Problem z tylnym lewym zamkiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daniolord
    Classic
    • 2010
    • 24

    Problem z tylnym lewym zamkiem

    autokarambol tez moge polecic kilku kolegow robilo i jak narazie sa zadowoleni...jest jeszcze jedna firma Zoltan na zwyciestwa obok stacji diagnostycznej...ostatecznie jest jeszcze Techmot w Choroszczy ale ponoc tak sobie.
    lepiej źle jechać niż dobrze iść ;]
  • karfin
    Drive
    • 2009
    • 79

    #2
    Problem z tylnym lewym zamkiem

    Szukałem ale mojego przypadku nie znalazłem. Pojawił się problem z lewym tylnym zamkiem a mianowicie:
    mam centralny razem z alarmem na który zamek nie reaguje. Zamyka resztę drzwi uzbraja alarm mruga lampka na podszybiu ale ta przy ryglu kierowcy już nie (istotna sprawa bo jak czasami zamek zaskoczy to wtedy mruga ) Drzwi mogę otwierać, rygiel wyciągać i wciskać. Co to może być ???

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      ad1 kable między drzwiami a budą mikrostyk w zamku
      ad2 zimne luty w zamku drzwi kierowcy
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • kiniors
        Drive
        • 2009
        • 61

        #4
        mam to samo co ty

        Komentarz

        • karfin
          Drive
          • 2009
          • 79

          #5
          ad1 kable między drzwiami a budą mikrostyk w zamku - jest tam prosty dostęp ?? Czy czeka mnie większe rzeźbienie tak jak w przypadku gdy wymieniałem mikrostyki z przodu ??

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            karfin, często pękają na kancie drzwi o wewnętrznej strony ,obejrzyj dokładnie bo na pierwszy rzut może wyglądać że jest ok a tak nie będzie ,najlepiej to odwinąć trochę izolacji z wiązki i delikatnie pociągać każdy przewód w celu sprawdzenia czy któryś nie jest czasem przerwany, jak już coś się trafi to miejsce łączenia najlepiej zlutować .ok

            pozdro
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • ulysse
              Rider
              • 2010
              • 496

              #7


              tutaj masz opisane

              Komentarz

              • karfin
                Drive
                • 2009
                • 79

                #8
                dzięki za info - chwilowo wszystko się naprawiło więc czekam aż znowu zaniemoże

                Komentarz

                • gundam02
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 117
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  U mojego ojca w aucie było tak, że zamek zaryglował i przerwał się kabel, więc był problem z dojściem do tych kabli. Jeżeli chcesz mniej problemów na przyszłość radzę sprawdzić puki da się je otworzyć

                  Komentarz

                  • KiePeK
                    Classic
                    • 2010
                    • 38

                    #10
                    Dołączę się z pytaniem o tą ową czerwoną kontrolkę alarmu ponieważ u mnie nie świeci w ogóle ale czy będzie mogło być przyczyną to że mam wypięty silniczek w lewych drzwiach z tyłu ponieważ pojawiły się problemy z szybą.?? I naturalnie centralny na tych drzwiach nie działa.
                    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

                    Komentarz

                    • tomus7
                      RS
                      • 2010
                      • 1896
                      • Peugeot

                      #11
                      nie ma związku odpowiedzialne są zimne luty, mikrostyk lub walniety kabelek ostatecznie padła dioda
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz

                      Pracuję...