Witam, jestem nowym właścicielem skody RS, do naprawy zostało mi jedno zagadnienie a mianowicie. Za każdym razem jak jest zimna to ciężko odpala nie jest to kwestia rozrusznika bo świetne kręci i wymieniałem w nim tulejki i czyściłem. Komputer również nic nie pokazał. Autko odpali jak się doda trochę gazu, bez tego momentalnie zgaśnie. Zauważyłem że samochód przy bardzo spokojnej jeździe chyba pali ciut za dużo 14-15litrów bez żadnego przyciskania. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem jak tak to proszę o odpowiedź.
A może pompa paliwa nie trzyma i benzyna ucieka do zbiornika. Napisz czy za drugim lub kolejnym razem odpala, bo jeżeli tak to masz pompe do wymiany (ok 80 zł), ewentualnie możesz wstawić sobie zaworek zwrotny (ok 12 zł) na przewodzie. Miałem podobnie i wymiana pompy pomogła
A może pompa paliwa nie trzyma i benzyna ucieka do zbiornika. Napisz czy za drugim lub kolejnym razem odpala, bo jeżeli tak to masz pompe do wymiany (ok 80 zł), ewentualnie możesz wstawić sobie zaworek zwrotny (ok 12 zł) na przewodzie. Miałem podobnie i wymiana pompy pomogła
Możliwe wiec tak:
1. Za pierwszym razem auto zaskakuje po czym odrazu gaśnie.
2. Za drugim autko wskakuje na ok 1.5 obr/min po czym wraca na 1000/900 obr/min i chodzi normalnie.
3. Za trzecim zachowuje się tak samo jak za 2.
Czy sadzisz ze prędzej czujnik temp? czy raczej pompa. Dla przypomnienia pisałem ze na kompie nic nie wyszło...
Morrigar, miałem bardzo podobnie uruchomiłem auto po dłuższym postoju zakręcił i zgasł, czasami było że odpalił pochodził jak traktor rzucało silnikiem i gasł. Na kompie nie było błędów. Wymieniłem czujnik temp, świece, przewody i nic nie dało. Myślałem co jeszcze i wymyśliłem wymianę pompy paliwa wszystko wróciło do normy pali na dotyk.
Spalanie to raczej nie powinno być większe Podjedź na VAG i niech sprawdzą Tobie napięcia na sondzie. Wkład pompy paliwa kupiłem w bydgoszczy w sklepie z częściami do skody za 74 zł na skoda części jest w podobnej cenie.
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy plus nowa uszczelka bezwzględnie. I zatankuj gdzie indziej niż zwykle. Swoją drogą, polecam sprawdzić przewody podciśnienia, a szczególnie taki plastikowy odcinek, stojąc na wprost do silnika z jego prawej strony rozpoczyna się to od gumowego rozgałęźnika i wędruje pod kolektor ssący...
Czyszczenie i adaptacje przepustnicy to Morrigar mogł robić w poprzednim swoim samochodzie bo tam czesto pomagalo a nie tutaj. Najprędzej czujnik temperatury (jeżeli on kaput to wymienić na oryginał) - odczytać na zimnym jaką temp. widzi ecu (grupa 1), można sprawdzić czy wtyczka nie zzieleniała od wewnątrz. Jak podejrzenie lewego powietrza to odczytać korekty (grupa 32).
Te spalanie to po miescie chyba - raczej bym sie go nie czepiał.
Komentarz