockach dojechałem do ok 186 tys.
                            Później kupiłem drugie na chwile na 4 tys km z braku kasy. Tarcze wsadziłem przy 190 ATE made in germany. Ale tylko dla tego bo myślałem ,że szły na pierwszy montaż.
                            Pojawiły się popiskiwania na szczęści bardzo rzadkie przy delikatnym hamowaniu pojawiły się po tym jak kupiłem inne tarcze były to tarcze ATE klocki zostawiłem stare. Więc tarcze też mogą być przyczyną.
                            Oczywiście, że tarcze też mogą być przyczyną piszczenia, tylko jeżeli nie wiemy co piszczy - tarcze, czy klocki to TANIEJ wychodzi najpierw wymienić klocki.

                            Komentarz

                            Pracuję...