[O2] Padł silnik (awaria napinacza) 2.0 RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KAMILPOLSKA
    Classic
    • 2012
    • 39
    • Octavia II (1Z3)
    • CHGA 1.6 MPI 102 KM

    [O2] Padł silnik (awaria napinacza) 2.0 RS

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne...wiadomosc.html ten kierowca tez moze stopu nie widział i juz jest 8 osób na innym świecie
  • mahe
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    [O2] Padł silnik (awaria napinacza) 2.0 RS

    Miesiąc temu padł mi silnik w aucie podczas rozruchu. Przebieg tylko 60.000. Auto serwisowane.

    Poleciał łańcuch rozrządu, powyginały się zawory i odcisnęły się na tłokach, poszła kompresja (nie znam się na tym piszę co mi powiedzieli w serwisie).

    Obecnie auto jest już po gwarancji 9m.

    Serwis zaproponował 30% udział partycypacji w kosztach części oraz pokrycie robocizny.

    W grę wchodzi wymiana silnika. Koszt ok. 10.000pln po rabacie of course.

    Co o tym sądzicie?

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      #3
      Sądzię że jak na silnik od RS-ki to całkiem niedrogo.

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #4
        mahe, jeżeli masz dużo kasy na zbyciu to aso ci to zrobi, ja bym na twoim miejscu kupił uzywany silnik lub go wyremontował w dobrym zakładzie
        Myslę że w granicach 5kzł ze wszystkim to spokojnie sie wyrobisz, mam na myśli remont.
        Aso zaśpiewało 10kzł za sam silnik czy razem z przekładką?
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • lilo
          RS
          • 2006
          • 4315
          • Mercedes-Benz

          #5
          mahe, http://allegro.pl/vw-silnik-2-0-tsi-...977262311.html
          Daniel

          Komentarz

          • mahe
            Drive
            • 2010
            • 42

            #6
            Zamieszczone przez piramida
            mahe, jeżeli masz dużo kasy na zbyciu to aso ci to zrobi, ja bym na twoim miejscu kupił uzywany silnik lub go wyremontował w dobrym zakładzie
            Myslę że w granicach 5kzł ze wszystkim to spokojnie sie wyrobisz, mam na myśli remont.
            Aso zaśpiewało 10kzł za sam silnik czy razem z przekładką?
            Dycha za wszystko.

            [ Dodano: Pon 12 Gru, 11 23:32 ]
            Ooo :shock: A to cudo będzie pasować? Zdaje sobie sprawę że silnik jest ten sam ale czy mocowania też?

            Komentarz

            • lilo
              RS
              • 2006
              • 4315
              • Mercedes-Benz

              #7
              mahe, Stary wyciągasz nowy montujesz i masz jeszcze części na zapas

              wszystko powinno pasować p&p
              Daniel

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                mahe, kupujesz przykładowy silnik za 5zł, do tego olje, filtry, duperele, przekładka pewnie cos około 2tys a za resztę róznicy robisz program na 260koni i jeszcze ci zostanie na kilka dobrych kolacji z małżonką
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • lilo
                  RS
                  • 2006
                  • 4315
                  • Mercedes-Benz

                  #9
                  Aso to największe zło , oni tylko nadają się do brania kasy .
                  Popytaj o jakiś dobry warsztat który ci silnik wymieni i za to co zbiegnie to jak napisał piramida,
                  Daniel

                  Komentarz

                  • mahe
                    Drive
                    • 2010
                    • 42

                    #10
                    Zamieszczone przez lilo
                    Aso to największe zło , oni tylko nadają się do brania kasy .
                    Popytaj o jakiś dobry warsztat który ci silnik wymieni i za to co zbiegnie to jak napisał piramida,
                    Oby na tych 200 chodził jak trzeba. Nie potrzeba mi jeszcze 50

                    Komentarz

                    • Psycho Dad
                      Rider
                      • 2009
                      • 629

                      #11
                      realnie powinno być 30% od 10.000 ...
                      Do wymiany goły słupek ...
                      Jakieś objawy przed padnięciem ?
                      Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                      Komentarz

                      • mahe
                        Drive
                        • 2010
                        • 42

                        #12
                        Zamieszczone przez Psycho Dad
                        realnie powinno być 30% od 10.000 ...
                        Do wymiany goły słupek ...
                        Jakieś objawy przed padnięciem ?
                        Wiesz co, nie w ogóle nic.

                        Podjechałem pod pracę normalnie. Po ok. 2h już nie mogłem odpalić. Tyle.

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          Tak sie zastanawiam, jak to możliwe że przy przebiegu 60kkm rozlatuje sie łańcuch rozrządu? :shock: Bo by moze tylko przeskoczył powiedzmy przez wadliwy napinacz który był swego czasu montowany w 1.8tsi?
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • mobil
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 139

                            #14
                            Zamieszczone przez piramida
                            Tak sie zastanawiam, jak to możliwe że przy przebiegu 60kkm rozlatuje sie łańcuch rozrządu? :shock: Bo by moze tylko przeskoczył powiedzmy przez wadliwy napinacz który był swego czasu montowany w 1.8tsi?
                            Myślę że do tego jeszcze pech. Po negocjuj jeszcze w Aso za te 7-8 tys brać nowy silnik a stary na allegro z 1 -2 odzyskasz.
                            http://emmu.pl
                            ----------------------------------------------------------
                            W końcu robi się to, co się lubi.

