szumienie podczas dodawania gazu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • shqdi
    Classic
    • 2010
    • 4

    szumienie podczas dodawania gazu.

    ona jest na wcisk
    na takie sprężynki(blaszki)
    po prostu podważasz i pociągasz
    obejżyj to co kupiłeś i chcesz zamontować i będziesz wiedział :wink:
    shqd
  • obcio
    Classic
    • 2009
    • 11

    #2
    szumienie podczas dodawania gazu.

    witam, zauważyłem że podczas dodawania gazu szumienie ,może zasysanie powietrza (gwizd) prosze o pomoc co to może być.

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Może to turbinka świszczy, gwiżdże, napisz jaki masz silnik.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • obcio
        Classic
        • 2009
        • 11

        #4
        octavia 1,9 tdi SLX 81KW ASV

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Czyli turbinka jest a czy wcześniej takie objawy zaobserwowałeś ?
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • obcio
            Classic
            • 2009
            • 11

            #6
            wcześniej nic nie gwizdało ,natomiast nieraz musiałem resetowac turbinę.

            Komentarz

            • K_Popiel
              Rider
              • 2010
              • 608

              #7
              Rozumiem że silnik wchodził w tryb awaryjny, robiłeś odczyt błędu Vagiem po takiej akcji ?
              // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
              ------------------------------------------------------

              Komentarz

              • obcio
                Classic
                • 2009
                • 11

                #8
                nie

                Komentarz

                • K_Popiel
                  Rider
                  • 2010
                  • 608

                  #9
                  Szkoda, przydałoby się taki skan zrobić i zobaczyć jakie błędy są zapisane w silniku. Jeżeli nie masz interfejsu, może jest ktoś z Twoich okolic kto by Cię poratował.
                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                  ------------------------------------------------------

                  Komentarz

                  • srubox
                    Drive
                    • 2007
                    • 91

                    #10
                    Wpadanie w tryb awaryjny i dzwiek zasysanego powietrza podczas dodawania gazu moze wskazywac na nieszczelnosc w dolocie...moze gdzies jakas opaska puscila albo waz pekl.

                    Komentarz

                    • Radoslav
                      Drive
                      • 2011
                      • 61

                      #11
                      Są raczej dwie opcje: układ dolotowy, albo samo turbo. Pytanie / ciekawostka czy wcześniejsze wpadanie w tryb awaryjny było spowodowane za niskim czy za wysokim ciśnieniem? Ale to można by stwierdzić dopiero po podpięciu pod VAGa.
                      Działaj towarzyszu! żeby nie zajechać tej droższej ewentualnie części
                      POTRZEBNA NOWA, ORYGINALNA TURBOSPRĘŻARKA DO AUTA Grupy VW (Audi Skoda Seat) i innych?
                      Zapraszam WEJDŹ i SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ

                      Komentarz

                      • WrooklynUnited
                        Classic
                        • 2011
                        • 4

                        #12
                        Mi też gwiżdże podczas dodawania gazu i jak spada z obrotów również. Jestem pewien, że to turbina (silnik 1,9 TDI 90KM). W dodatku lekko się poci olejem od spodu. VAG nie znajduje żadnych błędów w jednostce napędowej. Obawiam się, że będzie trzeba regenerować turbo, albo wymienić. Chyba jednak lepiej zregenerować niż kupić używaną sprężarkę, bo nigdy nie wiadomo w jakim jest stanie dana używka.

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          WrooklynUnited, jesli turbina pompuje ,nie wchodzi w tryb awaryjny i nie pali za duzo oleju a tyko gwizdze to zoataw ja w spokoju bo zmiana lub regeneracia nie zawsze pomaga .sprawdz czy winik nie ma luzu osiowego jesli ma to jest do regeneraci luz poprzeczy zawsze bedzie czy to w nowej czy regenerowanej
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • WrooklynUnited
                            Classic
                            • 2011
                            • 4

                            #14
                            Podłączyłem ponownie pod kompa i znajduje mi błąd sporadyczny "zawora rozdzielczego klapy korektora ssącego". Może to mieć coś wspólnego? Mógłby to ktoś przetłumaczyć na polski ?

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              cos ten opis błedu jest jakis dziwny czym to czytasz ?podaj kod błedu bedzie łatwiej .wydaje mi sie ze chodzi zaworek sterujacy klapa gaszenia .jesli chodzi o klape gaszenia to ona nie ma nic wspulnego z turbina
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              Pracuję...