                            Komentarz

                            • Zorr
                              RS
                              • 2011
                              • 2110

                              #15
                              Zamieszczone przez piramida
                              Tak sie zastanawiam, jak to możliwe że przy przebiegu 60kkm rozlatuje sie łańcuch rozrządu? :shock: Bo by moze tylko przeskoczył powiedzmy przez wadliwy napinacz który był swego czasu montowany w 1.8tsi?
                              60kkm nie zawsze równa się 60kkm.
                              Wczoraj w turbokamerze na TVN Turbo było focus z silnikiem do wymiany i gościu zrobił 60 kkm w niecały rok. Ja 60kkm zrobię w ~4lata, przy czym te moje 60 kkm po mieście to będzie znacznie trudniejsze dla silnika i auta niż 60 kkm po autostradach i w trasie.

                              IMHO co do tematu to kwestia jak solidnego auta potrzebujesz i na jak długo, jak bezawaryjnego, w miarę pewnego to brałbym przez ASO jak coś na krócej to można by się szarpnąć na coś innego. V6?
                              Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                              Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                Zorr, kolega mahe nie chce podnosnic mocy więc pewnie zostanie przy tsi
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • innova
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 554

                                  #17
                                  Zamieszczone przez mobil
                                  Po negocjuj jeszcze w Aso za te 7-8 tys brać nowy silnik a stary na allegro z 1 -2 odzyskasz.
                                  dodatkowo w papierach samochodu będzie to lepiej wyglądać zwłaszcza na okoliczność ewentualnej odsprzedaży samochodu w przyszłości.
                                  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                  Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                  _______________________________________

                                  Komentarz

                                  • mahe
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 42

                                    #18
                                    Myślę że do tego jeszcze pech. Po negocjuj jeszcze w Aso za te 7-8 tys brać nowy silnik a stary na allegro z 1 -2 odzyskasz.
                                    Niestety stary wysyłają do producenta.

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #19
                                      Zamieszczone przez mahe
                                      Myślę że do tego jeszcze pech. Po negocjuj jeszcze w Aso za te 7-8 tys brać nowy silnik a stary na allegro z 1 -2 odzyskasz.
                                      Niestety stary wysyłają do producenta.
                                      Dlaczego, przecież to twój silnik i masz prawo z nim zrobić co chcesz chyba że od tego zależy 30% upust?
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • leszekmw
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5356

                                        #20
                                        piramida, pewnie chodzi o gest dobrej woli czy coś takiego.. . szkoda że 9 miesięcy minęło , jakby tak z 5 to może by wymienili prawie n ich koszt. spróbował bym ponegocjować może . napisać do dilerów forumowych , niech pomogą coś i w takich sprawach jeżeli mogą..
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz

                                        • S3 CHRIS
                                          Elegance
                                          • 2006
                                          • 979
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez piramida
                                          Zamieszczone przez mahe
                                          Myślę że do tego jeszcze pech. Po negocjuj jeszcze w Aso za te 7-8 tys brać nowy silnik a stary na allegro z 1 -2 odzyskasz.
                                          Niestety stary wysyłają do producenta.
                                          Dlaczego, przecież to twój silnik i masz prawo z nim zrobić co chcesz chyba że od tego zależy 30% upust?
                                          ja bym wsadził 2.0 tsi z s3 który ma serie 265km

                                          co do zwrotu to jest napewno silnik regenerowany dlatego stara motorownia musi isc do producenta
                                          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                          Komentarz

                                          • tomek
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1078

                                            #22
                                            a wtedy nie było jeszcze tego wadliwego napinacza? to jest produkcja początek roku 2009, a nowy napinacz wprowadzono w 2010 (o ile mnie pamięć nie myli). Sprawdź jaki masz numer napinacza, bo jeżeli stary, to ja bym się kłócił, że to przez wadę konstrukcyjną.
                                            O2FL RS | S2 | F2

                                            Komentarz

                                            • mahe
                                              Drive
                                              • 2010
                                              • 42

                                              #23
                                              Dlaczego, przecież to twój silnik i masz prawo z nim zrobić co chcesz chyba że od tego zależy 30% upust?
                                              Dokładnie tak.

                                              Komentarz

                                              • Octan
                                                Rider
                                                • 2006
                                                • 653

                                                #24
                                                Zamieszczone przez tomek
                                                Sprawdź jaki masz numer napinacza, bo jeżeli stary, to ja bym się kłócił, że to przez wadę konstrukcyjną.
                                                W telewizji widziałem chłopine któremu również pękł łańcuch rozrządu w Golfie tsi, przy przebiegu 70 tys. W sporze z VW kładł nacisk właśnie na wadę konstrukcyjną lub materiałową. Jedyne co zyskał to 10% upustu przy remoncie silnika, który to remont ASO wyceniła na 13 tysięcy.

                                                A tu jest artukuł o silniku 1.4 tsi, który jest zapewne konstrukcyjnie pokrewny

                                                Komentarz

                                                • zibibyd
                                                  Drive
                                                  • 2011
                                                  • 48

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez mahe
                                                  Dlaczego, przecież to twój silnik i masz prawo z nim zrobić co chcesz chyba że od tego zależy 30% upust?
                                                  Dokładnie tak.
                                                  Rozmawiałeś z kimś z SAP? To są po prostu jaja, powinni pokryć to w 100% i jeszcze przeprosić za taką awarie, w silniku z łańcuchem rozrządu.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...